Fórum - Téma


Motor+Transit - nouzový režim


Fórum Transit V / VE83 Motor+Transit - nouzový režim

Informace o modelu: Ford Transit V / VE83


1  2  3  4

2011-09-13 13:14:09

Ahoj, mám problém s Fordem Transit 1999 2,5TD. Svítí kontrola motoru, motor beží v nouzovém režimu, když motor nastartuji, normálně chytne, ale když dám klíček do polohy "0" motor beží dál a to cca 15 vteřin, popř než dám klíček do polohy "2" to potom okamžitě vypne....... diagnostika ukazuje EGR ventil, nic jiného, ale ani po montáži jiného ventilu se nic nezměnilo. Zkusil jsem proměřit hodnoty "čidel" na čerpadle, vše v poho. vyměnil jsem gumičku na ventilu přívodu paliva v domění, že po uzavření ješte něco propustí. Gumička byla už docela zničená, ale ani tak to mojí závadu neodstranilo...... pokud by jste někdo měl s touto závadou zkušenosti, prosím poradte. dekuji!

Leo
Leo
2011-09-18 21:42:41

Když to píše egr a dali jste jinej novej a je to stále špatné tak je třeba pečlivě prohlédnout kabely k němu a změřit jesli nějaký drát nejní proklepaný či zlomený ve svazku. To co píšeš o polohách klíčku mi hlava nebere ale nejdřív bych hledal chybu ve ventilu na Lucasu co naftu vypíná a teprve pak ve vyběhaném oříšku spínačky.

2011-09-19 15:15:36

Ahoj, diky za odpoved. EGR jsem vymenil, zkontroloval jsem podtlaky a elektroinstalaci. porad je to stejne. co se tyka vypinani motoru, tak jsem vymenil elektromagneticky ventil a i promeril spinaci skrinku a nic...... ted me ceka zkusit vymenit pocitac, tak uvidim, jinak me nic nenapada.....

Leo
Leo
2011-09-20 22:44:15

Když chcípneš, tak opravdu v ten moment přestane jít proud na elektromagnet a přesto to ještě haldu vteřin běží? Tyčka v elektromagnetu s gumičkou je správného ruzměru a gumička ok? To by musel Lukas sát naftu z přepadu. Já bych volal čerpadláři. Asi to základní jsi zkusil na začátku, měřák mezi motorem a kastlí hlásí odpor 0?

2011-09-28 17:34:34

Dobrý den. Mám Forda Transita r.v.1995 2.5. TD. Mám takou závadu a nevím si rady. Může mi někdo poradit co s tím? Normálně ho natočím a jedu přibližně 15 až 20 km a potom se stratí výkon a jede podle mého na půl výkonu. Někdy se stane, že jede jenom na volnoběžné otáčky a na přidání plynu vůbec nereaguje zároveň se roužne kontrolka motoru / červená / - Plyn je elktronický - žádné táhla pouze jenom kabely. Žádné kabely nejsou uvolněné vše drží pevně, jak na plynu tak na čerpadle. Musím motor vypnout počkat asi tak 10 vteřin a mohu jet dál. Závada se projevuje nepravidelně. Na diagnosti je vše v pořádku. Koukají jako když si vymýšlím. Tubo je po repasi ve Strakonicích.

2011-09-28 19:36:53

zkus sehnat jinej elektronickej plyn a vyměnit ho, problém bych viděl v něme

2011-10-05 21:05:20

Ahoj. Pedál jsem vyměnil. To, že to spadne na volnoběch zmizelo ale s tím polovočním výkonem si nevím rady to mě tam zůstalo. Je to dost nepříjemné, hlavně když se tahne vlek.

2011-10-06 07:02:30

Ahoj,mám Transita r.v.97-2.5td,74kw a mám obdobný problém, když vypnu motor tak stále běží cca 10 sekund, pokud dám klíček do druhé polohy(jak se rozsvítí kontrolky,tak okamžitě zhasne).Další problém mám ten, když nastartuju tak mi ford letí jak raketa,aletak asi 50 metrů a pak ztratí výkon, jak kdyby to spadlo do nouzového režimu, a při normální jízdě jedu rychlostí do 80km/h a motor nepřesáhne výkon přes 3tis otáček a jak vydí kopec, tak jedu 30km/h.Je divné, že na volnoběh mi někdy motor vyběhne normálně přes 3tis.otáček a někdy ne.Jakmile i zajízdy vypnu a znovu nastartuju, zase letí jak raketa,ale zase jen 50m.Může mi někdo zkusit poradit,Už jsme přetěsnili turbo,vyměnili palivák atd. Díky za radu.

Leo
Leo
2011-10-06 20:45:31

Autopepa. Takhe když to padá do nouze jako tobě, tak to nakonec vždycky skončilo výměnou oběhaného čerpadla. Mě teda přijde lepší než repasovat srací Lukas, raději nadělit čerpadlářovi prachy za to, že vyrobí čerpadlo z Bosch Tranzitího D spodek a vršek třeba z Bosch Ducata Td. Je to pro něj hodně práce a pak namontovat k plynu lanko ale nic už nikdy do nouze nepadá. Jo, když najedeš 20km to je ještě dobré, jen za jízdy zmáčkeš spojku chcípneš, nastartuješ a zas 20 km letíš, zhoršuje se to pomalu.

2011-10-07 16:34:09

ahoj, uplne nejlepsi bude opravdu vymenit cerpadlo, ja se to snazil vyresit a nic.... diagnostika ukazovala zavadu na EGR ventilu a dve zavady na cerpadle. vymenil jsem egr ventil, vsechny podtlaky a snimace na nich, plynovy pedal, stop ventil na cerpadle a snimac rotoru cerpadla. stejne se vubec nic nezmenilo! nakonec dosla rada na cerpadlo, kde jsem dal jiny plyn pedal, lanko na plyn, cerpadlo, drzak cerpadla a vstrikovaci trubky, je pravda, ze to je lepsi, ale na puvodni cerpadlo to nema, aby jsi si nemyslel, ze to pojede jak predtim po delsi rovince jsem z toho dostal 140km/h, ale do 90km/h to docela jde..... delal jsem to vcera, tak kdyby jsi mel nejaky problem, tak napis a pokusim se ti poradit..... ahoj.

Leo
Leo
2011-10-13 00:04:17

Napiš víc o tom čerpadle, co je to zač?To musí jet líp než předtim. Máš malou vrchní dávku paliva.

2011-11-15 20:55:44

to že motor padal do nouzoveho rezimu jsem nedavno řešil !! a uspěšně !!byl to špatne nasravený předvstřik ! musi se to nastavit na pocitaci a dost přesne a je pokoj !! malou odchylku to skousne ele pak to zlobi ! po kazde výměně řemene se to musi udelat

2011-12-24 07:48:07

tak pridam aj ja moju skusenost s cervenou kontrolkou smrti .... v lete som mal moznost kupit tranzit za dobru cenu s tym ze je pravde podobne cerpadlo po smrti... tvrdili to mechanici, tranzit bol uz aspon u 5tich majstrov

. pocital som kadeco po angl. forach o slave LUCAS EPIC...a reku idem idem do toho prinajhorsom to prehodim na Bosch manual a bude klud...

samozrejme diagnostika vyhadzala plno chyb , zla poloha vacky cerpadla, zla poloha rotora cerpadla a podobne, ovsem tieto chyby vyhadze vzdy ked je problem so zavzdusnovanim nafty. tak som skontroloval privod nafty, zistenie niekto obisiel podavacie cerpadlo, dalej hadicky boli bizardne prepajane, zrejme od laborovania co s tym...

nakupil som hadicky, pozical elektricke podavacie cerpadlo z iveca daily...pozapajal, natlacit naftu , auto startlo , CERVENA a hned zhaslo.. , na prepad do flase motor bezal normalne...pricinou bola upchata spiatocka v telese palivoveho filtra...samozrejme ked vznikol v cerpadle vacsi tlak ako ma byt tak ECU motor vypla...precistene, nova spiatocka komplet ....hura motor slape, OVSEM asi len 5km... palivovy filter dole a je prazdny bez nafty...no nasere.. skusil som ustami cucnut ani prd...

Nadrz dole a tam je asi pravy dovod toho preco LUCAS pada do nudzaku nepravidelne zahadne a podobne ...sacia trubka na plavaku nie je ukoncena SITKOM ale len HADICKOU a ked sa k tomu prida bordel z bandasiek (platky farby a hrdze) jednoducho to nacucne na hadicku a drzi ....preplach nadrze, miesto hadicky sitko, a uz asi 8000 km bez problemov... elekticke cerpadlo mam len na vypinac, nebezi nonstop - lucas si vie naftu tahat sam...mal som ho pustene teraz raz kvoli zhaveniu....

sorry za ten dlhy sloh, ale snad to niekomu pomoze

2012-01-02 19:35:55

Mě tohle dělala váha vzduch , taková součástka na dvou šroubech a jedna el kostice , přesně se auto spíš přepínalo do nouzového režimu tehdy když sem spěchal a nebo jel do kopce a začal jsem ho rvát do plnejch toček . Po výměně mám klid , pokud máte kde sehnat na zapujčku doporučuji vyzkoušet nová stojí cca 3tis

2013-06-22 16:58:58

dnes mi to též spadlo do nouzáku, můžeš nafotit jak ta váha vypadá a kde ji hledat mám 2,5 TD 63 kW

2013-07-11 16:13:20

Bliká kontrolka žhavení,motor v nouzovém .. Zdravím,mám Transita 2.0 Duratorq 280s r.v.2001.Po nastartování začne blikat kontrolka žhavení a motor nechce moc jet.Někdy se stane že kontrolka zhasne a potom jede normálně.Neví někdo čím to je?Díky

 petrdepo  
2013-07-11 18:31:25

falda: Jestli se nemýlím, tak to bývá problém s EGR ventilem a nebo DPF filtr.

2013-07-11 22:16:42

petrdepo: neblázni, kde by se v transitu r.v. 2001 vzal DPF, spíš to bude známá zarezlá regulace turba

 petrdepo  
2013-07-11 22:33:23

extremehany: Asi jsem se spletl s rokem výroby. Dík za opravu mé chyby.

2013-07-11 22:37:46

jinak ted mám poznatek ten že když mi bliká žhavení , je to círka v 1900 otáčkách když jedu slabý kopec na 5ku a nervu ho . Cca 2min a pak se rozbliká . Váhu vzduchu sem si pujčil na vrakáči a dělalo mi to samé .Nemůžu za to dát ruku do ohně ale při testu mi to táhlo a jelo decánko lépe a do nouzáku to padalo až u 4tis otáček , u mé váhy vzduchu to lehalo i při 2700 a z kopce 3400 . Mechoš co tam byl mi řeknul at skusím vyměnit ty hadičky od turba a pak že uvidím . Tohle řeším ted u Ford Galaxy . U ford transit (T280-r.v 2001)mi to padalo do nouzaku a už sem se z něj nedostal až do vypnutí motoru ,kdežto u galaxy stačí 5krát pustit plyn a zarvat ho a pak táhne . I tak přes 120km/hod se špatně dostávám a čím větší vedro tím hůře.


Odpovědět

1  2  3  4