Fórum - Téma


Motor+Transit-startování v zimě


Fórum Transit IV / VE64 Motor+Transit-startování v zimě

Informace o modelu: Ford Transit IV / VE64


1 ......... 10  11  12  13  14

2012-02-10 23:29:43

za 18babek na diagnostiku ,nevím najdu si něco na android sistém , http://www.dealextreme.co...obd-scan-tool-blue-112609

2012-02-11 10:02:33

Ja startuju v pohodě.Mam tam dvě baterie je to standartni ? 2.0 TDCi

2012-02-11 15:21:22

casper: klesla pro výpočet ceny pro clo pouze cena nákupu ze zemí mimo EU,tj dnes platíš clo + DPH pomalu ze všeho.

Nákup ze zemí EU se nic nezměnilo.Žádné clo ani DPH pro konečného spotřebitele navíc.Navíc pokud jsi plátce DPH tak při zadávání objednávky uvedeš své DIČ plátce DPH v CZ a dodavatel Ti zboží dodá bez DPH platné v dané zemi EU.Proto jsem psal,že je dobré se podívat na e-šopy v UK protože některé americké firmy mají v UK pobočku takže dodání zboží je bezproblémovější než při objednávce z USA.

2012-02-11 21:39:16

Milan1-já mám 3 známé v USA a jezděj sem co 3 měsíce (ted chvilku) , ted tam mám jet nebo budu posílat DVB-S do USA hotové aby šlo vše a neplatili ani korunu ( neznají jak udělat aby si se díval na full HD nabídku ze satelitu a neplatily nehorázny částky za příjem u nás cca 1000kč/měsíčně , já vím jak na to zadarmo a to zná kde kdo skoro ) , bavil jsem se o nakupu z USA protože linky co tu byli jsou z USA většina

2012-02-12 11:33:31

Taak tady to mate na ebay http://www.ebay.de/itm/St...Heizung-NEU-/230564330809

jinak to na jinym foru popisuje jeden že to má v peugeotu 106 a že to funguje dobře a nijak to posleze neomezuje funkci topení.

Asi to nebude uplně špatny.

Ja teda se startem az tak nemám problemy ale zažiju v tom aute zimy to je hrozny. Nez to zatopí a pak prijde delší kopec a zase se to ochladí. a to mám zadeklovanej chladič a porád nic moc. A to jsem predtim mel spatnej termostat a to se to neohřívalo skoro vubec.

By mi spis zajimal nejaky přihřev za jizdy. Něco jako je u nejakych jinych aut třeba u octavie 1,9

Nemáte nekdo nejakou zkušenost s vyrobou? treba ze žhavicich sviček a podobně??

Diky předem za nápady

2012-02-12 12:06:15

Tak ono by to z těch žhavin udělat šlo, bylo by to celkem lehky, na toyotě to máme přímo z výroby, elektro dohřev motoru...

2012-02-12 13:16:46

Mape: jedině horkovzdušný topení.Ráno vstanu,skočím k autu a zapnu horkovzduch+na kabelu 220V další horkovzdušný ventilátor

cca za 30minut je v autě příjemě a vyrážím a pokud jezdím celý den a jsou tyhle mrazy tak bufíka ani nevypínám protože do těhle mrazů má už transit to topení na hraně.Sem i přemejšlel přidat tam ještě jeden radiátorek s fukarem ale když už tam je bufík tak mě to opustilo.Tohlencto myslím http://www.dalix.cz/kalorifer-kalori/99/prvni/ nějaký minibusy to mají již z výroby.

2012-02-12 18:19:18

Robertxx "Ja startuju v pohodě.Mam tam dvě baterie je to standartni ? 2.0 TDCi"

ty jo, ale co my se starejma dedulama 2.5D a TD :D

2012-02-12 22:19:45

Milane: no ten bufik by byl peknej ale nejak nemam naladu neco pachat do auta. To ohřívadlo s těma žhavicíma svičkama bych prdnul na hadici co jde do topení a bylo by to a myslim ze by to mohlo mit prospech i pro motor. Tak nevim. Mama vyhřívanou sedačku a ta to trochu kompenzuje ale není to ono.

2012-02-12 22:36:44

mape: Ten horkovzduch stojí za to spáchat a není to tolik práce.Ten ,,komfort,, vyhřátého auta v těhle mrazech je prima.Vyzkoušej a uvidíš,že nebudeš litovat.

2012-02-12 22:40:46

když bych dával bufíka, tak teplovodního, horkovzduch nepomáhá motoru

2012-02-12 22:43:45

Horkovodní je taky prima ale horkovzdušný ještě lepší.Vyzkoušej a sám posoudíš.

2012-02-12 22:46:11

A co tam maš přímo ?

Nejaky Webasto nebo něco jinyho?

2012-02-12 22:49:12

a v čem je horkovzduch lepší ? teplovodka, ti před startem prohřeje motor a pak během jízdy ti to přes topení normálně topí, horkovzduch pokud dobře chápu funí teplej vzduch pouze do kabiny, takže motor dál trpí studenými starty...

2012-02-12 22:53:10

http://www.autosip.cz/aut...rtronic-D2-24-12V-vc-SADY

Vodníka mán vyndaného jelikož byl pod autem a tam mu to moc nesvědčí,takže příjde místo vzduchového filtru a ten musím někam přestěhovat.Ideálně to má TDCi filtr na motoru a na podběhu je místo,viz foto od člena jajarin.

extremehany: dobrý jsou obě a vodní by mělo hrát prim ale pokud se podíváš na odběr vodního a horkovzduchu tak pokud v autě sem tam nocuješ tak vodním bys zrušil baterii,ohříváš motor a musíš mít do kabiny puštěný větrák z topení.Horkovzduch má termostat,nízkou spotřebu proti vodnímu takže si nastavíš na potenciometru požadovanou teplotu a o nic víc se nestaráš.

2012-02-12 23:01:46

jsem se chtěl vyhnout řešením s naftou ale veřím že to funguje . Já zkusim nejak Pořesit to elektrické a uvidim. Četl jsem ted pár diskuzí u jinych značek a celkem dobrý výsledky tak uvidim

2012-02-12 23:14:25

Pokud ,,startuješ,, od baráku tak předehřev na 220 stačí a hodně pomůže.Všecko je to o penězích kdyby to nebylo tak drahé a nebo kdybysme vydělávali víc,třebas.Se snažím ubírat momentálně směrem zastavět do auta generátor na 220V u Dalixe mají krásné kousky:http://www.dalix.cz/generatory-dometic/128/ ale cenově nedostupné tak zkouším jak tam dostat někam Hondu a mít inteligentní možnost startu špagátem.

2012-02-13 09:06:34

http://www.nabel.cz/index...h=77_154&products_id=6383

Nemá někdo zkušenosti z tímhle žebráčkem , už jen když se na to dívám tak to vidím na vyhozené peníze , jinak skládat se ohřev vody nebude ,zas dělá jakési FUP spořič paliva.

2012-02-13 09:49:23

150W odběr na 12V to by chtělo baterku z elektrickýho vysokozdvižnýho vozejku.Když to vemu,že v autě mám bufíka který má 2kW

a dávám k němu ráno ještě elektrické tělísko další 2kW a za půl hodinky je ještě studenej volant v těhle mrazech tak těch 150W je takřka o ničem.

2012-02-13 12:37:59

No mě se jedná o to že mám ještě fiat punto , tak když to nahodím tak bych to vrazil do zapalovače a urychlil bych si ohřev , navíc punto má v háji termostat tak to trocha trvá než to začne topit i když sem průduchy ucpal.


Odpovědět

1 ......... 10  11  12  13  14