Fórum - Téma


Motor+Transit-dálková pomoc do Portugalska


Fórum Transit IV / VE64 Motor+Transit-dálková pomoc do Portugalska

Informace o modelu: Ford Transit IV / VE64


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 16

2011-01-07 21:18:35

Souhlasím extremehany.Koupit motor v česku s tvrzením,že je dobrej si myslím,že můžu jen v česku a je velký ryziko ho táhnout přes půl evropy a pak zjistit po montáži nějaký průser.Když z česka tak motor musí být v autě

natočit,poslechnout a pak ano.Motor ležák táhnout na takovou dálku by musel být opravdu od důvěryhodné osoby.Plus máš když Ti budou dávat motor v Portugalsku tak bude dobrý zaplatíš včetně montáže a pohoda klídek,když nepude tak to necháš na servisu ať si dá repete.

2011-01-07 21:37:03

pokud extra nespěcháš, tak dál scháněj motor tam a máš klid. podle mě tam musíš motor nebo auto sehnat za romzumny prachy...

2011-01-07 23:59:40

Tož, tady jsou opravdu všechny náhradní díly 3x dražší než jinde. a v celym jižním portugalsku je jedno jediný vrakoviště!

je jasný, že pokud bych měl motor z čech, tak jedině tak, že by sem někdo jel z jinýho důvodu, že by sem stejně musel a ten motor by vzal jen ssebou. Tolik spálenýho benzínu jen kvůli tomu, že potřebuju motor, to bych nechtěl - a ne jen proto, že je benzín drahej.

2011-01-08 00:02:08

ekologu :-D

2011-01-08 00:05:40

Ale, ani ne. Ale když si vezmeš, kolik to je benzínu... nalil by sis to do sudů a postavil před sebe... tak je to takový divný. Je toho hrozně moc.

2011-01-08 00:32:33

neviem aky mas ropocet ale ja by som to asi skusil nejako cez nich aj kupu aj robotu :(

mozno drahsie ale budu mat zaujem nieco riesit . ono ked tam prides a donesies si motor a oni sa budu trapit z dopajanim a prepajanim to sa im moc pacit asi nebude

ked tak ich skus zlomit na cene

2011-01-08 00:40:42

On ten motor ale i pokud bude odsud, tak si ho asi budu muset sehnat nezavisle na servisu. Nektery servisdy by motor sehnaly, ale chtej za nej jeste vic nez je v kraji zvykem... Ale uz se zda, ze se zacinam chytat / je tu nejaka firma, co zasle motor ze severniho portugalska / dava 3 mesice zaruku. motor 450 euro, jejich doprava 25 euro. jeste si to overim... pak jeden kluk rekl, ze jeho kamos mozna proda celyho forda / jezdiciho, za 600 euro. jako, kdybych mel cas tady zustat, nez se proda celej ten ford na jednotlivy casti, tak bych mel motor zdarma, zaplatil by mi ho prodej tech ostatnich casti Anebo budeme jezdit s tim novym fordem, a ten svuj potahneme na lane... manzelka bude muset bejt v tom co je na lane a ridit, takze bude klidneji

2011-01-09 21:21:15

no a kolik si dal za toho svého transita, pokud se teda můžu zeptat? jestli by ho tam nebylo lepší prodat a ty prachy použít na cestu domů vlakem..

2011-01-09 21:44:08

pokud si přečteš předchozí příspěvky, tak zjistíš že to už taky řešil a zjistil, že je to tam prakticky neprodatelné...

2011-01-10 13:50:38

jo, je to tu neprodatelné - nejde to zaregistrovat. Jedině, že bych někoho přesvědčil, že je výhoda nechat si českou registraci... ale nemyslím si. No a navíc - máme ho vevnitř pěkně upravenýho, postele, kuchyňku a tak...

2011-01-10 15:13:58

Ahoj ,za tu dobu jsi mohl sundat alespoň motorovou vanu, jen tak ze zvědavosti pro nás i pro tebe, jestli je tam nějakej servis, nebo opravář tak ti ty dva klíče půjčí, stačí ti gola nebo ráčna dlouhej nástavec a oříšek buď 10 bebo13 alespoň nabudeš nějaký zkušenosti

jsem docela zvědavej

2011-01-10 15:20:03

Máš pravdu... jako, tak snadný to není, protože tam jsou imperiální veikosti (palce) a ty tu nikdo nemá, nepovedlo se mi ani sundat olejovou zátku, je to půlpalec a mm oříšky proklouzávaj, taky se bojím, aby mi tam nenapadal písek ze země, ale udělat bych to měl. Ted jsem zjistil, že můj bratranec se dost vyzná v autech... a říkal, že to ložisko ojnice to snad přece nebude, " S tím obvykle je spojeno silné třískání z motoru a nízký (či žádný) tlak oleje. Pokud se pokračuje v jízdě, stav se má tendenci zhoršovat, jak se postupně vylívají další ložiska, až se motor zastaví.". a motor běžel až do poslední vteřiny čistě, bez divnejch zvuků, slyšel ten motor i mechanik... je možný, že je s motorem nakonec něco jinýho, něco, co se dá opravit??

2011-01-10 15:27:44

No pokud jsou vyloučeny závady z venku,nezbejvá asi nic jinýho než prověřit vnitřnosti.

Tím motorem musí jít otočit ,,volně"

2011-01-10 17:07:55

Motor je poměrně složitý mechanismus, kde vše záleží na všem. Pouhám čučením zvenku nic nezjistíš. Musíš to otevřít a podívat se tomu na "vnitřnosti" a zkontrolovat vůle a taky chod jednotlivých částí. Podle mě je nejoravděpodobnější že, máš tím sajrajtem na čištění vstřikovačů, kteryhos tam podle sebe dal moc, zalepil válce, na ktery se to mohlo napíct a proto se s motorem nedá pohnout. To všechno se ale dá zjistit, pokud rozebereš spodek, rozmontuješ ojnice a zkusíš při vyšroubovaných vstřikovačích pohnout nahoru a dolů písty. Tímto zároven i překontrolujš zda-li to není přidřené. jak sem pochopil na tvém motoru už toho na po...ní moc není, tak bych se do toho klidně pustil a zkusil to. Pokud je problém pouze s GOLA nástavce, zkus mrknout do města do železářství nebo si to nech balíčkem poslat z ČR. Pokud zjistí, že jsou zalepeny válce je ovšem otázka jak to dostat pryč bez poničení spalovacího prostoru. Stím ti už ale bohužel neporadím. Toto jsou věci, ktery již vyžadují přímý pohled. Pokud jsi trochu manuálně zručnej stlo by za zvážení změřit si hlavičky tě ch šroubů, koupit menší ořech a rozměr ořechu dopilovat pilníčkem na správný. Jinak půl palec je zhruba 12,5 mm, takže zvětšit dvanáctku ořech na tuto velikost nebude až takový problém i stím že je to trochu telepelně zpracováno proti opotřebení.

2011-01-10 17:37:33

No šestihraný oříšky většinou dovedou překlenout tenhle problém, povolit zátku stranovým i když je metrický je skoro nemožné

my tady probíráme možnosti, které jsou pravděpodobné a skoro 95% ale stále je tam těch 5% že to může být taková kravina která by nikoho nenapadla, stále si myslím, že musíš sundat vanu, vůbec nic na tom není věř mi.Ještě jednou, sundáš plastovej kryt pod motorem 4šroubky na +- 13klíček nástevec oříšek ráčna, potom vanu, asi 15 stejných šroubků ,už nevím velikost buď je to 10 nebo 13+- zase jenom ráčna nástavec a oříšek ,ale musíš vypustit olej, ráčna a šestihranej oříšek.Na tohle nic special.

2011-01-10 17:51:57

Příteli ,zkousel jsi pilovat oříšek, je to nesmysl kalená chrom vanadová ocel je tvrdá minimalně jako pilníknehledě že díra není průchozí

jedině o neco větší oříšek a vymezit vůly třeba páskem plíšku

2011-01-10 21:59:33

http://mydownloadsunlimit...nual%20jak%20na%20to&cr=1

Natéto stránce by měly být manualy na transita jelikož neumím "americky,, Jestli né tak promiň!!

Já se tam dostal manuály tam byly , ale něco to chtělo Anglicky tak jsem jenom zkopíroval adresu

2011-01-11 17:25:15

yy chcelo zaplatit za download :))

2011-01-11 19:27:37

To jsou k.... ,ale kolik? V nouzi jako má on, nebo jiní ?Když knížka stojí +-600kč. Třeba to pomůže,já nevím.

2011-01-11 22:09:31

Tož, chtěj zaplatit za roční členství, kolem 15 euro... a může to bejt i podfuk. Třeba někdy někdo manuál oskenuje a dá na forum

pujčil jsem si hezkou sadu oříšků... sice mm, ale pokusím se oddělat ten spodek motoru teda. Akorát si myslím, že to teda oddělám... a nebudu vědět, co dál!


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 16