Fórum - Téma


Motor+Transit-dálková pomoc do Portugalska


Fórum Transit IV / VE64 Motor+Transit-dálková pomoc do Portugalska

Informace o modelu: Ford Transit IV / VE64


1 ......... 10  11  12  13  14 ......... 16

2011-02-03 19:49:26

A teď,, kontrolka nezhasla, ani když jsi zvýšil otáčky?Tím že vyndáš stávající pánve (a bude to tím!)tak si nepomůžeš, protože ztráta tlaku pleje signalizuje velkou vůli v ložisku.Takže buď nový ložiska a nebo risknout vypustit olej , u pumpy koupit nějakej hustej 20w-40nebo něco podobnýho, přidat nějakou přísadu do oleje pro menší odpor v ložiskách (říkají tomu generálka za pochodu,http://aditiva-oleje.cz/a...o-oleje/pro-automobily-c6), Pak popojet dál. Držím palce

2011-02-03 20:09:08

Toz, nechtěl jsem to moc pokoušet.... trochu jsem otáčky zvýšil, a nic. Třeba by zhasla, kdybych to túroval, ale - zase nechci, aby se to zaseklo víc. Nebo to mám zkusit? No, nevím, jestli seženu hustší olej, ale pokusím se. Myslel jsem, vyndat pánve (ne že by se mi chtělo a - co třeba je nějak prohodit? Nebo se podívat, jestli je třeba poškozenej jen jeden pár... Kažopádně, zajdu do toho forda. nedělám si naděje, že je maj, ale naděje umírá poslední. Nejhorší je, že zejtra bude pátek a pak dva dny zavřeno... bylo by fajn, kdybysme mohli popojíždět třeba aspon kousky - to bych už třeba i stopoval s lanem... nějak si poradit budu muset, v tý zimě to dlouho nepřežijem

Minule, když začala svítit kontrolka, tak to ujelo eště 100km, pak se to zaseklo. Předpokládám, že ted to bude eště mín, protože klikovka je v horším stavu... Stejně mne překvapuje, že taková o vlásek menší mezera, a protejká ložiskem tolik oleje, že to tak drasticky sníží tlak. Když jsem ložisko minule otevřel, žádný velký díry jsm tam neviděl...

2011-02-03 20:19:29

Nezapomeň že ten olej má 90st.C to je jak voda .Prohodit to nemá cenu dáš špatnou na dobrej a zničíš další,to nedělej,Zkus jen ten olej bez filtru, když to aspoň trochu pomůže tak to budeš moct alespoň objet autem.

2011-02-03 20:20:56

Olej bez filtru? Nerozumím.

2011-02-03 20:22:32

Filtr nechat starej

U benzínky řekni ,že potřebuješ ten nejhustší motorovej olej

2011-02-04 13:34:20

Ford je taky nemá na skladě. Mimochodem, JEDNA pánvička u nich stojí 22 euro. Jedu ale dál. Jednak, kdyfž jsem dneska nastartoval, po chvíli svícení olejová kontrolka zhasla, a už se nerozsvěcí ani během dne - po jízdě, startech a tak. A jednak mi došlo, že jsem naštěstí nevyhodil ty starý šály -. a některý jsou v docela dobrym stavu. |Takže nouzově můžu měnit. Kluk zvrací, má záchvaty horečky a průjem, tak radši jedem co nejblíž domovu....

2011-02-04 16:56:14

Tak držim palce

2011-02-04 16:57:12

piš zastánky ať víme jak se blížíš

2011-02-04 19:33:40

yy drzim palce :) vidim ze sa moc nedari ale zase snad si si uz vsetko zle vycerpal .

2011-02-04 21:01:34

Píšeš že se nedaří, já si myslím, že to co se už zdařilo je na hranici zázraku,ale chtělo byto nějakej lubrikant tam nalejt pro lepší kluzný vlastnosti,protože tam už zase bude větší vůle mezi klikou a pánvema a olej už mu utíká, proto nemá tlak.Nalejt tam cokoli co jenom trochu oddálí další zadření.Každej kilometr dobrej.

2011-02-05 10:45:47

V pondělí jdu k doktorovi, aby mě poslal na léčení ze závislosti na počítači ,protože i v noci se jdu 2x podívat co je nového a jestli něco nepotřebuje,a on nenapíše a nenapíše Což je asi dobře

2011-02-05 11:11:00

jj urcite dorazi :))

2011-02-05 20:02:05

a nepíše a nepíše

2011-02-05 21:27:40

asi není přístup k netu

Leo
Leo
2011-02-05 22:22:37

Hustotu oleje hravě doženeš olejovým Bostrem třeba od Wunch v tvém případě si kup rovnou 2 když ti olej i mizí, zlepší to kluznost a sníží únik oleje, husté je to jak med mívají to na pumpách, funguje to i od konkurence. Když začne svítit kontrolka trvale díky volným šálám mám v několika případech vyzkoušeno dolít do motoru další 4l oleje (aby klika do olejové hladiny mlátila) a občas přilýt olej nahoru na vahadla a 150km to vždy ujelo. Taky by jsi tomu pomohl vyndáním termostatu to by snížilo teplotu vody tím i oleje i třecích míst ale utrpí tím komfort uvnitř v kabině asi umrznete s kulichama na uších ale stroj dojede zase o kousek dál.L

2011-02-05 23:48:44

ahoj ahoj

Chytil jsem wifi signál mezi domama, tak píšu...

Dvouletýmu synovi už se zase vrátila nálada, takže už bude zdravej... byla to opravdu jen střevní chřipka. Jako, pro něj moc nepříjemná záležitost, ale nebylo to nic vážnýho... i když teda dva dny vůbec nejed a skoro ani nepil, takže záhul to pro jeho tělo asi byl.... ted to chytil ten šestiměsíční, tak možná ještě bude veselo... ale - jedeme!

Rozhodl jsem se pro opravu hned tam, odkud jsem vám psal. šály jsem skutečně nesehnal, ani náhodou, nemaj je nikde, ale jeden pár z těch starejch původních šál byl skoro netknutej, šly by použít.

\Otevřel jsem to... i vyfotil, nemám to teda tady, ty fotky... ale všechny celkem v pohodě, akorát vlastně na všech jedno vyhlazený místo elipsovitýho tvaru, ale jsou hladký, ty šály. Akorát jeden pár byl na tom hůř, vyškrábalo se to maličko do drsna. Jen maličko sice, ale bylo to tam. Tenhle pár jsem tedy vyměnil. Kupodivu to byl pár, kterej byl minule zadřenej sice taky, ale ne nejvíc - ten, co byl nejvíc, tam ted ty šály byly nejlepší! Celkem mi trhalo srdce, že jsem zbytek musel dát zpátky starý šály (z těch původních z první výměny se dal použít jen jeden pár), když už mi dalo tolik práce to zase všechno otevřít... Zjistil jsem taky, že ten druhej válec, ze kterýho předtím píst padal, už se zlepšil, má kompresi - třeba pomoh ten přídavek do oleje, co jsem tam minule dal.

Všechno jsem zase smontoval a dal zpátky - tentokrát už mi to šlo mnohem rychlejš. Dokonce jsem si sehnal speciální lepidlo na těsnění a delší šrouby pro ty krajní díry, takže se mi to podařilo dobře utěsnit, ta vana. Dal jsem tam olej 20W-50 a Tekutej Kov, nějakej hodně drahej přídavek do oleje.

No a jedem. Světlo oleje se objevilo už po druhym startu, po deseti kilometrech... ale stejně už lepší šály neseženu, tak jsem šláp na plyn a - světlo zhaslo a pak už se objevilo jenom asi jednou. Za dnešek jsme ujeli dost kilometrů, už jsme jen 280km od českejch hranic!! (Heilbronn)

Spíš mi ted dělá starosti jiná věc - hned po opravě se objevilo klepání v motoru. Nejspíš to není čerpadlo, ale opravdu motor. Ozývá se jen někdy (ale čím dál častějš), při určitejch otáčkách. třeba, když jedu pětkou, tak možná mezi 60-70km/h. Když už jedu 80 nebo 100, tak se neozývá.... - lehkej klepot.. čím to tak může bejt? nemám pocit, že bych tam něco našrouboval špatně, leda že bych ty ložiska moc utáhnul?

No, od hranic do Ostravy je to eště přes 500km, takže celkem 800 - to jsem zvědavej...

Pozdravy, a díky moc všem za tu nesmírnou podporu!,

Petr

2011-02-06 09:32:59

Čau

Klepání v motoru nevěstí nic dobrýho,jestli jsi nic neotočil a nezapoměl utáhnout ,tak to dělají ty pánvičky mají větší vůli , v horní a dolní úvrati klepnou(soused má Fiata Regatu a klepe mu to už půl roku) ,jeď 90 vem si volkmena a dokovaď to pojede tak jeď .To by byl čert,že by jsi nedojel do čech.(když to bude už k nevydržení, dejtam dobrý z těch špatnejch a zase popojeď. Nebo ti tam skočil ňákej zaběhnutej ostravskej permoník a teď klepe.

2011-02-06 10:01:31

no jo, nevím, co by tam klepalo.... ty pánvičky jsem dotáh, vyměnil jsrm jeden pár, a ten, co jsem tam dal, byl hodně zachovalej... ledaže bych je tam špatně umístil, do těch botiček, ale to skoro vylučuju, dal jsem si dobrej pozor. Každopádně, otevírat to ted nebudu, pojedu, dokud to jde... je teplo, v tom máme štěstí... přivezli jsme vám trochu toho tepla z portugalska!!

Pokud byste kluci věděli o nějakym motoru, případně i o někom, kdo by ho tam dal za peníze, který si můžem dovolit (vyměnit motor bych ani ted sám nezvlád , dejte vědět... 4CA, ford transit 1990 2,5D

2011-02-06 16:34:43

Teď jsem brouzdal po autech a narazil tam na tohle http://auto.bazos.cz/inze...699/motor-na-tranzita.php nepíše jakej přesně to je,ale zkus mu zavolat.

2011-02-06 17:19:03

http://motor-prevodovka.s...-v-98-praha-o5253234.html


Odpovědět

1 ......... 10  11  12  13  14 ......... 16