Fórum - Téma


Motor+Transit-dekarbonizace


Fórum Transit V / VE83 Motor+Transit-dekarbonizace

Informace o modelu: Ford Transit V / VE83



2010-01-21 14:32:14

Ahoj na jednom fóru, bohužel už nevím jakym protože to bylo pozdě večer jsem našel, že dekarbonizaci lze provést nastartováním a zahřítím motoru, následným odpomontováním vzduchového filtru a nárváním vody wapkou do sání vzduch. Prej motor začne kašlat černej dým, ale prej se to tím dekarbonizuje, motor stiží a bude čistej. Prý je to brutální metoda , ale pomáhá to. Myslíte, že je to možné ? Mě to přijde fakt hodně brutální !!

2010-01-21 18:55:22

Tak to slyším poprvé,na dekarbonizaci je mašina něco jako na klimošku.

Tohle s tou vapkou bych tak vyzkoušel maximálně pro zajímavost u motoru před smrtí.

2010-01-21 19:29:57

Zkusím to pohledat, ale bylo to včera kolem 2 ráno, tak snad to najdu

2010-01-21 20:24:17

hodně štěstí..voda v motoru - konec motoru

2010-01-21 21:57:50

podle mě je to blbost, ale psali to a spousta lidí přikyvovala. musím to najít

2010-01-21 22:19:35

no zajímavé proč teda nedělají sání přímo na nárazníku a za deště přímo zajízdy by se ti motor dekarbonizoval

jestli chceš dekarbonizovat, jsou na to chemické přípravky..akorát to nikdo nedoporočuje, zas.re ti to komplet všechno okolo...jo a když liješ olej - plnou syntetiku, tak tá už má vlastnost rozpouštět karbonové usazeniny . proto liju do tranďáku 5W/40

hof  
2010-01-21 22:22:40

pozn. ADM - pánové, pište, prosím, komu svou odpověď adresujete, diskuze se tím ohromně zpřehlední, díky za pochopení

2010-01-21 22:56:16

Já bych to uzavřel. Je to prostě celé blbost. Ono mezi lidmi se občas šíří spousta fám. Jo v plné syntetice jsou dekarvonizační látky, máš pravdu.

2010-01-22 17:07:46

...ať to zkusí ten kdo to napsal, to s tou vodou... dle mě je to blbost. Můžu doporučit dle vlastních zkučeností prostředek- aditivum do nafty Castrol TDA. První dávkování dvojnásobné - potom běžně dle přiloženého návodu. Motor po vyjetí cca tří čtvrtin nádrže kouří jak fabrika, po 2 - 3 nádržích postupně přestane. Výrazně se se sníží hlušnost a klepání a suběktivně i líp jede. Sníží to spotřebu o cca 2 deci a v zimě snižuje bod zamrzání nafty. Používám to celoročně. Cena cca 200kč a je to na 250l nafty.

2010-02-08 17:59:06

tak pratele uz asi vim na kterem foru to bylo na mongolskem

2010-02-08 18:56:29

to 602249401:.. taky jsem z napětím čekal na link kde se extremehany dozvěděl, že pořádnej tlak vody v motoru udělá laciný GO ....nebo lacině připraví motor na GO ...teď fakt nevím...

2010-02-08 19:41:12

Ahoj, hledal jsem, ale nemůžu to najít. Prohlížel jsem ten den spoustu stánek, a vším se prokousat rostě nešlo.

  • --------------------------------------------------------------------------

Hoši hledal jsem a našel !! Já nikdy nekecám...

http://www.youtube.com/watch?v=se1B-L-SvJk

2010-02-08 20:34:13

to extremehany:.. nikdo Tě z nepravdy nepodezdřívá... , ale stejně bych do toho asi nešel , jak psal prodriver " voda v motoru - konec motoru"...aneb jak se hovoří v jednom českém sci-fi filmu...stačí kapička vody navíc a Bororo už ne život, Bororo už jen smrt...v našem případě motoru...

2010-02-08 20:43:14

pro všechnypříznivce vody :před 20 lety to také frčelo blbost na 2 za druhé vodu ani nepijte prc.jí v ní ryby

2010-02-08 21:38:06

pro extremehany: jinak to na tom videu mají benzínového escorta - u benzínu nevím, jestli se dekarbonizuje...ale když už se tam voda naleje, tak se to dá pak spravit tím, že se vymontujou svíčky a točením startéru ten motor tu vodu vygrcá...nevím, jak by to bylo u diesla...ale i tak jako, to je začátek smrti pro ten motor...

2010-02-08 22:02:21

No tak po rozpravě s mým otcem jsem se dověděl, že se to dělávalo třeba u škodovek. Říká se, že údajně když jde do motoru vlhčí vzduch, tak dochází k lepšímu spalování. Dělalo se to tak, že se drobná trubička přpojila do sacího potrubí a druhý konec do láhve s destilovanou vodou. Vlivem sání motoru se přisávala voda do motoru a mělo to údajně i lépe spalovat. Je možné, že na tom něco pravdy bude, nicméně motory od Fordu údajně karbonem prakticky netrpí av dnešní době kdy oleje obsahují příměsi co na sebe vážou karbon si myslím, že experimentovat s vodou není třeba. Tak snad jsem vám tím nezamotal moc hlavy.

2010-02-08 22:08:43

jj, to i můj děda říká, že prostě když prší, jezdí auta lépe...to samé, když je chladněji...je to akorát tím, že do motoru jde více kyslíku...a čím víc kyslíku, tím lepší spalování...proto se dělaj interkolery a proto mají volksvágny buď černé íčko nebo červéné íčko v nápise TDi na zadním kufru, protože to s tím červeným má mezichladič turba a tím pádem i pár koníku k dobru...

2010-02-08 22:35:03

Aha, zajímavé info s tou barvou písma v TDi. No já bych se do toho taky nepustil. Jinak nejel olej, ale i benzín obsahují dekarbonizační látky, takže je to podlě zbytečné.

2010-02-08 22:51:05

U škodovek je to podobné i když nevím jak to funguje, tak mají motory 1.4 16V i s červeným nápysem a ty mají taky o pár koníků navíc než ty s černým nápisem. Ale tak to je prostě škodovka...nic pro nás...


Odpovědět