Fórum - Téma


Motor+S-Max-problémy se startováním apod


Fórum S-Max Motor+S-Max-problémy se startováním apod

Informace o modelu: Ford S-Max


1  2  3

Gar
2015-09-17 09:41:10

moc dekuji za ochotu a odpoved myslela jsem si to , jen ted bych poprosila aspon neco malo nejake navrhy cim by to mohlo byt ? mohl by to byt starter ?, i kdyz toci pekne ? jo a jeste jsem zapomela napsat ze kdyz to konecne nastartuju tak na volnobeh pri 1400-1800 otacek to auto desne vibruje na 1800 je to uz v pohode .

2015-09-17 09:55:38

gar: Startér když normálně točí ani ne. Spíš jde o to, jak hluboko klesne napětí baterie při startování. Napětí by nemělo při zatížení startérem klesnout pod 10,5V, protože pak řídicí jednotka motoru může znemožnit start motoru. Pokud je napětí v normě, tak by to chtělo zkontrolovat forďáckou diagnostikou (nikoliv nějakou univerzální, protože ty řadu věcí neumí načíst).

Gar
2015-09-17 10:28:11

petrdepo: tak jsem se objednala na diagnostiku do autorizovaneho servisu trosku me zaskocila cena jenom 200,- tak nevim urcite dam vedet jak jsem dopadla

2015-09-17 10:41:17

gar: petrdepo chce říct, že by mohlo jít o slabou baterii, nejednoduší řešení je půjčít si někde zaručeně dobrou baterii, případně tu stávající dobít a následně zkusit start, nebo propojením baterie z jiného vozu kabely, zvýšit kapacitu při startování.

Je zde několik neznámých, ale hlavně mě zaráží volnoběžné otáčky 1400-1800, to je trošku moc.

Zaměřil bych se na vysokotlaké čerpadlo, tam bude problém spíš než v EGR ventilu.

Výměna spojky při neschopnosti motoru nastartovat je mimo, ale není jasné, čím jsou způsobeny vibrace po nastartování. To by mohl dělat utržený dvouhmotový setrvačník, což se považuje za součást spojky. Jde o to, jestli má motor po nastartování nepravidelný chod, nebo vibrace způsobuje něco jíného...

Gar
2015-09-17 10:57:54

ne ne baterie se dobijela celou noc byla naplno kdyz se zkouselo startovat , po 10 pokusu startovani kdyz to chytlo tak to jelo pekne nemelo to nepravidelny chod jelo to pekne ... ja se asi spatne vyjadrila tech 1400-1800 kdy auto vibruje je kdyz je neutral a pridavam plyn tak to zacne u 1400 otacek vibrovat az po 1800 jak prekrocim tech 1800 tak to zase vrci pekne nic nevibruje

2015-09-19 10:03:49

gar: Tak to by možná napovídalo tomu problému s dvouhmotovým setrvačníkem, protože když je motor odlehčený, tak může vibrovat. Ve vyšších otáčkách už to vibrování může eliminovat odstředivá síla. Když je motor v tahu nebo se brzdí motorem, tak se vůle vymezí a přestane to.

Gar
2015-09-21 16:23:20

petrdepo: tak problem vyresen a celkem jednoduše .. pomohla výmena mechanika je to na par facek kdyz Vám mechanik tvrdi ze vsechno co bylo spatne se udelalo v jeho pripade / pekne podelao / a auto porad nic , dala jsem to jinam tam,ofc prvne na co se podival bylo odvzdusnení po vymene vstriku dostelovani nebo proste neco jeste s egr ventilem , kapalina co nam tekla na starter tak ze praskla nejaka hadice trubice nevim neco tim padem je potreba vymenit starter a to by bylo asi vse. Dekuji za rady a preju hodne kilometru bez problemu

2015-09-21 16:30:50

gar: Takže ten první mechoš je pašák a takovému nedát ani tříkolku. Ale věř nejsi první ani poslední s takovou zkušeností!

Gar
2015-09-21 16:48:29

povadi: jj přesne, tomu se říká odborník , ale melo mě to napadnout když mi dával vizitku na které mel finanční poradce

2015-11-01 13:20:04

Zdravíčko ve spolek. Mám na Vás dotaz. Dneska se mi nepovedlo nastartovat. Zkoušeli jsme to přes kabely, ale ani to nepomohlo. Navíc je z pravé strany motoru slyšet cvakání a motor netočí. Je to startér? Mám Ford S-max 06 103 kW. Díky za info

2015-11-01 13:48:21

leprikon: Zdravím, tento problém už jsem řešil, aspoň v mém případě to byla "jen" cívka startéru.

Z.

2015-11-03 06:32:51

leprikon: Pokud je slyšet cvakání, tak je to většinou to, že zuby pastorku nezajedou do ozubení setrváku, ale jenom se opřou o čelo ozubení. To pak nesepnou silové kontakty napájení kotvy. Může to být problém s poškozeným ozubením pastorku startéru nebo setrváku.

2016-03-12 23:27:23

Čau. Můžete mi zkusit poradit? Mám S Maxe 2,5T a stalo se mi už několikrát, že auto nejde nastartovat. odemknu, sednu, dám klíčky do zapalování otočím a místo startování mi auto pípne, zahlásí to imobilizer aktivní, rozsvítí se samovolně xenony a spustí se ventilátor na maximum. Auto ani nestartuje. musím následně vše vypnout vyndat klíček, a vše opakovat. někdy to hned startuje a někdy musím postup několikrát opakovat. Někdy pomůže zamknout a odemknout přes dálku. Stává se to velice nepravidelně a méně často. Zaznamenal jsem tohle i za jízdy, kdy se z ničeho nic rozsvítí světla a auto začne foukat na max, Jiné příznaky nejsou auto normálně jede a po chvíli to přejde. Záznam v diagnostice není žádný. Vysledoval jsem že se to stává jen při teplotách okolo 5ti stupňů a při teplotě auta okolo 60ti. Jindy se příznaky neobjevují. V létě je naprostý klid. Měl jsem podezření na chybu čipu v imobilizeru, ale nejde mi do hlavy proč by reagovaly světla a větrák a proč by se to dělo i za jízdy. Nějaké zkušenosti? Typy? Rady? případně kontakt na někoho šikovného kdo by se v tom dokázal pohrabat. Ve fordu mi zatím nikterak neporadili a jen nastavujou kapsu. Díky Lemmons

2016-03-13 05:59:55

lemmons: Jak dlouho se ti to děje ? Nezkoušel jsi změřit napětí baterie při startování (jak hluboko klesne při startování) ? Problém bývá právě při tom, že elektronika (procesory) se občas zakopnou při načítání programu z paměti a pak si to dělá co chce. Studená baterie má o něco menší kapacitu než třeba při +20 stupních a tak při startu klesne napětí o něco víc. Nemělo by zatížením klesnout pod 10,5V.

2016-07-15 21:20:48

Mám problém, přijdu ráno k autu a na první otočení klíčkem nastartuji. Ujedu např. 30 km,odstavim auto a po nějaké době se vrátím a chci nastartovat. Startet točí motorem, ale nenastatruji. Druhý den přijdu k vozidlu a otořím klíčkem a hned nastartuji. A takto se to opakuje. Prosím poraďte.S-Max 2.O diesel

2016-07-15 21:33:29

Zdar mám takový pocit že by to mohly být střiky po zahřátí mají větší vůli a místo páry ti stříkají na válce

2016-07-16 07:53:29

radomirsara: Jak dlouhá je "Nějaká doba" ? Stačí za tu dobu motor vychladnout ? Dávkování paliva při startu ovlivňuje teplotní čidlo.

2016-07-26 15:22:03

petrdepo: problém je vyřešen, byla to špatná nafta.

2016-07-26 18:58:18

radomirsara: zaplat panbůch aspon že tak, každá koruna servisům kež by byla ušetřena

2016-07-28 08:19:29

radomirsara: Tak to doporučuju tankovat u jiné pumpy a hlavně mít jemný filtr paliva. Jemnost se liší výrobce od výrobce. Seznam pump, kde je rizikové tankování je na tomto odkazu: http://zpravy.aktualne.cz...22fb11bb2463151c8c45e701/


Odpovědět

1  2  3