Fórum - Téma


Motor+Transit-nejde do tahu,chcípá,bliká žhavení


Fórum Transit VI / V184 / V185 Motor+Transit-nejde do tahu,chcípá,bliká žhavení

Informace o modelu: Ford Transit VI / V184 / V185


1  2

2010-08-04 21:53:32

Ahoj,kamarád řešil v podstatě stejný problém,ale na Mondeu TDCI. V servisu zjistili malý tlak paliva v railu - pomohla výměna regulátoru tlaku a jezdí dál. Podle mého to vstřiky nebudou. Za prvé by nikdy neodešly všechny na jednou a za druhé by motor kouřil a měl na volnoběh hrubý chod. Ta rozsvícená kontrolka žhavení značí závadu na vstřikovacím zařízení. (myšleno celé,ne jen vstřiky). A může to být pokles tlaku a tím pádem motor nemá palivo a nejde do otáček. Tlak paliva jde změřit na diagnostice. Vstřiky taky - podle přepadů se dá zjistit i bez demontáže jestli jsou v pořádku. Je to sice jen orientačně ( pro přesné změření musí ven) ale většinou to stačí

2010-08-11 13:38:14

Ahoj ještě je jedna závada kterou nikdo neudává a to je natankování bordelu(černá tekutina) s naftou,bordel zůstane v nádrži,protože je těžkej(i filtr je čistej) a propustí sáním nafty jen malé množství nafty pak motor kucká a netáhne, po návštěvách servisů a diagnostikách to byla takováhle volovina

2010-08-12 21:51:02

Díky chlapi za postřehy a nápady. Ted mam za minulý měsíc odjeto asi 9000 km a problém s blikající kontrolkou žhavení se mi projevil jednou při couvání. Tak mu ted šlapu víc na krk, závada se musí projevit, říkali v servisu. Jinak jsem byl ještě jednou na diagn.a našli pouze problém s plyn. pedalem. To prý s mým problémem nesouvisí.

2010-08-13 08:10:03

To by ste neverili čo všetko, som urobil

aby mi tá žltá kontrolka zhavenia prestala blikať. Vymenene čerpadlo,vstrekovače, čidla,atď.A viete čo som urobil a môj problém zmizol??

Vyčistil som prekostrenie medzi motorom a karosériou neuveriteľne ,ale je to Tak

2011-09-08 18:54:49

Zdravím Vás. Ja mám obdobný problém, ako je tu popísaný. Mám ford Tranzit 2001 66 kw, auto nemá ťah.

Vymenil som už trysky, čerpadlo, ERG ventil, turbo aj s výfukovým potrubím, zotrvák, skontrolovali sme rozvody a vyčistili celý palivový systém aj s nádržou. Auto bolo 2 mesiace vo forde, kde im diagnostika nič neukázala, žiadne kontrolky nesvietia. Ešte som skúsil vymeniť aj elektr. plynový pedál a... nič . Stále rovnako. Poraďte mi, pls.

2011-09-15 08:35:22

Zdravím přátelé transiťáci, mám TDDi 74kW 2002 a zhruba v 80000 ztráta výkonu a nouzový režim. Ve zlínském Fordu se mne dělali blba že neumím jezdit apod, ale po delším naléhání a diagnostice mi nyměnili solenoid na turbu. To nepomohlo a vše se opakovalo. Nakonec sem dal tranda do garážového servisu, který po půldnu laborováníí a opět diagnostice tentokrát v UH zjistili přidřený předsuvník vstřiku. Místo drahé opravy čerpadla mi poradil na zkoušku přidávat do nádrže 0,3l motorového oleje a hleďme FUNGUJE TO. Když to začalo tak po cca 20km zastávka a znovu nastartovat, dnes mám 180000 a udělá mi to 1 nebo 2x za měsíc (jezdím denně 100-150km a do práce to mám 30km). Netvrdím že to bude fumgovat u každého, ale u mne jo..

2014-01-05 18:46:27

Prosim o radu. Muj transit 2,0td 55kw r.v.2001 mi obcas vynechava nebo uplne zhasne. Kdyz zhasne tak blika zhaveni a nekdy problikava i kontrolka imobilizeru.

2016-04-14 17:02:50

Transit 06 2.4 tdci 74kw. Cus. To same mi to zacalo delat. I po vymene egr. Tj. Jezdim po zline prave, neslapu autu na krk a prave se ucpava egr se vyfuk.plyny a sazemi asi. Je treba upravit i jizdni rezim coz po mestech je nemozne ze. Proto musim sem tam zastavit a nastartovat at se egr vycisti a prohnat auto do 4000ot. I po meste a hlavne po dalnici. Pak opravdu jen kvalitni nafta plus aditivum. Dojezd musi ukazovat min na 100km aspon.... Paradox je auto mam opraveno-motor oprava 60tis - hrozne. Proste se pridrel ojnicni cep na prvni valci oprava cca za 10tis.........a to co nasledovalo je masox- autoservis petras v luhacovicich si na uctoval i to co jsem nechtel a prave mam i pocit ze mi tam dal i egr nejaky pojebany s prominutim takze pozor i na vydriducha! A dal co tu pisete je taky jedny z mnoha pricin techto poruch! Stary transit 2.5 td mi toto nikdy neudelal! Proste tdci a vseobecne tdi systemy zijou svym zivotem a my mame vrasky na cele tot me zkusenosti

2016-09-03 22:28:21

fordes: Pravděpodobně váha vzduchu.

 petrdepo  
2016-09-04 07:21:55

mooka: Bohužel doba do dalšího čištění EGR ventilu není až tak závislá na prohánění motoru, jako spíš na kouřivosti a seřízení spalování motoru, které je závislé na údaji z váhy vzduchu a lambda sondy. Ale závisí i na tom, jak je motor opotřebený (kolik oleje se dostává do spalovacího prostoru). Pokud je to už neúnosné, tak se uvažuje o zaslepení EGR ventilu.


Odpovědět

1  2