Fórum - Téma


Motor_Transit VI-padá do nouzového režimu


Fórum Transit VI / V184 / V185 Motor_Transit VI-padá do nouzového režimu

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Transit VI / V184 / V185  |  Naše vozidla


1  2  3  4

 petrdepo  
2013-07-30 19:19:21

extremehany: Jestli se nemýlím, tak ročník 1996 by měl mít třípinový konektor uzavřený červeným víčkem v motorovém prostoru poblíž mezistěny (mívá lichoběžníkový tvar o rozměru cca 3x4 cm). Konektor OBD II měly až pozdější ročníky (odhadem až kolem roku 2000 +/-. Ten potom většinou býval ve sloupku "A" u nohou řidiče pod plastovou krytkou.

2013-08-14 17:59:54

tak jsem dnes jel rozsvítila se kontrolka motoru a auto nereagovalo na přídání plynu a po zastavení chcíplo, po opakovaném nastartování jelo v poho a dojel jsem, čím to?

2016-08-10 07:56:15

Ahoj,

prosím o radu, Transit 2,4 TDE při jízdě do táhlého kopce spadne do nouze, po opětovném nastartování jede normálně. Diagnostika píše chyby P1564 a P1319. Tipuju to na čerpadlo, ale nerad bych koupil nové zbytečně. Prosím o radu. děkuji.Téma s těmito chybami jsem nenašel.

 petrdepo  
2016-08-10 11:15:01

odchy: Tato chyba P1319 podle číslování není z forďácké diagnostiky. Po překladu chyby z jiné (pravděpodobně univerzální) diagnostiky to vypadá na problém s nějakým čidlem (například otáček klikové hřídele nebo jiného).

2016-08-10 11:24:41

odchy: Mě tohle přesně dělal EGR ventil. Ve fordu jim diagnostika říkala bud egr nebo čerpadlo. Vyměna nového RGR byla myslím 6500kč

2016-08-10 12:10:27

mě když se to stalo, tak sem vyměnil motor včetně čerpadla a jezdilo to v pohodě :D

2016-08-11 10:03:15

To jsou kódy zkratů. Zkontroluj zkraty na čidlech na setrváku a i na čidlo klepání. Ten jeden kod píše o nízkém stavu systému napájení ---to by mohl být onen zkrat.

2016-08-17 18:27:33

petrdepo: tim jsem začal, dal jsem nové čidlo na setrvák a pořád to stejné, ta chyba snad údajně může být snímač otáček čerpadla ( součástí čerpadla)

weiron: Egr jsme zkoušeli odpojit, zaslepit a to jelo v nouzi pořád

weiron: a ten Egr ti to dělal taky v dlouhém kopci ( většinou teda a nebo když jedu po dálnici delší dobu větší rychlostí) právě že na ten Egr bych tuto závadu netipoval. Moc děkuji za radu

2016-08-17 19:43:43

odchy: do nouze to padalo jen naložené a do kopce. Stačilo ho znovu natočit a už se nerosvítila než v dalším kopci. Ve fordu svítili ale závady čerpadlo a zároven Egr. Obě se zapsali zároven tak byl problém zjistit čím to tedy je. Je divné že máš závady jako zkrat.

2016-08-18 07:02:16

A co takhle čarovný Kontox a projet všechny konektory? Pokud máš nějaký MAP senzor na zkoušku - pokus se ho vyměnit. Ten snímá tlak v potrubí, teplotu a ovládá turbo a kopne to klidně do nouzáku v záběru. Chce to ale kody na Forda, měřit přitom tlak paliva atd... Ono stejně i když je kód - neznamená to, že to najdeš hned. Ono stačí, když máš někde na podtlaku dirku, nebo jen volnou sponu a můžeš hledat jako ďábel.

 petrdepo  
2016-08-18 07:21:39

odchy: Podle toho, že se ti to projevuje při jízdě do delšího kopce, tak by to chtělo zkontrolovat dianostikou za jízdy a nebo na válcové zkušebně, která umí takovou jízdu nasilmulovat. Při tom se dají průběžně odečítat potřebné údaje všech čidel (tlaky, teploty). Při stání v servisu nebo někde v garáži se to asi nezjistí.

2017-03-16 17:46:18

Zdravím Vás všechny.

Řeším nesnesitelný problém s vozemn který musí být deně v provozu. Auto padá do nouzáku. Buď jen začne blikat žhavení a jedu dál bez turba nebo blikne zhaveni a auto po vyšlápnutí spojky zdechne uplne jako kdyby tam prestala jit nafta. Vse ukazovalo na EGR, ale ten je zaslepeny a zavada trva dal... Nesetkali jste se s tim nekdy prosim? Musim jezdit a ne stat mesic u diagnostiky a zjistovat zavadu. Diky ..... 2004 Transit 2,4 TDCi 101 kW

 petrdepo  
2017-03-17 11:52:24

px1m: Diagnostika ve Ford servisu je tak na hodinku práce a ne na měsíc. Stačí se objednat na nějaký termín a čas. Ale důležitější je to, že to je forďácká diagnostika a ne nějaký unverzální paskvil, který ukazuje řadu věcí úplně jinak. Také je důležité, aby ten, kdo diagnostiku obsluhuje, s ní uměl správně zacházet.

2017-05-22 23:04:41

Tak dva týdny od koupi Transita se oběvilo pár závad. Motor nejde vytáhnout víc jak 3tis. otáček. 1,2a3 stupeň to jede, ale ta čtverka a pětka je líná. Byl jsem na diagnostice a vyhodilo to kód chyba: P0110, P0235, P2141. EGR jsem vyčistil a podle diagnostiky je plně funkční. Mám prolíst všechny hadičky s podtlakem. Ten regulátor s tím táhlem co je na turbu má pracovní délku cca 2cm. Tahlo které ovládá turbo se podle mě nehejbe naplno. Někdo z Brna kdo by měl čas se nato mrknout? Díky Pepan

2017-05-23 06:51:16

fojtik.j: Kolego - 0235 a 0110 to spíš poukazuje když jsou spolu na vadný TMAP. V něm je totiž nejen tlakový senzor, který dává info počítači o tlaku v sacím potrubí(0235)turbo overboost, ale i snímač teploty(0110) IAT. Touhle výměnou bych začal. A ty podtlaky samozřejmě přejeď. Opravdu stačí jeden povolený a podtlak jde do háje. Taky si přejeď hadici od turba přes cooler až zpět do sání. Může to mít trhlinu. Na EGR se vyprdni, ten tam být nemusí .

2017-05-23 20:59:29

otakar1967: Zdravím, tak jsem dnes všechny hadičky oddělal a prohlédl. Nic steřelého a popraskaného. Oddělal jsem komplet sání, všechno co šlo. MAP senzor oddělán a vyčištěn acetonem. Změna žádná, tak jedině objednat nový MAP sensor. Nikde nemůžu na mroauto najít. Nemáte někdo kód? Ať to nemusím zase demontovat.

2017-05-24 04:44:24

Můžu ti ho objednat v Elitu a vyzvedneš si ho u sebe v Brně. Bude tě stát o hezkých pár stovek méně než v Kelly atd.

Teď koukám do Elitu, je na to jen jeden druh. Ještě si vlez pod auto a změř si u MAP referenční napětí a prozvoň si kostru na čidle. Měli by tam být 4 dráty. Na jedné straně musíš naměřit asi 4,8-5V po otočení klíčkem. Vedle něho potom na kolíku za chodu motoru musíš naměřit asi 1,4-1,6V a zcela na opačné straně je kostra. Tu si proměř do zkratu třeba s motorem. Aby to bylo uzemněné. Pokud nenajdeš REF napětí, někde máš jiný průser. Případně to samé se zemí.

2017-05-24 05:04:40

fojtik.j: Ještě si projeď ty tlustý hadice kol turba, nejen podtlak - já tam měl trhlinu na opačně viditelné straně. A tudíž chybu. A konekor k MAP zkontroluj jestli není utržen drátek a také se v tom se shora rádo usazuje bahno - vyčistit

2017-05-24 18:05:44

otakar1967: Tak jsem komplet prohlédl celý sací potrubí od filtru až po turbo. Nikde nic. Všiml jsem si na levé straně motoru že jde někde od spodu sání slabší kouř, tak jestli to nebude něco se sacím potrubím u přírub. Měřil jsem napětí u konektoru se čtyřma vodiči. Po otočení klíču měřím na dvou prostředních pinech +5V, Jeden krajní je kostra, která je funkční když ji propojím s kastlí, měřák píská. Poslední čtvrtý pin je hluchý, tj bez napětí. Ještě jsem oběvil v místě nádržky ostřikovače vypálenou škatuli se dvěma relé. Viz foto, nevím od čeho to je. Moje obava je bordel v elektrice, protože celé osvětlení palubovky nesvítí a když vyměním pojistku, tak sice svítí ale za nedlouho to vyhodí pojistku i od zadních koncových světel. Už jsem v koncích

2017-05-24 19:49:51

Teď mám auto venku, po návratu se kouknu na to relé, jak píšeš. Pokusím se ho najít. To napětí je v pohodě - ten hluchý je výstupní signál. Takže vyměnit MAP. To přikostření o ten šroubek kastle je docela nářez :D


Odpovědět

1  2  3  4