Fórum - Téma


Motor+Transit- padá do nouzového režimu


Fórum Transit VI / V184 / V185 Motor+Transit- padá do nouzového režimu

Informace o modelu: Ford Transit VI / V184 / V185



2012-02-24 22:30:10

Ahoj všem,

prosím o radu. Můj Transit 2,0 TDCi 2003 při jízdě kolem cca 2000 ot. a náhlém přidání plynu (jízda do kopce, atd.) padá do nouzového režimu a většinou uplně zhasne. Poradíte čím to může být? Děkuji Jarda

2012-02-27 00:06:19

Ahoj.

Koukám padání do nouzového řežimu a zhasínání motorů TDCI je u forda úplně normální jev, sice nemám tranzita ale mondeo, ale budu předpokládat že ty motory a jejich systémy budou nejspíš shodný. Tak u mě to byl snímač polohy vačkové hřídele. Nejdřív stejný příznaky jako u vás, ale vždycky jsem zastavil a znovu nastartoval a nejákou dobu to bylo OK pak se mi jednou rozsvítila kontrolka motoru to jsem dojížděl 30km v nouzáku, to se vyřešilo odpojením baterky na hodinu pak dva dny klid, akorád když už jsem myslel že je vše v pořádku tak jsem normálně dojel do práce a už neodjel. Upřímě pokud to jezdí chce to na diagnostiku ta chyba tam bude zapsaná, já nemohl mě pomohlo toto: http://www.ezop.cz/tomas/...489950-delphi-ford-cs.pdf je to docela zajímavý povídání o DELPHI common-rail

2012-02-27 09:42:43

v každým případě diagnostika! Vidím to na to na vstřiky, ale prakticky to může být cokoliv.

2012-02-27 17:42:40

já tohle nechápu taky jsem měl problémy s TDCIčkem a každej tady píše vstřiky vstřiky vstřiky, už jsem na to docela alergickej tak jen tak pro info mám najeto 195tis od původního majitele vím že vštřikovače nikdy nedělal auto je z německa mám německou servisku takže vím že jsou původní, žádnej víkendovej řidič nejsem takže napít to taky dostane, na adetiva kašlu jezdím na shell naftu (ikdyž ted na tom není v testech zrovna nejlíp co jsem četl) a vštřikovače chodí myslím že dobře podle kamaráda co dělá ve fordu mám až nezvykle auto v cajku nehulí to jde to za plynem až do 4000. I když je teda pravda že zahulit to umí když to dusím v 1500 a pak tomu hodím cihlu na pedál, ale tak to je asi normáln. Jinak chtěl jsem po něm zkonrolovat vstřikovače na stolici jen tak preventivně, podle něj 250tis v pohodě vydrží při tankování "lepší" nafty a měnění palivovích filtrů pravidelně a jedině originál což je BOSH zádný DELPHI a FRAM a CHAMPION což prodejci dokážou namluvit že jsou stejně kvalitní jako originál kdo chce šetřit má si koupit VW nebo škodovku. Hlavně v žádným případě nelejt do nafty benzín nebo petrolej což jsem tady taky už četl to je smrt pro čerpadlo a následně pro vstřikovače to se snadno pozná pri odmontování vysokotlakých vedení od railu do vstriků když je čerpadlo v háji je to plný pilin v tom připadě je v dnešní době to auto lepší zapálit. Pokud v tomhle případě ten tranzit padá do nouzáku ale jinak jede při menší zátěži normálně, tak sázím na nějáký čidlo podle mě snímač vačky

2012-02-27 19:24:12

u těch tdci to chce na kdejakou závadu diagnostiku. bez ní už si pomalu ani nedoleješ ostřikovače :D. může to být cokoli od nějákého čidla až po vstřiky a zákeřnýho skřítka :D osobně tuto tipuju na čidlo vačky. to rádo dělá bordel a projevuje se právě takto. já to čidlo měnil v autorizáku s diagnostikou za 1500 cca.

2012-02-27 19:47:16

to je pravda taky jsem bez diagnostiky, když to nejelo cítil takovou bezmoc - spousta drátu samej konektor a čidlo a mohlo to být cokoliv. naštěstí je ford tak hloupej že jsem se bez diagnostiky obešel a po výměně čidla vačky naslepo to jezdí aniž bych na ní musel. byla "zanedbatelná" investice čidlo origo stojí kolem 750kč a je to jeden konektor a jeden šroubek práce na 10min. závada je asi uložená v paměti ale to mě netrápí až bude čas nechám si to vymazat. dneska jsou i auta a tam když se něco rozsvítí tak bez diagnostiky to nikdo nerozhejbe upně užasný by bylo kdyby si auto samo řeklo co mu schází a závada by se ukázala na displeji palubního počitače, ale zase co by dělali servisy.

2012-02-27 21:34:50

Díky kluci, zítra jedu na diagnostiku , tak se snad z toho co se ukáže na obrazovce nezhroutím

Jedu někam do Vinoře Praha 9 ( servis Ford Víťa Čáp) máte s ním někdo zkušenost? Díky

2012-04-09 16:06:03

Tak diagnostika ukázala špatný tlak paliva tuším kód 0258 tak to budou asi vstřiky.....

2012-04-09 18:04:43

Ahoj,mam mondeo TDCi a v prosinci jsem nechal delat vstriky.A to mam na aute najeto poctivych 400.000km.Odesel vstrik na ctvrtem valci.Pokud ti neodejdou vstriky,tak na ne ani nesahej.Jsem taxikar,a jezdilo to na uplne obycejnou naftu.Obcas pres zimu aditiva od Castrolu a to bylo vse.

2012-04-09 18:29:24

Ahoj, kde si nechal dělat vstřiky?? Dávají na to nějakou záruku? Cena??

2012-04-10 09:09:38

ještě si nech změřit kolik nafty vrací zpátečkou, jestli nějakej vrací víc tak je špatnej.

2012-04-10 14:29:35

Ahoj, a to mi řekne diagnostika?

2012-06-01 21:58:15

Jak to popisuješ mě to dělalo čidlo vahy vzduchu , jak měl zabrat do kopca že sem ho zašlápl , tak přešel do nouzáku . Vyměnil jsem takovou škatulku na 2ks 10kách šroubech a na ní kostice z dráty a od té doby je klid

2012-06-12 14:42:13

No, včera se mi stalo na našem "novém" desetiletém Tranďáku TDCi něco podobného. Rozjezd v křižovatce do kopce, plyn a šup, už jsem byl na 1K točkách a víc nedal. To bylo podruhé, co se mi to stalo, poprvé také při rozjezdu do krpálu. Takže systém řešení windows - vypnout/zapnout a dobrý. Tak nevim, jestli to mám řešit, nebo až při nějakém častějším problému. Dva výskyty na cca 500km mi nepřijdou zas až tak tragické...

2012-06-12 23:09:37

Mě to dělalo taky nepravidelně,nejhorší to bylo v Praze třeba na jižní spojce vlevém pruhu valím a nic,dostat to pak přes tři pruhy to sem dostal nadávek.Pak mi to udělalo na dálnici ,tak jsem sjel na odpočívadlo chcípnul,a zjistil , že po nastartování to zmizí , v servise samozřejmě že nic.Tak jsem asi tři roky jezdil ,zvadlo , chcíp nastartoval , za jízdy.Až jednou ráno v poho nastartuju,v poho vyjedu,vyjíždím na hlavní a chcíp konec.asi tak po 140000km.BYL TO ELEKTRONICKEJ PLYN.Stálo mě to tenkrát 27000Kč.

Jo a pak se mi několikrát stalo než odešel definitývně,nastartoval a nešel plyn.Dvakrát jsem vyjížděl náš dvaapůlkilometrovej kopec na Sázavě bez plynu naloženej , s vozejkem se zahradním traktorem,nahoře jsem chcíp , nastartoval a bylo vše v pořádku.Ale asi nebylo

2012-06-13 08:40:48

Uf, doufám, že to bude jen nahodilá, velice vzácná událost. Nerad bych takhle skončil pár set kiláků od domova.


Odpovědět