Fórum - Téma


Spotřeba_Transit VI


Fórum Transit VI / V184 / V185 Spotřeba_Transit VI

Informace o modelu: Ford Transit VI / V184 / V185


1  2

 petrdepo  
2014-01-30 17:13:30

jesterka: Tak to vypadá opět na termostat. Zkontroluj, jestli nejsou teplé hadice ke chladiči. Pokud je termostat vpořádku, tak hadice ke chladiči musí zůstat studené až do cca 75 stupňů a pak se teprve mají pootevíráním termostatu začít zahřívat. V 80 stupních teprve termostat začíná otevírat naplno.

viki  
2014-01-30 18:37:36

no zrovna jsem přijel auto mě topí krásně přirovnal bych to s klidem k osobáku iveko co jsem měl na tom bylo podstatně hůř

papundekl vodě do velkého okruhu nezabrání

2014-01-30 20:33:19

Leo : tak termostat vyřešen , auto topí jak dřív . Po laborování ohledně startů , jsem zaslepil EGR a start je doslova na cvrknutí , krásně plinule reaguje na přidání plinu i z malejch otáček . Jen když přidám a motor začne táhnout , tak je prostě hlučnejší . Po ucpání EGRu o něco víc než předtim . Jakou máte skušenost . Děkuju.

Leo
Leo
2014-01-31 21:48:35

Ještěřáku, je to přesně jak píše petr z depa. Já si už v zoufalství při řešení těchto potíží koupil laser teploměr a měřim si snim vařené termostaty ve vodě. Teplota měřená z vrchu hadice je samo zkreslená ale poznáš rozdíl na vstupu a výstupu z radiátoru topení a usoudíš jestli je to zanesený radiátor. Jednoduše můžeš ty teploty porovnat u stejného modelu auta který maká dobře. Jinak blbých nových termostatů jsem už vzteky vyhodil několik, kuli jednomu jsem kdysi rozebral i motor. Do hadic cpu Termostaty za 300,- z R 5 kde si vyberu teplotu podle sebe a potřeb stroje. Rozdíl termostatu třeba jen o 5 C navíc je pak v zimě ukrutnej rozdíl. Neodpověděl jsi mi ale na otázku z minule v kolika stupních Ti vletí voda do chladiče když jsi připojen na diag.a vidíš realnou teplotu.

Valdo, v MB 207 jsem kdysi skoro ohluchnul, jak to fičí v sacím potrubí netuším

2014-01-31 22:02:29

ok ok , dik za rady

Zejtra na to mrknu , hlavne na ty hadice k topeni a za jak dlouho pusti termosat vodu do chladice , nebo jestli termostat nepropousti , u vsech aut jde na budiku videt praci termostatu , nahoru a dolu , u me rucicka drzi vytyceny misto a nepohne ani o pid , i to by mohlo neco znacit

 petrdepo  
2014-02-01 09:25:16

jesterka: Nejde o to, za jak dlouho pustí termostat vodu do chladiče ale o to, při jaké teplotě tam vodu pustí. Pokud by to bylo pod těch cca 75 stupňů celsia, tak je termostat špatný a motor nebude dostatečně ohřátý, bude mít větší spotřebu a topení bude také špatně topit. Teprve po propuštění vody termostatem do chladiče otevři vodu do topení (současně se zapnutým ventilátorem na 1.stupeň) a u výstupní hadice výměníku topení zkontroluj, za jak dlouho se výstupní (vratná) hadice ohřeje. Pokud voda na výstupu bude a zůstane horká, tak přepni topení na plný výkon a zase sleduj teplotu výstupní vody. Pokud se voda na výstupu hodně zchladí, tak je výměník zarostlý a byde ho třeba vyměnit. Většinou se ho totiž nepovede baz speciálnějších chemikálií dostatečně vymýt, aby se plně zprůchodnil.

Leo
Leo
2014-02-02 22:00:37

ještěrka: Termostat Wahler pro tohle auto otvírá v 74C.

Termostat Calorstat v 88C.

14C je sakra rozdíl.

To, že Ti funguje dobře nemá žádnou vypovídací hodnotu o teplotě kdy se to stane.

 petrdepo  
2014-02-02 22:04:22

jesterka: A teplotu hadic ke chladiči jsi zkoušel ? Jestli je termostat vpořádku, tak musí zůstat studené až do těch cca 74-75 stupňů.

2014-02-03 08:45:49

Jelikoz jsem s jizni moravy , vse pokryla 2 cm ledovka , s autem se neda ani pohnout a je tezce zakonzervovane v ledu musim pockat nez se to vse rozpusti , ale s tim termostatem ze kazdej muze otvirat pri jiny teplote , to je pro me novinka, jdu pohledat fakturu popripade krabicku co tam mam.

2016-12-10 13:47:07

zdar,mám Ford Transit 2,4 TDE, 85kW, rok 2005,žralo mi to cca 9l/100km při 120km/hod. Ale měl jsem zaseklé táhlo k pumpě (nebo co to je), která reguluje množství vzduchu do turba takže víc jak 3500ot./min se z toho nedalo dostat. Ted už je to uvolněné, jede jak F1 a navíc jsem vyčistil zanesené EGR...no a žere to 12l při 120km/hod. Nevíte kde udělali soudruzi chybu?Ještě zvažuju zaslepit EGR ... možná dolít vodu do ostřikovače by taky pomohlo

2016-12-10 16:59:45

onderson: Vždyť píšeš, že to jede jak F1. Tak čemu se divíš.


Odpovědět

1  2