Fórum - Téma


Motor+Transit-startování v zimě


Fórum Transit IV / VE64 Motor+Transit-startování v zimě

Informace o modelu: Ford Transit IV / VE64


1 ......... 10  11  12  13  14

2012-02-13 15:10:28

tak vyměn termostat, já ho měnil na transitu stál 250 Kč, výměna asi 10 minut a mám klid, zahřáty je to za 2 km a krásně to pak topí. 150W je o hovně, mám 200W ohřívání okna, na okno to celkem stačí, ale taky by to chtělo víc W.

2012-02-13 19:23:10

http://www.autokelly.cz/#...9MTcZscnVM2XNYdL6eoVRirlL

tak auto kelly mě nepotěšil navíc to není to co mám v autě , i tak když sem to hledal v kvalitě tak se to motalo kolem 1500kč , v prosincu jak sem byl na TK tak mám komplet podvozek hotovej a stálo mě to 9tis a to bez papíru a DPH jinak bych se na na 20ku podíval jak houby , děkuji známostem co mám , ale když sem to hledal kdysi tak se to motalo kolem 1200-1500kč , slušně řečeno kalím na to a vymontuji to na vrakáči za 100kč protože mi to dá na váhu a pak mě kopne do zadku at du dom protože sme spolem nějakej ten ranec prochlastali . Ale těch punt se tolik nevrakuje a já mám jakousi atyp verzi. Ps: to bych chtěl vydět na ford termostat za 250kč ses překlep ne

2012-02-13 19:30:43

http://autokelly.cz/#|Y33...q9dKPksHAYvWF8HCaGXrPimsU=

nesekl, fuj ty fiati to maj debilně řešeny, nevím proč se mění cely těleso

já mám v kelly přes kamoše slevy, tak to kolem těch 250 fakt bylo

2012-02-13 19:31:23

a starej termostat bych nemontoval, to je na pikaču..se to rozesere za 2 měsíce...

2012-02-14 00:01:52

Tak jsem trochu hledal a našel jsem to co by mě zajimalo

Tenhle bazmek se trema žhavičkama

I kdyz 3 zhavicí svíčky , každá 15 amper tj cca 150 W no chudák alternátor

Tak nevim nevim

2012-02-14 09:08:19

No obávám se, že to bude trochu horší, ono v součtu to je 450 W, takže to na kratší trasy nebude, to baterka nemá šanci přežít...

2012-02-14 13:23:19

No brutální to je , ale myslím že u oktávky je to origo namontované , ale je to řízené počítačem který to hlídá a vypíná. Altik by to utáhnout mohl ale taky se to ukáže na spotřebě.

2012-02-15 14:50:34

Ve švýcarsku řeší ohřev efektivněji.

http://www.novinky.cz/kok...ny-na-drevo.html?ref=boxE

2012-02-15 20:55:16

Tak ten švícar to je masakr

jinak ohledne toho dohřevu : jo v součtu je to 450W ale musela by se k tomu udelat spínací elektronika která by to rozkmitala a vysledny vykon by byl jen tech 150 čili vyuzilo by se tepelne setrvačnosti te svíčky a spínali by se po sobe porad dokola.

jiné řešeni jsem četl použít zhavky na 24V

Tak nevim jestli se do toho pustit.

Spotreba by se určitě trochu zvedla to jo ale ta by se trochu zvedla i pri použití dohřevu s Webastem a podobne.

No ješte se uvidí.

už nekolik lidí mi reklo tak jako Milan...... dej teplovzduch a maš teplo hned.

2012-02-15 21:07:27

Říkám Ti to znova dej teplovzduch a seš vysmátej.Kdybys bydlel blíž,tak Ti snad jednoho pučím ze svých zásob na otestování.

Eště jsem našel něco na 220V ale je to švédský,takže asi kvalitní do jejich mrazů a mám obavu,že tomu bude odpovídat i cena:

http://www.nordexagentur.cz/products/calix

2012-02-15 21:48:55

jen mě tak napadlo , co použít solar panel a nějakou starší autobaterie a dát ji na časovej spínač , baterie se bude dob a na čas se zapne

2012-02-16 12:58:54

Si najdi kolik takovej slušnej profi expediční solár panel stojí a myslím,že se Ti protočej panenky,aspoň mě se protočili.

2012-02-16 19:41:48

u webasta se spotřeba sice zvedne ale asi o půl litru za hodinu...

2012-02-16 21:41:30

Nekde na nejakym offroad foru jsem nasel jak tam někdo vybavil auto přídavnym ohřevem z BMW a docela to tam chváli že mu to topí mnohem dříve a tim pádem i rychleji ohřívá.Tak asi na tom něco bude.

2012-02-16 23:29:10

tak jako fungovat to bude určitě, já na toyotě to mám v základu :-D a topím a mám provozní teplotu po kilometru, možná by to topilo i dřív, ale před dosáhnutím optimálu mám vše vyply

2012-02-17 11:58:50

Pokud jsem dobře pochopil tak řeč je o příhřevu,což je vlastně nezávislé topení ,,tzv socka,, které je spínané po nastartování motoru

k dosažení jeho rychlejší teploty,nebo v zimě podporuje ohřev vody za jízdy aby auto vůbec topilo.Spínané je pouze teplotním čidlem.Pokud tuhle věc někdo v autě má,tak se nechá dovybavit na plnohodnotné nezávislé topení.Musí se dokoupit čerpadlo,jelikož tyhle topení jsou většinou napájený naftou z přepadu vstřikovačů nebo tam udělat nějakou větší nádobku,dokoupit ovladač-hodiny,a přídavnou řídící jednotku.Na trhu jsou i komplletní kity na přestavbu.A o co tady jde hlavně,tohle topení neumí předehřát motor aby se zamezilo studenému startu.Osobně bych to asi řešil tak,že bych si udělal větší bandasku-zásobárnu nafty pro topení a udělal bych si spínání tohodle topení na obyčejný vypínač překlenutím teplotního čidla.Tím pádem přihřívač bude nadále přihřívat a ráno při prvním startu budu mít možnost předehřát motor.

2012-02-17 22:19:58

to jsem chtel taky resit. Ale chci to zkusit udelat celoelektricky z tech žhaviček. Jinak jsem zjistil že se to naftovy da celkem dobře sehnat na vrakovištích. No jeste uvidim.Na to startování by to bylo určitě dobry mit nezávislé naftové.

2012-02-18 11:09:10

Pánové, kdo zkusil naftový vodní topení už nedá bez něho ani ránu.Horní Polubný -30C ,ani Oktávky benzin nestartovaly

30 min předehřát a pak na první škrt , ta závist ty pohledy to hřeje nafta Verva +super diesel aditiv (nejlepší v testech) BOHUŽEL 42000Kč Eberspacher 5Kw .Dal bych ho znovu ,spotřeba stejná protože jedete s teplým motorem .Zapínám ho i při 5C rycleji se ohřeje. Nemá to chybu!

2012-02-18 11:28:34

na aukru se dá komplet webasto sehnat repasovany i s elektrikou za 10

2012-02-18 21:27:45

Tak vám řeknu CCCP potkal jsem se z takzvaným strejdou , a v rusku to řeší tak že na 1 trubku od výfuku nahrnou obal z sáním a ventilátorem z PC který je na 12v , takže mají během 2-5min kabinu v teple , je to jednoduché až je to neuvěřitelné . Ps za pár kaček hodně muziky


Odpovědět

1 ......... 10  11  12  13  14