Fórum - Téma


Motor+Transit 2.5D-jak zvýšit výkon?


Fórum Transit IV / VE64 Motor+Transit 2.5D-jak zvýšit výkon?

Informace o modelu: Ford Transit IV / VE64


1  2

2011-03-09 21:02:01

Zdravím, poraďte, jak zvýšit výkon u tohoto motoru, díky za příspěvky .......

2011-03-10 09:42:38

no nie som si isty ci sa to vobec da, mozno turbo nahodit ale to bude asi dost zlozite, to jednoduhsie by bolo prasknut do toho cely motor nejaky s trubinou.

resp mozes nejaku lepsiu naftu tankovat,alebo nejake te pripravky a tablety hadzat do nafty pre zvysenie vykonu.viac s tym asi nespravis.

2011-03-10 09:48:10

Jde,angličani si tam třebas naimplantují V8 z Mustanga ale česká legislativa je bohužel proti.

2011-03-10 11:56:29

takto to samozrejme ide, videl som kopu nestandartnych motorov do toho pchat, ale on sa asi pytal priamo z toho motoru co tam ma ci sa da viac vytiahnut....ale ako rad by som sa previezol na tom trandaku co tam dal tu V8 :D

2011-03-10 12:17:46

Taky o tom uvažuji.Vyměnil jsem čerpadlo a vstřiky z 51 na 56 kw.Je to o trochu lepší ,ale dokud to nebude TDI tak to nebude nikdy ono.

2011-03-10 19:32:23

V8 je hodně lákavá ale já s tím potřebuju jezdit a ne to mít 2 měsíce v dílně!! mě stačí když bude živější rozjezd a kopce!! nic víc nechci!! slyšel jsem že zam dávaj nějaký elektro. turba ale nevím nevím

2011-03-10 19:44:44

2,5D byl můj první Transit.Myslím,že se budeš muset smířit stím,že je to línější ale zase téměř blbuvzdorný a spolehlivý.Jediná možnost je TD ale můžeš mít pak problém na STK a budeš schánět papíry na TD abys to uvedl do legálního stavu.Elektroturbo o tom jsem tedy ještě neslyšel.Jediná další možnost přeplňování je kompresor místo turba ale to se prodává jako kit na konkrétní motor.Vzhledem k ceně a laboraci tam něco takového implantovat asi vyjde o mnoho levněji nákup silnějšího vozu.

2011-03-10 19:49:51

nechci jiný auto!! to je můj buchtáček něco musím vymyslet!!

2011-03-10 20:14:11

Jediná slušná možnost pokud si chceš svýho Transita nějaký pátek nechat je zástavba TD.Zeptal bych se u Forda jestli je legálně možná výměna D za TD,pokud ne tak sehnat vrak TD a spáchat přestavbu.

2011-03-10 20:32:02

ptát se nemusíš!! do takový operace se pouštět nechci!!

2011-03-10 20:40:58

Tak to potom nevím co chceš,holt Ti to zůstane línější,jiná cesta než TD asi není.

A je ještě jedna cesta LPG do dieselu.Kdysi jsem to zkoumal na nějakých stránkách z USA je to velice zajímavé ale byli tam grafy

z brzdy ale myslím,že motory byli všechno TD ale nejsem si již jistý ta pointa je v tom,že se přidává trošku plynu do sání a to je vše.Ten výkon jde poměrně slušně nahoru a spotřeba nafty dolů a grafy z brzdy vypadají taky zajímavě.To by stálo za zkoušku.

Bohužel v evropě to asi bude cesta neprobádaná.

2011-03-10 21:56:24

hmmm to zní zajímavě čeče ale jak to udělat aby byla správná dávka toho plynu!! sám asi víš když startuješ eterem a dáváš ho moc tak to má točky jak svina a hlavně jak to dávkovat??

2011-03-10 22:15:21

Nemán to dostudovaný jelikož hlavní problém je,že si anglicky umím prohlížet akorát obrázky ale nejjednodušší system jak to vyzkoušet je totalitní směšovač jestli Ti to něco říká.Propanbutanovka mezi sedačkama a plyn se dávkoval přímo na láhvi a hadička

se napíchla do sání.Jestli mě spravěj noutbuk tak Ti pošlu,nebo spíš to dám sem na Forum odkazy na ty stránky,to víš blbec - nezazálohované data.

2011-03-10 22:26:02

to by stálo za zkoušku ale doufám že nevylítnu do vzduchu

2011-03-10 22:38:19

nebo vyhodit sedačky a všechen nepotřebný vercajk a uspořit tak na váze

2011-03-10 22:54:40

Kamarád má Ford 350 dablkab teť Ti nevím co tam má za motor jestli 6,5 nebo 7,3 a řeší zase opačný problém, když se chce klouně svést tak si naopak dává na korbu tak tu tunu až tunu a půl aby to neměl jak se říká skákavou kozu.Díky tomu,že si ze států dovez tohodle mastrodota tak jsem se dostal k Broncu.

2011-03-11 16:01:59

každé zvýšení výkonu znamená vždy zvýšení teloty hoření nebo zvýšení tlaků - na tyto změny není motor kontruován a tudíž se výrazně snižuje jeho životnost...

2011-03-11 18:33:25

Máš i nemáš pravdu.Každý motor snese či si nechá líbit něco jiného.Jsou motory na které se raději ani nedívat aby se nerozsypal od pohledu a jsou i motory kterým nevadí přidat 100% výkonu navíc a snesou i více bez ůjmy na životnosti motoru.

2011-03-12 09:47:07

no dle mého názoru jsou motory, a to ložiska a spol konstrouvány s nějakým koeficientem bezpečnosti, který samozřejmě zabezpečí nějaké to přetížření. avšak si nemyslím, že vzhledem k ceně a větším rotačním hmotám v motoru za únosnější součástky, dělají motory tak aby zvládly 100% výkonu navíc. co jsem kdysi četl, tak sem slyšel, že povoleny přetížení motoru - tedy zvýšení výkonu je na hranici někde 5%. Nejsem sice motorář, ale pouzestudiji na strojním inženýrství, tak to odhaduji podle toho, že nás pořád učí konstruovat s co nejmenšími přídavky kvůli ceně

2011-03-12 10:37:38

Ta poslední věta V jeepu nám motor tzv Smallblock.To je konstrukčně 50/60léta kdy se ještě nešetřilo.Má výkon či jak to lépe napsat je naladěn na 214 koní.Přidáním přeplňování kompresoru se dostáváš na nějakých 400koníků bez ztráty

kytičky na životnosti.Ale jak jsi psal hranice přidání výkonu je velmi tenký led a o tom se přesvědčil Nissan u Y61 -nový kulatý Patrol.Ten motor pochází z náklaďáku kde platil za nezmara a po pár úpravách na zvětšení výkonu o pár koní se z něho stala noční můra majitelů těchto vozidel respektive jejich peněženek.Asi to bude kus od kusu motoru co je možný a nemožný,pak se to asi i musí umět jak s čipováním turbo motorů jelikož jak poslouchám ty reference po těchto úpravách tak je hodně spokojených majitelů

ale jsou i případy kdy po načipování nedojel majitel ani domů.


Odpovědět

1  2