Fórum - Téma


Motor+Transit 2.4 di 66Kw - komprese


Fórum Transit (obecně) Motor+Transit 2.4 di 66Kw - komprese

Informace o modelu: Ford Transit



2011-05-28 10:59:25

Dobrý den , Chtěl bych se zeptat, jestli nemá někdo zkušenost s tímto motorem, co se týče komprese motoru. Opravuji totiž toto auto, které bylo bez komprese . Nechal jsem udělat hlavu a k té mi řekli, že byly podpalené ventily. Pro jistotu jsem motor i překroužkoval a poskládal . Motor jsem 5krát nastartoval přes startér, a poté chytal už jen při roztažení a to když byly otáčky nad 2 a půl tisice . Nafta mi nepadá a motor je opět bez komprese, ale když sundám hrazdu s kozlíky a vymačkám hydrozvedáky, tak opět nastartuji. Závadou tedy je, že se hydrozvedáky přeplňuji, tudíž ventily zůstanou pootevřené. Ale řeším otázku,co je důvodem, zda je špatný tlakový ventil na olejovém čerpadle, nebo jsou hydrozvedáky ucpané či jsou přidřené. Pokud máte někdo podobnou zkušenost, tak předem děkuji za radu a pomoc .

2011-05-28 12:24:28

To vasaol: Rozhodně není na vině olejový rozvod, ani hydrozdvihátka. Jestliže ti zabrušovali ventily, tak by měli taky ty ventily zkrátit minimálně o takovou délku o jakou ty ventily zabrušováním zapustili do hlavy. Pak je taky problém v tom, proč se ty ventily předtím podpálily. Jestliže jsou zaklepaná sedla, musí se ventily zkrátit ještě víc. Tohle by měli borci, co ti tu hlavu opravovali, vědět a zkrátit ty ventily rovnou. Teď tu hlavu rovnou znovu sundej a běž jim ji omlátit o jejich hlavy

2011-05-29 09:53:48

Hlavu teda sundávat nebudu, protože hydrozvedáky slouží k dorovnání vůli na ventilech, a tudíž ať jsou ventyly o desetiny kratší nebo delší, tak by hydrozvedák neměl přetlačit pružinu na ventilu. Pokud je mazací tlak vždy v pořádku, tak hydrozvedák pracuje tak jak má a na ventil nemá žádný vliv. Někteří to dělaj, že je zabrušují, ale ten člověk co mi dělá hlavy tak dělá pro celej okres včetně autorizovaných servisů a to už přes 40 let a nikdy neměl s žádnou hlavou problém, takže v tom to asi nebude.

2011-05-29 12:59:12

Tak teda pak napiš jak jsi to vyřešil. Zajímalo by mě to. Dík

2011-06-02 22:26:27

trochu mimo téma, ale na transita motor s 66kW, to je slaboučké a nedívím se, že tyto motory jsou problémové

2011-06-05 16:06:33

evidentně stím moc zkušenost nemáš většina starších transitů má 51 nebo 56 kw, ty silnější 63 kw a jedou celkem solidně a to mají určitě mín kroutícho momentu, než tyto..

2011-06-05 17:36:58

nevím jak vypadají koníky na tomhle motoru ani hydrozvedáka , ale v každým případě se musí udělat(ventilová vůle)buď podlozkama nebo stavěcím šroubem na koníku, hydrozvedák slouží už jenom k vymezení určité vůle a k měkkčímu otvírání ventilů a zamezení klepání.

2011-06-05 22:40:40

tak to byly staré, bez turba..odmontovat turbo těm novým, tak to bude mít sotva 40kW

2011-06-06 22:41:58

mám 63 kW s turbem a je to ten starší...

2011-06-07 06:40:44

TAk každý tady řešíte ventily , ale že jaksi nechápete funkci hydrozvedáku je škoda . Podložky se dávají to ano ,ale jen u některých motorů a to zejména u francouzů. A pokud jsou seřizovatelné kozlíky tak tam logicky hydrozvedáky nejsou . A jestli tedy chcete vědět závadu tak tou bylo olejové čerpadlo. Lépe řečeno tlakový ventil v olejovém čerpadle který pouštěl vysoký tlak a tím přeplňoval hydrozvedáky a ventily zůstávali otevřené . Musím říct že pár lidí tady má užitčné rady a ví o čem mluví ,ale většina lidí mluví jen o tom co slyšely nebo někde přečetli a komolí jednu věc s druhou ,protože ve skutečnosti nic takového sami nikdy nedělali . Těm co dávají své vlastní zkušenosti a nápady děkuji ,protože sem našel spoustu užitčných rad .

2011-06-07 22:00:45

To vasaol: Tak ještě jednou dík za zprávu o řešení. Takže to spravilo nové čerpadlo?


Odpovědět