Fórum - Téma


Motor_Transit VII-kolísání otáček,cukání ap


Fórum Transit VII V347 / V348 Motor_Transit VII-kolísání otáček,cukání ap

Informace o modelu: Ford Transit VII V347 / V348


1  2

2010-11-11 08:40:03

Ahoj,tak mám pár dnů po záruce a to bych nebyl já,aby se neobjevila nějaká závada Mám Transita 2,2 TDCI r.v. 2008,naj 29 tis. a motor cuká do cca 2000 otáček.A než se zahřeje má nepravidelný chod.Jinak motor táhne dobře a ani žádná kontrolka nic nesignalizuje.Palivový filtr jsem měnil,ale nepomohlo to.Když se motor zahřeje na provozní teplotu motor běží na volnoběh jak má a cukání už není ta výrazné a někdy necuká vůbec.Má někdo nějakou radu než to vrazím někam,kde budu jen platit a platit a oni budou jen měnit a měnit,děkuji.

2010-11-13 23:48:06

Ahoj,určitě bych zajel na diagnostiku. Mohou to být vstřikovače mimo toleranci(zjistí se to na přepadech) a nebo to může být regulátor tlaku paliva. Jsou tam dva - jeden na čerpadle a druhý na liště. Obojí by mělo být zjistitelné diagnostikou. Příčina může být samozřejmě i jinde ale tímto bych začal.

Ještě mě napadla jiná možnost - vzhledem k nízkému nájezdu km. Pokud často jezdíš po městě stalem start-stop mohl by to být zanesený EGR ventil.

2010-11-15 11:39:07

Ahoj, já jenom k tomu EGR ventilu. Když jsem ho měl špatný a byl zanesený, začlo mi problíkávat žhavení a vyplo se turbo. Nevím jak to je u těch novějších transitů, jaké tam jsou kontrolky. Já mám 2004.

2010-11-15 19:48:38

Milda : Diagnostika - počet závad 0,EGR ventil také v pořádku a přikláněli jsme se k závadě vstřiků,oprava cca 60 tis. Málem jsem omdlel.Nakonec mě napadlo,(po přečtení milionů diskuzí) že by mohla být třeba špatná nafta,ale to mu jsem moc nevěřil (tankuji OMW).Ale nedalo mi to a vycucal jsem naftu z auta.A natankoval jsem plnou od Benziny verva diesel A záhada s kolísáním otáček a cukáním je pryč.Musel jsem někde natankovat pěkný hnus.Tak jen doufám,že to bude už v pohodě,místo oprav vstřiků bych jel radši na dovolenou Každopádně moc děkuji za rady děkuji,děkuji

2010-11-16 20:20:30

Mila:Ahoj chlape,já si taky vzpomínám že mi jednou auto nějak nejelo,mělo zvuk jak traktor a na volnoběh se celé auto chvělo - shodou okolností taky nafta od OMV - asi to bude sračka co by zadřela i petrolejku . Pak jsem mu taky dopřál plnou nádrž Vervy - podle mého nejlepší na trhu a měl jsem klid. Jen ta cena nic moc. Já pro jistotu přidávám aditivum a mám klid.

2010-11-17 21:33:53

Mam rovnaky transit a aj nejazdene kilometre. A uz som myslel ze mame rovnaky problem, ale u mna je ten chod motoru nepravidelny tym sposobom, ze sa to prejavuje tak, ako by mi niekedy sam ubral (respektive pridal) plyn. Mam pocit ze je to nieco s tlakom turba, alebo fakt neviem....ak mate niekto daku radu, budem rad.

2010-12-01 21:34:17

Len pre info, bol to zly EGR ventil.

2010-12-02 09:00:22

Gaspo : chlape,mně to dělá to samé Kolik stála oprava ?

2010-12-02 09:26:45

EGR ventil 300€, ale dala sa tam uplatnit ciastocna zaruka 60% (auto nema viac ako 40 000 km ani viac ako 30 mesiacov). Na diagnostike tiez neukazalo ziadnu chybu EGR, ale potom to dali niekomu pozret a ten si pozrel graf hodnot co isli z EGR a ten vobec nevyzeral tak ako by mal.

2014-02-05 10:46:23

špatný chod motoru .. Dobrý den, mám Ford Tranzit 2,2 rok 2007, 63 kw.

Když je auto studené tak mi po nastartování kolísají otáčky a někdy auto i chcípne i třeba po ujeti 2 km. Musím auto držet ve vysokých otáčkách než se zahřeje a pak mohu až jet, stává se to nepravidelně ( 3 dny mě to dělá pak zase třeba 2 dny nic pak zase třeba den a pak zase 3 dny nic). Četl jsem tady na fóru nějaký podobný závady, ale zatím mi nějak nic nepomohlo. Diagnostika píše: řídící obvod recirkulace výfukových plynů. Mám tam nové vstřiky a čistil jsem EGR ventil. Četl jsem tu něco o regulátoru tlaku, ale nemohu ho nikde na internetu na ten můj typ auta najít, pouze na starší typy a na autě taky nevím kde je, jestli tam je vůbec.

2014-02-05 11:07:53

lacatej: Ahoj, když se čistil ten EGR, napadlo někoho nastavit diagnostikou krajní polohy? Jinak to je jako když se tam nic nedělalo a závada bude trvat Když mi zavoláš můžu Ti k tomu říct víc a třeba i pomoc. Opravuju doma po práci auta a mám i ford diagnostiku...

2014-02-05 15:38:28

povadi: Čau ty krajní body jsem nenastavil, mám novou daignostiku ale tohle funkci tam bohužel nemám, ale je divné že kdyby ten EGR nebyl nastaven tak by to dělalo pořád ne, mě to dělá občas. Ještě jsem si vzpomněl že když jedu po dálnici a pospíchám tak na pětku s toho vymáčknu maximálně 140 a ani to pořádně netáhne, dřív jsem s tím jel třeba 160 úplně v klidu, ale teď se to na tu pětku sekne na 140 jako by tam byl omezovač, to by mohlo mít spolu sovislost, jestli mi k tomu ještě něco poradíš, já mám ještě jednoho kámoše co má taky nějakou diagnostiku tak mi ten EGR nastaví do těch krajních poloch

2014-02-05 17:45:55

lacatej: Ahoj, záleží jakou máte diagnostiku. Ta dělá hodně Multiznačková i třeba kvalitní jako je třeba KTS-ko od Bosche, Delphi a pod. Totiž nedokážou někdy správně komunikovat s ŘJ a buď nenapíšou nic, nebo nějakou třeba blbost. Né všema diagnostikama třeba to jde nastavit. Já sám mám univerzální diagnostiku a pořídil jsem si právě proto i forďáckou diagnostiku, abych se vyhnul složitému hledání závad.

Klidně zavolej a vysvětlím Ti vše okolo toho osobně. Je to lepší než takhle po netu.

2014-02-05 20:32:33

Problem z otackami som nemal, ale mal som rovnaky problem s maximalkou. V servise menili vsetko od EGR az po riadiacu jednotku a nakoniec to bolo chybne turbo (natacanie lopatiek alebo nieco take neslo, bolo zaseknute v jednej polohe).

2016-10-07 20:37:54

povadl: Ahoj Tonda mam prosbu bylo by mozny ze bys mi napychl auto mam diagnostiku delfi nepise zadnou chybu ale porad problem houpe mi motor uz jsem z toho nestastnej jestly by byl na tebe tel. diky moc

2016-10-08 09:33:10

anton: Bohužel pro tebe nemám dobrou zprávu. Povadl (dříve povadi) už není členem. Tvůj problém byl několikrát zmíněn na Fóru. Většinou pomohla důkladná kontrola těsnosti hadic. Vadí i malá prasklinka.

2016-10-10 05:44:52

petrdepo: Ahoj Díky moc

2016-11-01 18:49:47

ty otáčky to je trest! bojem jak steklý,ale pořád to dělá. ani plyn rukou na neutral kloudně nepřidáš.

s čím vším spolupracuje egr ventil? jen propustí v záběru,nebo ještě něco?

2016-11-01 19:05:54

pawka: Svoje vozidlo nemáš zaregistrované ve svém profilu, takže se nedá zjistit, jaký EGR ventil máš. Pokud máš elektronický EGR ventil, tak spolupracuje ještě s řídicí jednotkou.

2016-11-01 19:58:01

sem predtim psal do mk6, je to mk7. 2,2 85kw. má krokový motorek. stary byli ovladaný podtlakem?

jak poznam na aute, ze tam neni katalyzator ale filtr pevnych castic? nebo katalyzator ma jen bezin?


Odpovědět

1  2