Fórum - Téma


Motor_Transit VI-různé závady, chcípá


Fórum Transit VI / V184 / V185 Motor_Transit VI-různé závady, chcípá

Informace o modelu: Ford Transit VI / V184 / V185


1  2

2010-08-04 21:53:32

Ahoj,kamarád řešil v podstatě stejný problém,ale na Mondeu TDCI. V servisu zjistili malý tlak paliva v railu - pomohla výměna regulátoru tlaku a jezdí dál. Podle mého to vstřiky nebudou. Za prvé by nikdy neodešly všechny na jednou a za druhé by motor kouřil a měl na volnoběh hrubý chod. Ta rozsvícená kontrolka žhavení značí závadu na vstřikovacím zařízení. (myšleno celé,ne jen vstřiky). A může to být pokles tlaku a tím pádem motor nemá palivo a nejde do otáček. Tlak paliva jde změřit na diagnostice. Vstřiky taky - podle přepadů se dá zjistit i bez demontáže jestli jsou v pořádku. Je to sice jen orientačně ( pro přesné změření musí ven) ale většinou to stačí

2010-08-11 13:38:14

Ahoj ještě je jedna závada kterou nikdo neudává a to je natankování bordelu(černá tekutina) s naftou,bordel zůstane v nádrži,protože je těžkej(i filtr je čistej) a propustí sáním nafty jen malé množství nafty pak motor kucká a netáhne, po návštěvách servisů a diagnostikách to byla takováhle volovina

2010-08-12 21:51:02

Díky chlapi za postřehy a nápady. Ted mam za minulý měsíc odjeto asi 9000 km a problém s blikající kontrolkou žhavení se mi projevil jednou při couvání. Tak mu ted šlapu víc na krk, závada se musí projevit, říkali v servisu. Jinak jsem byl ještě jednou na diagn.a našli pouze problém s plyn. pedalem. To prý s mým problémem nesouvisí.

2010-08-13 08:10:03

To by ste neverili čo všetko, som urobil

aby mi tá žltá kontrolka zhavenia prestala blikať. Vymenene čerpadlo,vstrekovače, čidla,atď.A viete čo som urobil a môj problém zmizol??

Vyčistil som prekostrenie medzi motorom a karosériou neuveriteľne ,ale je to Tak

2011-09-08 18:54:49

Zdravím Vás. Ja mám obdobný problém, ako je tu popísaný. Mám ford Tranzit 2001 66 kw, auto nemá ťah.

Vymenil som už trysky, čerpadlo, ERG ventil, turbo aj s výfukovým potrubím, zotrvák, skontrolovali sme rozvody a vyčistili celý palivový systém aj s nádržou. Auto bolo 2 mesiace vo forde, kde im diagnostika nič neukázala, žiadne kontrolky nesvietia. Ešte som skúsil vymeniť aj elektr. plynový pedál a... nič . Stále rovnako. Poraďte mi, pls.

2011-09-15 08:35:22

Zdravím přátelé transiťáci, mám TDDi 74kW 2002 a zhruba v 80000 ztráta výkonu a nouzový režim. Ve zlínském Fordu se mne dělali blba že neumím jezdit apod, ale po delším naléhání a diagnostice mi nyměnili solenoid na turbu. To nepomohlo a vše se opakovalo. Nakonec sem dal tranda do garážového servisu, který po půldnu laborováníí a opět diagnostice tentokrát v UH zjistili přidřený předsuvník vstřiku. Místo drahé opravy čerpadla mi poradil na zkoušku přidávat do nádrže 0,3l motorového oleje a hleďme FUNGUJE TO. Když to začalo tak po cca 20km zastávka a znovu nastartovat, dnes mám 180000 a udělá mi to 1 nebo 2x za měsíc (jezdím denně 100-150km a do práce to mám 30km). Netvrdím že to bude fumgovat u každého, ale u mne jo..

2014-01-05 18:46:27

Prosim o radu. Muj transit 2,0td 55kw r.v.2001 mi obcas vynechava nebo uplne zhasne. Kdyz zhasne tak blika zhaveni a nekdy problikava i kontrolka imobilizeru.

2016-04-14 17:02:50

Transit 06 2.4 tdci 74kw. Cus. To same mi to zacalo delat. I po vymene egr. Tj. Jezdim po zline prave, neslapu autu na krk a prave se ucpava egr se vyfuk.plyny a sazemi asi. Je treba upravit i jizdni rezim coz po mestech je nemozne ze. Proto musim sem tam zastavit a nastartovat at se egr vycisti a prohnat auto do 4000ot. I po meste a hlavne po dalnici. Pak opravdu jen kvalitni nafta plus aditivum. Dojezd musi ukazovat min na 100km aspon.... Paradox je auto mam opraveno-motor oprava 60tis - hrozne. Proste se pridrel ojnicni cep na prvni valci oprava cca za 10tis.........a to co nasledovalo je masox- autoservis petras v luhacovicich si na uctoval i to co jsem nechtel a prave mam i pocit ze mi tam dal i egr nejaky pojebany s prominutim takze pozor i na vydriducha! A dal co tu pisete je taky jedny z mnoha pricin techto poruch! Stary transit 2.5 td mi toto nikdy neudelal! Proste tdci a vseobecne tdi systemy zijou svym zivotem a my mame vrasky na cele tot me zkusenosti

2016-09-03 22:28:21

fordes: Pravděpodobně váha vzduchu.

2016-09-04 07:21:55

mooka: Bohužel doba do dalšího čištění EGR ventilu není až tak závislá na prohánění motoru, jako spíš na kouřivosti a seřízení spalování motoru, které je závislé na údaji z váhy vzduchu a lambda sondy. Ale závisí i na tom, jak je motor opotřebený (kolik oleje se dostává do spalovacího prostoru). Pokud je to už neúnosné, tak se uvažuje o zaslepení EGR ventilu.

2017-02-26 09:57:23

Transit po zahřátí motoru motoru vypíná. .. Dobrý den.Mám problém u mého transita (2.0 TDDI 74kw rv.2003 naj. 350 000km ).Za studena chytá na drc ale jakmile se zahřeje(cca 7km) tak motor vypne .Při opakovaném startu chytne ale hned zase vypne neměl někdo podobný problém nebo neví někdo co s tím? Palivový filtr byl vyměněn ale tím to nebylo....Díky za případnou radu či odpověď.


Odpovědět

1  2