Fórum - Téma


Motor+Transit-nejde chcípnout


Fórum Transit IV / VE64 Motor+Transit-nejde chcípnout

Informace o modelu: Ford Transit IV / VE64


1  2

hof  
2012-06-25 20:18:16

zdravím Transiťáky ....... mám jednu prosbu, odpovídáte-li v diskuzi na nějaký příspěvek, nezapomeňte před odpověď napsat, komu odpověď adresujete ....... věřte tomu, že se tím diskuze ohromně zpřehlední ...... díky za pochopení, F.

......

2012-06-30 14:11:31

extremehany : no normalne , zatlacit ten biely cudlik na stekry a otocit stekrom ako keby si povoloval maticu,cize proti smeru hod. ruciciek, len sa na to pozeras opacne.

2012-06-30 14:17:47

simaja: no ja som to radsej zdochynal s hodenou rychlostou cez spojku....inac ak cerpadlo nevypne motor do 10 sekund tusim , tak to padne do nudzaku....to sa da potom lahko opravit, ze to clovek zdochne cez spojku a naraz aj vypne kluc...

inac mne to zdochlo aj ked som vypol kluc a hned zapol ....

2012-06-30 14:38:54

ok, uz tu starou vrazdu neresim.. novy majitel. Diky za rady

2012-06-30 21:04:43

mě to funguje taky tak, pokud klíč vypnu a hned zapnu, tak to chcípne úplně normálně...

2012-06-30 21:37:18

simaja : tak ja som moju vrazdu kupil za 300 € , tak mi chudera stoji za trosku starostilovsti, zato nekupim privesny vozik pomaly, cena bola taka preto lebo xy mechanikov povedalo ze je epic po smrti a on nebol

to yesser : jeden drat, tak mas bosch cerpadlo a nieco niekde prebija a asi je stava v tom kabli aj po vypnuti kluca, najjednoduchsie je natiahnut novy od spinacky

extremehany: mna to bavilo asi tyzden a potom som si povedal ze to skusim opravit

2013-08-11 17:24:10

Mám též Transita 2,5TD z roku 1996 a nejde mi chcípnout. Tedy jde, když znovu zapnu klíček a rozsvítím kontrolky, pak to chcípne. Stalo se no to až nyní a již přes dva roky s tím jezdím. Je to již staré téma, ale zajímalo by mě, zda to někdo z pisatelů odstranil a jak. Evidentně jde o to, že tam nepřijde signál od klíčku a až když mu to novým zapínáním urvu (asi kostru u relé, protože 12 je tam stále od baterky), tak to chcípne.

V servisu jsem nebyl, jelikož toto auto je již z Německa chipnuté pro půvdního majitele hned, když mu na to dělali nástavbu, tedy jako nové. V servisu Ford mi řekli už kdysi, když jsem potřeboval něco prověřit, že mi s tím nepomůžou a vypadalo to, že se toho bojí.

Hledám kde se dá. Vede mě to k DCU jednotce, nebo pak relé či ventil přímo ve vstřikovací jednotce, kdy dle schéma je za tím KD-ventil. Bohužel nevím, co je KD-ventil. Jedním relé je anziehen, tedy asi přitáhnout a druhý je halten, což mi vychází držet, ale asi to bude stop a jde to vždy na jednu cívku KD-ventilu. Prosím o radu. Díky.

2013-08-11 22:39:02

elnagh: Zkus vypnout světla mě to dělá taky od jisté doby, ale jen se zapnutýma světlama, jakmile je vypnu, tak zdechne, neřeším protože mi to neva, aspon vím, že je jenechám rozsvícený :-D

2013-08-11 22:49:57

u mě stím světla nemaj 100% nic společnyho, mám denní DRL a tak hlavní světla zapínám opravdu velmi zřídka

2013-08-12 02:52:45

U mě s tím světla taky nic nemají společného. Jinak mám denní, ale i to jsem zkusil odpojit a nic. Jinak jsem prošel elektroinstalaci dle schéma a nesedí to, asi mám schéma novější, než je auto.

Došel jsem až k špičce na DCU jednotce, která by měla řídit relé, které to má vše na svědomí a zdá se mi, že je tam vadná dioda. Ale to ověřím dnes až v práci. Neche se mi kvůli tomu kupovat celou jednotku. Hlavně, kdyby to nebylo v ní. Koukám, že jste to po roce neodstranili. To s tím jezdíte stále tak?

2013-08-12 09:05:15

elnagh: JJ jezdí se pořád, tyhle auta mají hodně nešvarů a pokud to není zásadní překážka tak se jezdí dál .


Odpovědět

1  2