Fórum - Téma


Motor_Transit VI-neobvyklé zvuky


Fórum Transit VI / V184 / V185 Motor_Transit VI-neobvyklé zvuky

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Transit VI / V184 / V185  |  Naše vozidla


1  2  3  4

2015-08-12 20:37:12

povadi: Tak to je snad základ u auta s turbem,že se musí dotočit aby nešlo na sucho.

2015-08-12 20:41:06

povadi: Tak to jo. Taky ho nechávám odstát.

milan1: Mám pár známých co tohle vůbec neřeší... Takže základ to pro spoustu lidí rozhodně není

2015-08-12 20:51:22

marre: Na to je jediná odpověď,jak ty k autu tak auto k tobě.

2015-08-12 21:18:44

milan1:

2015-08-15 09:12:09

Já nevím jak vy,ale na mém bývalém transitu (rok 99) ,tam byla při koupi nalitá 5W30,což se mi zdálo jako děsná voda,okamžitě jsem přešel na 10W40 a spokojenost,motor se ztišil, a nalítal dalších 170 000km než jsme ho prodali pro celkovou sešlost...

Můj druhý bývalý transit,auto v podpisu,tedy 2,0TDDi,měl tenhle problém taky,auto při studeném a i při teplém startu značně zarachotilo,bylo najeto 285 tkm na oleji 5W30 .Nechal jsem pro dobrý pocit udělat rozvody.v servisu potvrdili že byly značně opotřebené,prodřené kluzáky a napínací pístek seshora ubroušený,po nových rozvodech se rachtání zmenšilo,ale stále tam bylo...

Přešel jsem na olej 10W40 a na něj byl motor tišší,spokojenější,najel jsem na něm 65 000km,na motoru žádný problém a rachtání při startu se s tímto olejem snížilo jen na zaťukání a byl klid

Lidi,nevěřte slepě výrobci,který předepisuje všude olej 5W30,jen proto,že se mu vyplatí držet jen jeden druh oleje a proto ho dává všude. Do takovéhohle starého motoru patří 10W40,je optimální i z hlediska vůlí,a líp šponuje řetěz,hydroštelům to žádné problémy nedělá,při studeném startu zhasínalo mazání okamžitě,ani ve velké zimě nebyl žádný problém

2015-10-17 21:09:10

povadi: Ahoj procházím si tohle forum a všiml jsem si že tu odpovídáš docela často.Mám transita 2l TDDI rok 01 začalo mi to napřed hůř startovat delší točení minulí týden jsem dojel do Prahy bez problému jen na volnoběh motor hodně vybroval ale při sešlápnutí brzdy v kopci větřinou přestal ale co jsem dojel na místo a vipnul motor tak jsem již nenastartoval točil ale nenastartoval po nějaké době klekla baterka tak jsem koupil na místě novou za nekřesťanské peníze a po delším točení zase naskočil,dojel jsem domu cca 50km a po hodině jsem už nenatočil.V servise mi řekli že na diag. to píše imobilizer a ještě něco, to prý je nejspíš čerpadlo oprava cca 40t podle zkušeností s tímto servisem to bude spíš 60t ale nikdo jiný nemá čas.Nemohl by jsi mi poradit nebo opřít tuto teorii nechci cpát peníze do servisu jen tak nalítáno má 400t.

Moc děkuji za odpoveď Mira

2015-10-17 22:47:59

mira01: Mám obavu,že takhle od boku není nikdo schopný závadu přesně diagnostikovat. Pokud je to čerpadlo,najdi si servis speciálky na čerpadla,nechci mystifikovat ale GO čerpadla mám dojem do dvaceti a nový vstřiky do vstřikovačů taky nejsou žádná raketa.Kdysi tady někdo mám dojem psal ceny ale opravdu si nevzpomenu.

2015-10-17 23:00:40

mira01: Ahoj, záleží na spoustě věcí a taky na tom co to bylo za diagnostiku...

2016-02-03 13:04:34

Drnčení při rozjezdu a pak při určitých otáčkách dělá vzduchová krabice sání pod kapotou. Je třeba ji sundat ty nožičky omotat něčím a silou nacvaknout zpět do dír a i ta trubka co vede do krabice udělá randál, takže oblepit páskou, nebo jinak upevnit.

2016-02-03 18:12:38

Na bazos.cz se prodavaj cerpadla uz od nekolika tisic a ted sem tam videl repasovany za 12 ku, zkus to projit. Uz i pojizdny transity 2000 + se tam daj koupit od 30 tisic nahoru. Proto 40 tisic a vic za vymenu cerpadla bych uz dnes nedaval. To je zlodejna.

2016-10-09 15:08:24

Zdravím,

Dnes jsem si všiml že se v motorovém prostoru něco divně zavibruje a udělá divnej zvuk, vždycky cca 2ss vibrace a 5s. klidek. Tak jsem koukl pod auto a dělá to klíňák ůplně se zavlní. Nejsem odborník ale zdá se mi že je moc volnej promáčknu ho zhruba o 2-3cm. Otázka zní jestli je to jen o napnutí řemene nebo to může dělat něco jiného. Řemen na oko vipadá pěkně jsou na něm i vidět barevné proužky. Díky

IMG 4239  |  Více info

2016-10-10 01:28:05

Fakt se ti točí všechno jak má?

2016-10-10 07:47:28

Jako vsechno se toci, zadna kladka nevypada ze by nejak hazela nebo vibrovala ale remen vibruje dost teda.

 petrdepo  
2016-10-10 07:58:17

alien.xx: Napnutí řemenu by mělo mít průhyb cca na tloušťku prstu (asi 1,5 cm). Vibraci řemenu může ovlivňovat více faktorů. Například nerovnoměrné opotřebení řemenu, opotřebení některé řemenice (v obou případech řemen nesmí dosednout na dno rážky), kolísavé zatížení tahu opotřebeného řemenu (například zapínání/vypínání spojky kompresoru klimatizace).

2017-02-25 10:55:59

Cus, mam v posledni dobe tento problem s transitem 350L, r.v. 2002. Obcas po nastartovani klepe motor a auto vubec nejede, na volnobeh i chcipne. Po chvilce jizdy se motor uklidni a jede normalne. Nekdy po nastartovani taky jede v pohode, motor v klidu. Musim teda udelat vstriky. Nemuze mi treba preskakovat rozvodovy retez? Diky za rady

Jinak, blbne mi to casteji a casteji

2017-02-25 11:13:43

řetěz ti přeskočí, jen když je totálně v háji...ale nikdy se nevrátí zpět.A pokud by se tak stalo,tak se ti rozčasuje motor, nebo potkají ventily s písty a to je konec...Hledej jinde, třeba jestli nevynechává vstřik a to klepání/?) není chod na tři válce. Nebo jestli nevázne nějaký ventil..Co já vím...

2017-02-25 12:01:14

Taky se mi stalo, ze kdyz se motor hadal, tak jsem ho zhasnul a pak po dalsim nastartovani byl ok. Jeste me napadlto pricpanej naftovej filtr, ale asi to bude uz tema vstrikama, huli to modre jako krava. Ale diky

2017-02-26 12:30:29

milan1: Ahoj,

Tak jsem si udělal radost a koupil lehce jetého transita 2007 TDCI 2,4 najeto 13t.Z popisu je jasné že dlouho stál,první cca půl rok vše ok pak začal motor na volnoběh kolísat s otáčkama a teď v zimě i za studena chcípne, na diagnostice napřed že je ucpaný vstřik tak jsem koupil dva protože druhý že je přicpaný dal jsem to do servisu na opravu po 2 hodinách že prý jsou vstřiky v pořádku tak je nedělali,nicméně otáčky stále kolisali tak jsem se rozhodl že to dám do forda ke specialistum závěr od nich diagnostika je čistá a že nevědí ale můžou začít hledat ale cena není dopředu známá tak jsem to zastavil.V dalším servisu to samé je to problém v mechanice na to dia. nepříjde musíme hledat tak váhám co s tím. Problém je jen na volnoběhu za studena větší,přijde mi to jako když po 5sec vypne sytič a pak to začne po novém startu což musím dělat ojediněle to samé při teplém motoru to jen kolísá něky víc někdy míň.

Nevíš co s tím nerad bych ho prodával s obrovskou ztrátou jako toho předešlého navrčel jsem s ním 50t a stále je to fajnovka a nechci se ho zbavit.díky za odpověď Míra 01

2017-02-26 12:47:54

Není problém v nějakém snímání teploty okolní teploty, který řídící jednotka zpracovává a dává pokyn k délce žhavení? Tranzity i po zhasnutí kontrolky žhavení žhaví dál, dokud není teplota motoru cca 60 st, anebo otáčky nezahřátého motoru kolem 2000 ot.Pakliže tyto parametry nejsou plněny, mohl by motor chcípat jako pořád studený a neudrží za podpory žhavení, nebo vyšších otáček svůj chod. Je to jen laická domněnka. Rozumím jen klasickým motorům...

 petrdepo  
2017-02-26 19:40:48

mira01: Kontroloval jsi volnost pohybu regulace lopatek turba ?


Odpovědět

1  2  3  4