Fórum - Téma


Motor+Transit - nouzový režim


Fórum Transit V / VE83 Motor+Transit - nouzový režim

Informace o modelu: Ford Transit V / VE83


1  2  3  4

2016-07-01 09:27:04

Právě že nevim kde je čidlo otáček čerpadla. Předpokládám, že když palivové čerpadlo žádnou elektroniku nemá, že to bude někde po cestě od čerpadla do filtru, ale kde? Díky.

2016-07-01 10:15:21

Nemá někdo seznam závad co vykáže diagnostika. Jak jsem psal dříve mám závadu 1178.

2016-07-02 07:50:49

dell: Chyba P1178 znamená "Boltup Limits Fault". Překlad do češtiny je poměrně obtížný, protože se mi nepovedlo najít překlad "Boltup". Zjednodušeně to asi znamená, že chybí údaj z otáčkového čidla a řídicí jednotka proto nepozná, že se motor při startování točí. Proto asi nepustí palivo.

2016-07-05 14:05:50

Tak stále se nám nepodařilo problém vyřešit. Můžete mi prosím někdo poradit, co je tohle? Na obrázku v prostředku...vede k tomu nafta a odtamtud do plamenové svíčky předehřevu sání. Nemůže v tom být nějaké čidlo tlaku palivového čerpadla? Kde jinak to čidlo najdu? V Lucasu? Díky.

2016-08-01 13:31:56

Zdravím pánové. Pročetl jsem celou diskusi, protože mám stejný problém jako mcavalera a Tatanka a rád bych věděl, jak nakonec dopadli. Taky mi nejde vypnout motor, když vytáhnu klíček, jede to normálně dál, musím ho vrátit a otočit do polohy 2, pak okamžitě chcípne. To se mi dříve občas stávalo, ale motor běžel jen chvíli po vypnutí. Teď se k tomu přidala kontrolka řídící jednotky, svítí trvale a auto jede pomalu a netáhne. Jinak všechno funguje, při jízdě ve městě není skoro poznat změna. Taky by mě zajímaly orientační ceny těch dílů, které chce každý hned měnit - čerpadlo, egr ventil, váha ... Diagnostiku zatím nemám, jezdím po servisech, malé nemají redukci pro připojení na Tranzit z roku 1998, velké nemají diagnostiky (nejsou lidi). Ve značkovém servisu na Mělníku (taky nemají elektrikáře diagnostika) mi řekli, že mi nikdo neodhadne cenu opravy ani po diagnostice, tak teď nevím, jestli se do toho vůbec pouštět. Minulý týden jsem dal 10 000,- za zadní brzdy a přední péra, všechno ostatní je už také nové, má to samostatné topení, je to málo jetý nekuřácký rodinný auto, ale přes dalších 20 000,- Kč bych se už vážně rozmýšlel.

2016-08-01 18:56:53

košíkář: Ceny dílů si najdeš na stránkách prodejců náhradních dílů. Ale třeba vstřikovací čerpadlo stojí víc než čekáš. Díly na nafťáky nejsou levné. Pro začátek bys mohl zkusit odpojit baterii aby se resetovala paměť řídicí jednotky (ale asi budeš potřebovat kód na rádio). Potom sleduj co se bude dít. Pokud by se nic nezměnilo. Kontrolka může znamenat různé závady a proto je btřeba je najít tou diagnostikou..

2016-08-01 19:11:36

petrdepo: Díky, ten restart jsem už udělal, nic se nezměnilo. Ozvali se mi z toho značkovýho servisu, že si někde půjčili mechanika na tu diagnostiku, do konce týdne by se měl dostavit, tak si počkám. Ale překvapili mě, prý ať nečekám, že se ukáže závada, to prý až po dalším zkoumání a měření, předpokládanou cenu opravy mi prý stejně neřeknou. To jsem z toho paroháč. Tak jdu alespoň hledat nějaký prodejce dílů, abych měl trochu představu.

2016-08-02 09:10:42

geobir: Ahoj, jeto elektromagnetický ventil na uzavírání nafty

2016-08-04 15:54:50

Ahoj, mám ještě jeden dotaz k té diagnostice - nevíte někdo o servisu nejlépe ve středních Čechách, který by jí dovedl načíst u Transita r.v. 1998 ? Nebo to ideálně rovnou opravit. Obvolal jsem dostupné značkové i neznačkové servisy, ale nikdo to neumí. Někde říkají, že na to nemají vybavení, někde dokonce že to vůbec nejde. Jak se dá jinak zjistit, proč svítí kontrolka řídící jednotky a motor jede v nouzovém režimu ? Díky.

2016-08-05 10:15:32

košíkář: Pokud se nemílím, tak se jedná ještě o starý 3-pinový konektor diagnostiky. Redukci mívají spíš starší menší servisy. Dá se na to vyrobit přípravek, který je popsán v odkazu: http://www.fordclub.eu/manual_download.php?id=501. S tím 3-pinovým konektorem mají problém i u většiny stanic STK.

2016-08-06 07:18:13

petrdepo: Díky, to si tedy ještě užiju. Když někam přijedu, mrknou pod volant a pošlou mě do háje. Spíš mám pocit, že se do toho nikomu nechce.

2016-08-07 07:07:12

košíkář: Kdew je tento konektor u tvého vozu nevím, ale u Fiesty býval v motorovém prostoru a měl krytku z červeného plastu.

2016-08-14 16:40:44

Tak jsem konečně našel mechanika, který je ochotný se touto závadou zabývat. Při prvním ohledání našel dva závažné problémy - prasklou podtlakovou hadičku a utržené dráty od EGR ventilu. Toto opravil a nezměnilo se vůbec nic. Ještě zajistí diagnostiku a pak se uvidí. Měl bych jeden dotaz - co to udělá na technické kontrole ? Může to projít (teda pokud nebude svítit kontrolka řídící jednotky) ?

2016-08-14 21:09:00

košíkář: Při STK by v paměti neměly být chyby. Kolegu odpálkovali aby přijel na STK až bude diagnostika bez chyb.

2016-08-14 23:28:06

nevěřím, že na STK napíchnou tohoto transita..

2016-08-15 08:36:25

extremehany: To záleží na tom, jaký má konektor diagnostiky. S 3-pinovým konektorem mají problém, protože většinou nemají příslušný kabel ani program a pak to jenom zapíší do protokolu. Někdy se snaží, aby si lidi sháněli jinou stanici STK.

2016-08-29 14:42:15

Tak jsem dostal od elektrikářů zprávu, že odešla řídící jednotka. To asi nebude sranda sehnat jinou na takhle starý auto, je na ní asi napojené i topení Webasto. Jak jsem koukal na nové, tak jejich cena převyšuje cenu auta

2016-09-02 20:20:54

Jsem v další fázi :), po reinstalaci řídící jednotky naskočilo turbo, takže to sice už jede, ale ta jednotka pořád nefunguje dobře (svítí kontrolka, motor nejde vypnout ...). Takže sháníme jinou, ale ne novou. Neporadíte kde se dá použitá nebo repasovaná koupit a jaké údaje jsou potřeba ke shánění ?

2016-09-03 17:16:32

košíkář: Jednotku asi budeš muset napíchnout na diagnostiku a zkontrolovat kódy vstřiků v paměti..

2016-09-04 09:45:29

petrdepo: Tu novou ? Já myslel že prostě koupíme jinou z nějakého stejného typu a přeinstaluje se. Další už je na tom autoelektrikářovi, jen jí nemůže sehnat, tak jsem chtěl být aktivní :)


Odpovědět

1  2  3  4