Fórum - Téma


Motor+Transit-nepříjemné zvuky


Fórum Transit VI / V184 / V185 Motor+Transit-nepříjemné zvuky

Informace o modelu: Ford Transit VI / V184 / V185


1  2  3

2015-08-12 20:37:12

povadi: Tak to je snad základ u auta s turbem,že se musí dotočit aby nešlo na sucho.

2015-08-12 20:41:06

povadi: Tak to jo. Taky ho nechávám odstát.

milan1: Mám pár známých co tohle vůbec neřeší... Takže základ to pro spoustu lidí rozhodně není

2015-08-12 20:51:22

marre: Na to je jediná odpověď,jak ty k autu tak auto k tobě.

2015-08-12 21:18:44

milan1:

2015-08-15 09:12:09

Já nevím jak vy,ale na mém bývalém transitu (rok 99) ,tam byla při koupi nalitá 5W30,což se mi zdálo jako děsná voda,okamžitě jsem přešel na 10W40 a spokojenost,motor se ztišil, a nalítal dalších 170 000km než jsme ho prodali pro celkovou sešlost...

Můj druhý bývalý transit,auto v podpisu,tedy 2,0TDDi,měl tenhle problém taky,auto při studeném a i při teplém startu značně zarachotilo,bylo najeto 285 tkm na oleji 5W30 .Nechal jsem pro dobrý pocit udělat rozvody.v servisu potvrdili že byly značně opotřebené,prodřené kluzáky a napínací pístek seshora ubroušený,po nových rozvodech se rachtání zmenšilo,ale stále tam bylo...

Přešel jsem na olej 10W40 a na něj byl motor tišší,spokojenější,najel jsem na něm 65 000km,na motoru žádný problém a rachtání při startu se s tímto olejem snížilo jen na zaťukání a byl klid

Lidi,nevěřte slepě výrobci,který předepisuje všude olej 5W30,jen proto,že se mu vyplatí držet jen jeden druh oleje a proto ho dává všude. Do takovéhohle starého motoru patří 10W40,je optimální i z hlediska vůlí,a líp šponuje řetěz,hydroštelům to žádné problémy nedělá,při studeném startu zhasínalo mazání okamžitě,ani ve velké zimě nebyl žádný problém

2015-10-17 21:09:10

povadi: Ahoj procházím si tohle forum a všiml jsem si že tu odpovídáš docela často.Mám transita 2l TDDI rok 01 začalo mi to napřed hůř startovat delší točení minulí týden jsem dojel do Prahy bez problému jen na volnoběh motor hodně vybroval ale při sešlápnutí brzdy v kopci větřinou přestal ale co jsem dojel na místo a vipnul motor tak jsem již nenastartoval točil ale nenastartoval po nějaké době klekla baterka tak jsem koupil na místě novou za nekřesťanské peníze a po delším točení zase naskočil,dojel jsem domu cca 50km a po hodině jsem už nenatočil.V servise mi řekli že na diag. to píše imobilizer a ještě něco, to prý je nejspíš čerpadlo oprava cca 40t podle zkušeností s tímto servisem to bude spíš 60t ale nikdo jiný nemá čas.Nemohl by jsi mi poradit nebo opřít tuto teorii nechci cpát peníze do servisu jen tak nalítáno má 400t.

Moc děkuji za odpoveď Mira

2015-10-17 22:47:59

mira01: Mám obavu,že takhle od boku není nikdo schopný závadu přesně diagnostikovat. Pokud je to čerpadlo,najdi si servis speciálky na čerpadla,nechci mystifikovat ale GO čerpadla mám dojem do dvaceti a nový vstřiky do vstřikovačů taky nejsou žádná raketa.Kdysi tady někdo mám dojem psal ceny ale opravdu si nevzpomenu.

2015-10-17 23:00:40

mira01: Ahoj, záleží na spoustě věcí a taky na tom co to bylo za diagnostiku...

2016-02-03 13:04:34

Drnčení při rozjezdu a pak při určitých otáčkách dělá vzduchová krabice sání pod kapotou. Je třeba ji sundat ty nožičky omotat něčím a silou nacvaknout zpět do dír a i ta trubka co vede do krabice udělá randál, takže oblepit páskou, nebo jinak upevnit.

2016-02-03 18:12:38

Na bazos.cz se prodavaj cerpadla uz od nekolika tisic a ted sem tam videl repasovany za 12 ku, zkus to projit. Uz i pojizdny transity 2000 + se tam daj koupit od 30 tisic nahoru. Proto 40 tisic a vic za vymenu cerpadla bych uz dnes nedaval. To je zlodejna.

2016-10-09 15:08:24

Zdravím,

Dnes jsem si všiml že se v motorovém prostoru něco divně zavibruje a udělá divnej zvuk, vždycky cca 2ss vibrace a 5s. klidek. Tak jsem koukl pod auto a dělá to klíňák ůplně se zavlní. Nejsem odborník ale zdá se mi že je moc volnej promáčknu ho zhruba o 2-3cm. Otázka zní jestli je to jen o napnutí řemene nebo to může dělat něco jiného. Řemen na oko vipadá pěkně jsou na něm i vidět barevné proužky. Díky

2016-10-10 01:28:05

Fakt se ti točí všechno jak má?

2016-10-10 07:47:28

Jako vsechno se toci, zadna kladka nevypada ze by nejak hazela nebo vibrovala ale remen vibruje dost teda.

2016-10-10 07:58:17

alien.xx: Napnutí řemenu by mělo mít průhyb cca na tloušťku prstu (asi 1,5 cm). Vibraci řemenu může ovlivňovat více faktorů. Například nerovnoměrné opotřebení řemenu, opotřebení některé řemenice (v obou případech řemen nesmí dosednout na dno rážky), kolísavé zatížení tahu opotřebeného řemenu (například zapínání/vypínání spojky kompresoru klimatizace).


Odpovědět

1  2  3