Fórum - Téma


Motor_Transit obecně-poruchy volnoběhu


Fórum Transit (obecně) Motor_Transit obecně-poruchy volnoběhu

Informace o modelu: Ford Transit


1  2

2012-06-09 22:43:31

Zdravím pánové, prosím o radu motor na volnoběh má nepravidelný chod ale otačky drzi ale motor jakoby chcipnout.

A něco cvaká v motorovém prostoru. na diagnostice to hlasilo jen erg ventil, ten se dal nový a dělá to stále. nevíme po čem už jít.

díky za rady Ondra

2012-06-10 08:34:54

Mě to dělalo něco podobného ,musel jsem vyměnit pojistný a upravovací naftový ventilek,jeden ja na vstřikovací konsoly a druhý na čerpadle.Bohužel to musí projít diagnostikou,pro nové nahrátí.Cena v servisu 6500Kč i s prací.

2012-06-10 11:11:27

diky za info a kdyz to neudelam hned nici se tim auto??

2012-06-10 11:51:48

Nepravidelnej chod nikdy nepřispívá k ničemu dobrému ,ale nechá se s tím chvíly jezdit.

Leo
Leo
2012-06-25 20:34:55

Když to blbě cvaká je to nejšpíš vstřik, záleží jsestli máš model do 2006 nebo od 2006, u toho novějšího

hned praskne píst. Nejezdil bych s tim nikam, protože pak těch sto litrů za opravu Ti přijde moc.

2012-06-25 21:02:00

diky za info my uz s tim na firme jezdime rok bylo to po servisech ale na nic nepřišli jen to hlasilo hrg ventil nebo tak ten se dal novy a porad stejny. je to ten novy model

2012-06-28 21:47:46

Ahoj,cvakání v motoru poukazuje na trysky. Měli by se dát změřit na diagnostice. Pro úplnou jistotu bych je nechal vymontovat a vyčistit ultrazvukem a potom na stolici změřit. Co se týče nepravidelného volnoběhu,tak ten může mít více příčin. Vedle již zminovaných trysek to může být i regulátor tlaku paliva - jsou tam dva. Jeden na liště a druhý na čerpadle. Jinak nepíšeš o jaký motor se jedná , jestli o 2,2 nebo 2,4.

2012-06-29 21:41:20

je to motor 2,2 ale na diagnostice to bylo a vse v poradku nikde nevedi co s tim

Leo
Leo
2012-06-29 23:42:11

Jak píše milda,ale jen bych dodal, že vstřiky nemusí na diagnostice žádnou chybu psát co tohoto motoru týče. Řekněme v ůrovni chyb MIL,Egr , váha vzduchu apod.

U vstřiků Denzo jde ale udělat ještě ,nevím přesný termín Fordího servisu ale nazval bych to formátováním vstřiku. To se musí ohřát nafta na provozní teplotu a pak Fordí technik jeden vstřik po druhém formátuje a když se jeho množství dávky paliva nevejde do požedovaných tolerancí tak to prostě nejde a je jasné že je vadný. Bohužel když neprojde třeba první tak ho to dál nepustí, teprve po jeho výměně, nahrání kodu a pak uspěšného naformátování se dostane na test dalšího 2 vstřiku. Motor jde ale nastartovat i s nenehranými a nenaformátovanými vstřiky. Vsřiky bohužel nejdou většinou opravit vyčištěním a tyto bohužel ani repasovat. Zato egr zvládá tak 2 vyčištění než saze kolem vydřené hřídelky lezou do soukolí tak rychle, že to stratí smysl. A fakt necvaká s otáčkami motoru.A jestli Ti je dokázali naformátovat a jsou ok. Změřil někdo tlaky motoru?

2012-06-30 20:26:46

vážení členové,jak jistě jste už tady četli a viděli,pokud odpovídáte na něčí dotaz,kopírujte komu odpověď směřujete.

Je to opravdu o přehlednosti nejen vás,ale i ostatních členů,kteří se na vaše vlákno koukají.

Díky

2012-07-04 20:14:58

Taky mi to dělá na volnoběh, a nikdo s tím nic nedokáže udělat.Forda už nikdy,takovej krám jsem dlouho neměl.

Přesně tak stejný problém i motor už se těším jak ho prodám.

2012-07-04 20:38:37

to mate pravdu. To auto ma najeto jen 150 000 jezdim s tim na firme sam. jinak vse ok akorad klice to je nestedsti. Nekdy me i prijde jako kdyz mnetahne

Leo
Leo
2012-07-05 23:53:14

Tomenzinino, jestli to bylo na mě. Tak já to psal pro všechny co maj 2,2 a ne konkretně. Ještě bych dodal, že když to u 2,2 jenom houpe a necvaká, je většinou jen potíž v nízké mazivosti nafty. Stačí přidat aditiva, doporučil bych VIF. Jen bohatý lidi totiž mužou šetřit na aditivech a pak se divěj a zbytečně měněj vstřiky.

2012-07-06 07:10:49

Leo:

Tak bylo to pro všechny co sem píší.Protože ani jeden z vás to neděláte

A už je to tady.Nevíte kdo komu co chce.Já jsem to psal všem ale nebuďte pořád útočný.Snad není problém napsat komu to píšete

Tak jak jsem psal.Pište komu odpověď nebo dotaz směřujete. Díky

Leo
Leo
2012-07-08 23:35:35

Jasný. Neber to špatně, ale? Když to zrovna napíšeš pod muj příříspěvek, jak mám teda poznat, že to tedy nejni na mě. Chápeš? Asi i ty Ty musíš napsat konkrétně kdo máš pocit že kontrétně škodíme a mi se pak můžem lépe snažili vyvarovat se toho chousu co pak vzniká.

2012-11-28 00:06:06

Leo. Pokud jsem to sem napsal, a ty jsi byl zrovna poslední tak je to pod tvou odpovědí a není to jen na tebe.Ale jestli jsi si všiml, v celém tomhle tématu ani jeden z vás nenapsal nick komu to píše. Včetně tebe. Tak to pište dodržujte to a je to vyřešený. Vždyť to není kvůli mě.Já se tady koukám a vidím, že témata nejsou přehledný.Proto to píšu.A neber to osobně. Je to prostě tak

2014-12-14 18:54:16

zdravým, na transitu zničeho nic začal klepat motor na volnoběch nedrží otáčky a houpe se, motor 74kw 2,0ddi, prosím o radu

2015-08-18 21:08:27

Dobrý den .Chci vás poprosit o radu nebo zkušenost koupil jsem Transita 2.4 TDDI 92 kw DOFA rok 2004 . Stav koupeného auta byl při nastartování za studena nedržel volnoběh po 2 až 3 min už ano a při delším zahřátí opět nedržel . Zjistilo se že motor nemá tlaky ,tak jsem nechal přezkoušet vstřiky zgenerálkovat celý motor včetně repase čerpadla . Po těchto ukonech auto jde nastartovat pouze na start sprej a zas se drží v otáčkách a volnoběh nedrží . Mechanik prošel i elektrickou část čidla , kabeláž a nic nenašel , diagnostika také nic nepíše . Nevíte či nemáte někdo zkušenost co by mohlo být špatně . Budu rád za vaše rady Děkuji

2016-12-01 08:11:36

Zdravím,

asi před týdnem jsem koupil ojetý Transit 2,2. Mám problém, že po nastartování (zvláště teď v mrazech) otáčky motoru kolísají, ačkoliv jede na volnoběh. Po ca 5 min se motor zahřeje a vše je již v pořádku. Nevíte, coby mohlo být příčinou a nebo je to u těchto aut v mrazech normální? Díky

Natočil jsem i video - https://www.youtube.com/watch?v=u8pQpoeQzT0

2016-12-01 08:20:52

graffjam: Zdravím , pokud nebyl udělán servis motoru tak bych vyměnil olej (5W-30),palivový a vzduchový filtr a příčinou může být i "kvalitní" nafta. Tím bych začal - sám bydlím na horách a moje auto začalo letos po ochlazení dokonce po nastartování "zdechat" úplně. Znovu jsem nastartoval a po zahřátí pohoda. Stačilo vyměnit palivový filtr - poznáte to taky na té baňce u pal.filtru jestli nezasahuje ta výsuvná část do žluté nebo červené rysky.


Odpovědět

1  2