Fórum - Téma


Motor+Transit-padá do nouzového režimu


Fórum Transit VI / V184 / V185 Motor+Transit-padá do nouzového režimu

Informace o modelu: Ford Transit VI / V184 / V185


1  2  3

2013-07-30 19:19:21

extremehany: Jestli se nemýlím, tak ročník 1996 by měl mít třípinový konektor uzavřený červeným víčkem v motorovém prostoru poblíž mezistěny (mívá lichoběžníkový tvar o rozměru cca 3x4 cm). Konektor OBD II měly až pozdější ročníky (odhadem až kolem roku 2000 +/-. Ten potom většinou býval ve sloupku "A" u nohou řidiče pod plastovou krytkou.

2013-08-14 17:59:54

tak jsem dnes jel rozsvítila se kontrolka motoru a auto nereagovalo na přídání plynu a po zastavení chcíplo, po opakovaném nastartování jelo v poho a dojel jsem, čím to?

2016-08-10 07:56:15

Ahoj,

prosím o radu, Transit 2,4 TDE při jízdě do táhlého kopce spadne do nouze, po opětovném nastartování jede normálně. Diagnostika píše chyby P1564 a P1319. Tipuju to na čerpadlo, ale nerad bych koupil nové zbytečně. Prosím o radu. děkuji.Téma s těmito chybami jsem nenašel.

2016-08-10 11:15:01

odchy: Tato chyba P1319 podle číslování není z forďácké diagnostiky. Po překladu chyby z jiné (pravděpodobně univerzální) diagnostiky to vypadá na problém s nějakým čidlem (například otáček klikové hřídele nebo jiného).

2016-08-10 11:24:41

odchy: Mě tohle přesně dělal EGR ventil. Ve fordu jim diagnostika říkala bud egr nebo čerpadlo. Vyměna nového RGR byla myslím 6500kč

2016-08-10 12:10:27

mě když se to stalo, tak sem vyměnil motor včetně čerpadla a jezdilo to v pohodě :D

2016-08-11 10:03:15

To jsou kódy zkratů. Zkontroluj zkraty na čidlech na setrváku a i na čidlo klepání. Ten jeden kod píše o nízkém stavu systému napájení ---to by mohl být onen zkrat.

2016-08-17 18:27:33

petrdepo: tim jsem začal, dal jsem nové čidlo na setrvák a pořád to stejné, ta chyba snad údajně může být snímač otáček čerpadla ( součástí čerpadla)

weiron: Egr jsme zkoušeli odpojit, zaslepit a to jelo v nouzi pořád

weiron: a ten Egr ti to dělal taky v dlouhém kopci ( většinou teda a nebo když jedu po dálnici delší dobu větší rychlostí) právě že na ten Egr bych tuto závadu netipoval. Moc děkuji za radu

2016-08-17 19:43:43

odchy: do nouze to padalo jen naložené a do kopce. Stačilo ho znovu natočit a už se nerosvítila než v dalším kopci. Ve fordu svítili ale závady čerpadlo a zároven Egr. Obě se zapsali zároven tak byl problém zjistit čím to tedy je. Je divné že máš závady jako zkrat.

2016-08-18 07:02:16

A co takhle čarovný Kontox a projet všechny konektory? Pokud máš nějaký MAP senzor na zkoušku - pokus se ho vyměnit. Ten snímá tlak v potrubí, teplotu a ovládá turbo a kopne to klidně do nouzáku v záběru. Chce to ale kody na Forda, měřit přitom tlak paliva atd... Ono stejně i když je kód - neznamená to, že to najdeš hned. Ono stačí, když máš někde na podtlaku dirku, nebo jen volnou sponu a můžeš hledat jako ďábel.

2016-08-18 07:21:39

odchy: Podle toho, že se ti to projevuje při jízdě do delšího kopce, tak by to chtělo zkontrolovat dianostikou za jízdy a nebo na válcové zkušebně, která umí takovou jízdu nasilmulovat. Při tom se dají průběžně odečítat potřebné údaje všech čidel (tlaky, teploty). Při stání v servisu nebo někde v garáži se to asi nezjistí.


Odpovědět

1  2  3