Fórum - Téma


Motor+Transit-padá do nouzového režimu


Fórum Transit VI / V184 / V185 Motor+Transit-padá do nouzového režimu

Informace o modelu: Ford Transit VI / V184 / V185


1  2  3

2012-11-26 19:27:37

už jsem byl ve třech servisech nikde se jim to nepodařilo spojit asi budu muset do origo ale bojím se že vypláznu 1500,- a stejně se nic nedozvím nemáte někdo diagnostiku doma ? že by sme to zkusili ?

2012-11-26 21:24:36

Ahoj, ano diagnostiku mám. Můžem se domluvit. Tuším co by to mohlo bejt, ale jistota je to napíchnout.

2012-11-27 08:23:23

Ano měl bych zájem potřebuji na vás kontakt

2012-11-27 15:06:45

zdravím všechny diskutující na stránkách Fordclubu.eu ......., odpovídáte-li v diskuzi na nějaký příspěvek, nezapomeňte před odpověď napsat, komu odpověď adresujete ....... věřte tomu, že se tím diskuze ohromně zpřehlední ...... díky za pochopení,

2012-11-27 18:20:25

František

Diagnostiku doma taky mám a kontaky jsou v mém profilu. http://www.fordclub.eu/member_detail.php?id=2341

2013-03-03 11:52:48

všem - dal jsem vstřiky do penta na kontrolu a řekli že sou špatné všechny 4 tak jsem vyměnil vstřiky a zdá se to být dobré. když už sem to měl rozhozené a viděl jsem jak vypadá sání, rozhodl jsem se rovnou zaslepit EGR ventil. ještě sem si všiml že když je auto nastartované pravidelně houpe škrtící klapka co je mezi turbem a sáním je ovládaná podtlakem nevím k čemu je ale pořád se hýbe sem a tam motor jde pravidelně je to normální ?

2013-03-03 14:02:36

František:

a není ta klapka náhodou ovládaná spíš tlakem? Podle mně se jedná o přetlakovou klapku. Ta by měla odpustit přebytečný vzduch z turba do výfuku, pokud je tlak v sání příliš vysoký. Možná je vadný ten aktuátor, který hýbe tou klapkou.

2013-03-03 14:14:48

albi: jediné co vede do výfuku je ta tenká trubka s vlnovcem a ta vede fuj z výfuku do sání a tu sem zaslepil klapka je přímo na tom potrubí a jakoby uzavírá přísun vzduchu do sání vede do ní hadice z nějakého solenoidu který spíná nebo vypíná podtlak do EGR ventilu a do té klapky myslím že tam bude podtlak protože tam nejsou žádné eska pásky a ty hadice by vyletěli ale nezkoušel jsem. je normální aby ta klapka pořád chodila sem a tam ? (na volnoběh) dřív sem si toho nevšiml.

k regulaci turba slouží ta klapka co je přímo na turbu a ta myslim je ovladaná tlakem (a je tam i ta eskapaska) tu nemyslim myslím tu co je přímo na sání (průměr asi 50mm)

2013-03-03 15:04:16

František:

Aha, tak to jsem tomu zpočátku špatně porozuměl. Takže se jedná o klapku, která je přímo na sacím potrubí. Podle mne je to klapka, která slouží pro zhasnutí motoru. Tím že vypneš klíček, zastavíš elektricky systém řízení podtlaku a pokud ta klapka nemá podtlak, tak by se měla zavřít. Tím by měla zastavit přívod vzduchu do motoru a zabránit dobíhání motoru a také omezit dotáčení turba. Jestli se za běhu motoru pohupuje, je zřejmě chyba v podtlaku(přisávání nebo pomalý selenoid řídící podtlak).

2013-03-03 16:26:52

albi: když je bez podtlaku tak je do plna otevřená (čistil sem ji byla pořádně zahnojená od toho co jde z EGR spolu s trochou oleje z odvětrání víka ventilů myslel jsem že odpojením klíčku vypnu cívku na čerpadle a zastavím přívod paliva a plyn je taky elektrický a řídí vstřikování paliva odvod přebytečného tlaku ze sání je řešeno přímo na turbu tak nechápu nač tam taková klapka může být ještě sem se teď díval že ovládání klapky je napojené přes T- kus na ovládání EGR - tedy když se EGR otvírá klapka sání se zároveň s ní zavírá

2013-03-03 17:36:53

František:

Tak to tak má asi být. Tyhle ekologické systémy se vyvíjely a vyvíjejí a člověk pak už ani neví, co s čím souvisí. Nejspíš to má vyrovnávat poměr nasávaného vzduchu a zplodin z EGRu. VW motory mají takovou klapku právě na to chcípání.

2013-03-08 12:33:20

tak jsem se radoval předčasně včera jsme byli dělat dřevo normálně jsme ho naložili (v domnění že už je ok ) vyjeli a pod kopcem (jen co se motor pořádně ohřál) se opět rozsvítila kontrolka nakonec sme byli rádi že jsme ho vyjeli nové vstřiky teda nepomohly zbývá čerpadlo nevíte někdo o nějakém po repasi nejlépe s dokladem a v záruce? nebo neznáte někoho kdo by byl schopný ho za rozumné peníze opravit ?

2013-07-08 16:36:07

čau. najde se někdo , kdo vymění elektrické čerpadlo lucas epic za mechanické na transitovi 2.5td ? dík

2013-07-20 12:24:09

tak po roce co jsem zkontroval kabeláž od plynu k čerpadlu mi zas skončilo auto do nouzového režimu a chcíplo, tak jsem nastartoval znova a dojel dom a od té doby jsem to byl projet a zatím to do nouzáku nespadlo, motor startuje na brnknutí, volnoběh v pohodě, nekouří, ale příjde mi, že má menší výkon, že to je línější, čím by to mohlo být?

2013-07-20 17:20:01

zdenda.88: Jak ti může někdo odpovědět, když jsi si ve svém profilu dole nevyplnil registraci vozidla ? Pak nikdo neví, jestli máš Mustanga nebo třeba Ford Ka. Pro tenhle a podobné účely je ta registrace vozidla.

2013-07-20 17:21:32

ford transit 2.5td 63kw rok 2000

2013-07-21 08:14:18

zdenda.88: Může to ovlivnit třeba čidlo teploty nasávaného vzduchu, které chybným údajem pro řídicí jednotku ovlivní poměr palivo-vzduch a tím i výkon motoru. Ale možná i některé jiné čidlo. Nejlepší tyhle věci odhalí diagnostika v natebooku, která načte všechny údaje čidel přímo on-line za jízdy ve všech provozních podmínkách motoru. Při stání na místě diagnostiky načtou jen chyby, které bys v paměti měl mít načtené, když píšeš, že to auto skočilo do nouze (pokud jsi neodpojil baterii, tím by se asi chyby z paměti vymazaly) a hlavně některé provozní údaje čidel při různém zatížení motoru. Lépe jsou na tom servisy, které mají válcovou zkušebnu, která jim nahradí měření na silnici. Vzhledem ke stáří si to vůz zaslouží. Pokud může někdo diagnostikou v takovýchto podmínkách vše načíst, tak to využij. Nemusí to být značkový servis. Stačí dobrý známý s notebookem. Značkové servisy bývají drahé.

2013-07-30 14:11:05

Kde najdu konektor pro diagnostiku ? Je to taky 2,5 TD 63 kW

2013-07-30 17:19:15

extremehany: Zapoměl jsi uvést jaké je to auto a jaký je rok výroby (většinou se tyhle údaje uvádí v registraci vozidla, ale tys ji nevyplnil. Proto nevím ke kterému je dotaz. Podle toho se liší druh konektoru a jeho umístění.

2013-07-30 19:12:25

petrdepo: registraci mám vyplněnou, stejně tak jako svá obě aktuální auta, jedná se o Ford Transit 2,5 TD 63 kW 1996


Odpovědět

1  2  3