Fórum - Téma


Motor+Transit - nouzový režim


Fórum Transit V / VE83 Motor+Transit - nouzový režim

Informace o modelu: Ford Transit V / VE83


1  2  3  4

2013-07-12 14:06:54

petrdepo: EGR je v pořádku a DPF tam nemáme.

2013-10-30 01:11:33

extremehany: čus,bydlím v Pv a jsem vlastník transita euroline 96,2,5TD kdyby si měl chuť ozvi se na mecho@seznam.cz nebo 608449953.hoy

2014-04-25 12:41:38

Ahoj, mám také problém s touto kontrolkou. Někdy se rozsvítí někdy ne. Pri nastartování po delší době stání kontrolka za chvilku zhasne. Rozsvítí se po delší době když motor dotahuji na vyšší rychlosti. Před týdnem jsem nechal vyměnit rozvody a před tím to nedělalo. Může to být s tím spojeno?. Auto jinak jede i v nouzovém režimu dobře. Můžu tímto poškodit motor?. Děkuji

2014-04-27 12:47:17

dell: Nedá se rozsvícení kontrolky při volnoběhu přisoudit k teplotě, na jakou je motor ohřátý ? Na té totiž může záviset poměr palivo/vzduch a na něm i produkce škodlivin, který už může vadit lambdasondě.

2014-05-28 07:53:07

autopepa: Veškerou závadu s tím, že motor padá do nouzového režimu a netáhne jak jsem již uváděl jsem vyřešil tak, že jsem to nechal předělat na mechanické čerpadlo a jede bez problémů již asi 10000 km. Turbo jsme tam nechali abychom nemuseli měnit potrubí. Sice nejede jako s el. čerpadlem a zase o něco lépe , když tam zůstalo to turbo. Náklady na opravu činily asi 4 000,-Kč. Zároveň mi spadla i spotřeba nafty.

2014-05-28 08:19:16

Sice to padá do nouzového režimu ale auto jede normálně. Byl jsem v servisu kde jej napíchli na diagnostiku a ta ukázala chybu pokud se nepletu 1178. Zatím prý neví co by to mohlo být za závadu a ozvou se.

2014-06-05 23:56:23

tak sem měl v prd.li čerpadlo a propálenej píst, už mám druhej motor a lítám jak ani předtím ne :-D

2015-12-19 16:22:56

čau chlapi, mám problém s transitem 2.5TD 63kW, padal pořád do nouzáku- diagnostika (EGR,rotor řerpadla) po čtení jsem udělal to co tu psal pán s tou hadičkou v nádrži, jj byl tam bordel takže sítko z motorovky a zpět, jenže jsem jako první vyndal i palivák a profukoval jsem hadice a ten hlinikovej držák. Po opětovný montáži né a né chytit, pokus o odvzdušnění vstřiků dopadlo tak že od čerpadla jde nafta pouze na dva válce a píská nějaká cívečka na tom lucasu .( prosím o radu co s tím! díky

Před demontáží a pokusu o opravu jel v npouzovém režimu, předtím jel i normálně vše šlapalo. Do forda se asi nehrabe :(( :D.

2015-12-19 17:02:18

nickolas: Ve Fordu se nemá hrabat jak píšeš každej, ale ten kdo tomu rozumí...

2015-12-19 19:02:44

Po vyměně řemene je nutno seřídit nastavení čerpadla i malá odchylka od tolerance znamená skakaní do nouzaku . po opakovanem nastartováni to jde zas normál . další problem s naftou co se me natrápil je když jakoby dochazela nafta a nechtělo to nasát je sitko na vstřikovacim čerpadle a je přístupne po odpojení nafty na vstupu nafty do čerpadla a vyšroubuje se cely to šroubeni na ktery se připojuje nafta a tam vespod je malinke sitko ktery prakticky nikdo nečistí profounout a jedeš dáj

2015-12-20 12:10:57

povadi: dík za roadu, koho by napaslo že když vyčistim nádrž a zkontroluju filtr (což je práce i pro dementa zvladatelná) to pak nepojede...to mu vadí čisto a péče?....pls já potřebuju poradit né popichovat co dělat mám a nemám......díky

zdenek644: mě nejde nafta na dva válce___tím sítkem to být nemůže?

2015-12-20 12:18:34

nickolas: Nepopichuju, jen je to o tom, že Ford je dost náchylnej na kvalitu servisu dílů a paliva. A s tím jsou pak spojené závady. Proto jsem to psal. Dost lidí si v dobré víře ať už tím, že chtějí ušetřit, nebo jak píšeš nejsou dem.... udělají právě víc škody než užitku. Řeším to dost často a pak se diví, že je oprava vyjde mnohonásobně dráž, než když by to dělal rovnou někdo kdo o tom ví víc. Klidně ať si to lidi dělají, ale musí si o tom vše předtím zjistit ať si nenadrobí. Myšleno právě v dobrém aby lidi nekoukali, že předtím to nějak jelo třeba v nouzáku a teď né...

2015-12-20 12:27:39

povadi: řídil jsem se postupy tady uvedenými :(

takže to zkusím celé od znova___nebo se tu dočkám rady vedoucí k vyřešení? Na soc síti, píšou že když píská lucas tak mám sundat magnet jestli tam neni bordel a zkusit na něj dát 12v+ jestli se otevře

náhodou scháma záskuvky na lucase by nebylo? jestli tam jdou správně proudy z eřj

2015-12-20 12:32:51

nickolas: Jenže i tady se někdy stane, že sem píšou lidi který až tak moc neví, o daném problému. A pak třeba smotají dvě tři věci dohromady a vyleze z toho hloupost. Díky ní si ten kdo by měl i vybavení a chuť třeba právě proto, že ho to baví si to udělat sám, může udělat víc starostí a problémů...

2015-12-21 09:26:50

Podle toho co tady čtu, když mě měnili rozvody tak měli nastavit čerpadlo?, to asi neudělali, protože jak jsem psal dříve, mohu jet třeba 100km a více a jak zastavím například na křižovatce tak se rozsvítí kontrolka. Také pískání lukase, syn říká že nějaké pískání slyší, to by mohlo být ono?.

2016-06-28 23:42:13

Zdravím. Myslíte si, že jde vypnout funkce nouzového režimu motoru? Máme Transit Tourneo rv. 97, 2.5 TD, 63kw, 9 míst....je to hrozně otravný, protože motor neustále padá do nouzáku. Řešíme to, zřejmě bude potřeba vyměnit čerpadlo, ale zatím bych ocenil, kdyby to šlo vypnout. Musíme s ním zatím denně jezdit. Díky.

2016-06-29 06:55:33

nejde dat to na diagnostiku a pak oprava

2016-06-29 08:35:04

geobir: Nouzový režim motoru je ochrana před závažnějším poškozením a proto je nevypínatelná. Je třeba diagnostikou najít příčinu a opravit. Tím, že to odkládáš můžeš způsobit škody, které tě budou stát mnohem víc než když to necháš opravit teď.

2016-06-30 23:34:38

Tak tedy popíšu celý problém...Mám Ford Transit Tourneo, 2.5 TD, 63kw. Historii auta neznám, ale stává se, že padá za jízdy do nouzového režimu a přestane táhnout. Pomůže, když auto "chcípnu" a znovu nastartuju. Někdy to jede normálně dál a třeba celý den se chyba neobjeví, ale někdy zase po chvilce spadne do nouzáku. Poslední dobou už nouzový režim naskakuje téměř hned po nastartování. Diagnostika hlásí "Čidlo otáček palivového čerpadla / elektroinstalace" a "Ztráta otáček čerpadla". Vyčistil jsem nádrž a vedení nafty až k čerpadlu, palivové čerpadlo jsem vyndal, normálně dává, ale i přesto jsem tam dal čerpadlo z funkčního auta, vše jsem složil zase dohromady ale nouzový režim stále přichází. Prosím o radu, co mám zkusit dál. Díky moc.

2016-07-01 08:00:51

geobir: To čerpadlo jsi měnil i s čidlem a nebo čidlo otáček čerpadla zůstalo ?


Odpovědět

1  2  3  4