Fórum - Téma


Motor+Transit-nafta skoro vyřešeno


Fórum Transit V / VE83 Motor+Transit-nafta skoro vyřešeno

Informace o modelu: Ford Transit V / VE83



2012-04-18 07:44:39

Včera jsem ho nastartoval jako nic r.v.96 2,5td.., rozjel sem se a asi po sto metrech přestal mít výkon, pak jel jako kdyby na dva válce a pak zdechl. Den před tím mi svítila kontrolka dobíjení, altík sem vyměnil, ale teď ho zaboha nemůžu nastartovat. Nebo mám i podezření, že mi došla nafta ukazatel paliva je dost optimistický.. což by mohlo znamenat, že je to zavzdušněné a proto nejede, kamarád mě táhl na laně tak jsem ho chtěl nakopnout přes kvalt, ale ani ťuk.

Vyčetl jsem zde jak se to ovzdušnuje, povolit vstřiky a dát hadici od kompresoru do nádrže a natlačit tam naftu, , ale chci se zeptat zda li se to dá udělat i když tam je to elektronicky řízené čerpadlo, nebo to jde jen u mechanických? Jestli tam není nějaký ventil nebo něco takového, jelikož ho mám plně naloženýho a nerad bych tahal asi tři tuny po městě vniveč. Zkoušel sem ho startovat s povolenýma vstřikama, ale nafta nikde. Nalil sem tam teda jen 6 litrů, protože jsem nenašel žádný kanystr, vím to je asi málo.. Díky moc za rady.

A ještě mám jeden malý dotaz, funguje tranzit i bez alternátoru jen na baterku nebo je altík nedílnou součástí, aby vůz fungoval.? Díkýý

2012-04-18 20:47:08

Alternátor je nedílnou součástí motoru a auta celkově tak jak to na těch kolech stojí. Pokud jsi si jistej že máš palivo a nechce chytit, nafta ze vstřiků nejde, jednoznačně prohlídni palivovou cestu tj. trubičky co přiváděj naftu, palivovej filtr a palivový čerpadlo.Jak říkáš, že jsi to zkoušel přes lano musel by aspon škytnout, navíc pokud předtím normálně jel. Bud nemáš naftu nebo šlo něco do kytek.....

2012-04-19 14:14:07

Tak po dlouhem včerejším trápení u kompresoru, trápení nové baterky a následném roztažení (cca 1km) to naskočilo, pak jsem to ještě chtěl doovzdušnit, povoloval jsem postupně vstřiky a docela dlouho to pořád pěnilo.

Jinak dneš ráno jdu k autu, parkrát motor otočí a naskočil, jedu na úřad, tam tvrdnu cca dvě hodiny. Přijdu štastnej k autu a ejhle, točím točím točím ještě točím škyt škyt, točím a konec. Myslím že startér dostal taky pěkně zabrat. Už jenom cvaká. To mě až tak neštvě ale zřejmě to bylo a je furt zavzdušněné. Přitom jsem s ním najel včera asi 150 km, tak jsem marně doufal že už to je s ovzdušnováním v cajku.

Má otázka zní, když to bude dobře ovzdušněné, bude nafta kolem vstřiků neustále pěnit? Nebo má jenom téct a žádné bublinky?

Ať žije

2012-04-20 21:44:41

má jen téct, podívej se na palivové vedení, někde to máš ruply a saje to vzduch

2012-04-21 15:50:02

Po roztažení to chytlo včera na ždrc. A v poho, na križovatce mi to pak jednou zdechlo, rozšla se kontrolka motoru, nastartuju a jedu v poho dal. Pak po par hodinach potrebuju odjet nastartuju a jedu, asi po 5km rozina se kontrolka a motor nadobro zdecha. A zas to stoji u cesty odstavene.. Ah jo. To byl zase kup.

Ze by špatne čerpadlo? Asi to bude muset jit na diagnostiku no. Co už..

Neuvěřitelné, dnes k tomu přijdu motor chytá skoro na drc a jede jak za mlada.. Jsem zvědav na jak dlouho.

2012-04-26 23:04:47

čerpadlo na stolici nebo auto aspon píchnout na diagnostiku...

2012-04-27 14:12:45

na diagnostiku asi půjde, ovšem nejsem rozhodnut jestli chci dělat ve voze za 10tis, nějaké vetší zásahy :D

2012-04-27 14:25:53

Zdravím, na transitu mě to dělalo před časem to samé, bylo to čidlo polohy váčky. Vyměna za 700kč a jezdí jako nový.... V servise říkali ...častá závada.

2012-04-27 16:36:37

Díky za rady, zaměřím se na to :)

2012-04-30 20:21:21

hele to čištění EGR bylo na 30 minut a vyšlo mě asi na 30 Kč za spray kterej sem koupil v lidlu


Odpovědět