Fórum - Téma


Motor+S-Max-problémy se startováním apod


Fórum S-Max Motor+S-Max-problémy se startováním apod

Informace o modelu: Ford S-Max


1  2  3

2013-06-30 10:18:28

Zdravím.Mám S-Max 2.0 TDCI 103 kw. Mám problémy se startem.Někdy chytne hned,někdy třeba až na potřetí.Diagnostika neukázala nic,žhaviče byli taky skontrolovány a jsou v pořádku.V zimě jsem si říkal že to je asi normální,ale už je po zimě a pořád je to stejné.Nevíte někdo co s tím?Předem díky.

2013-06-30 10:26:53

extermination: Už jsi za dobu, co auto máš, měnil palivový filtr ?

2013-06-30 10:34:31

petrdepo: Při každé výměně oleje měním i všechny filtry.

2013-06-30 10:40:56

extermination: Mne to jen tak napadlo kvůli tomu, že to startování je pokaždé jiné. Pokud diagnostika nic nenajde, bývá problém s naftou. Není to náhodou závislé na době odstavení ? To by pak při delším odstavení mohlo dělat "spadávání" nafty.

2013-06-30 11:02:10

petrdepo: Jezdím každý den.Takže delším odstavením to není.Hrozím se toho že to bude buď vstřikovací čerpadlo nebo vstřiky.

2013-06-30 11:05:09

extermination: Vstřiky a čerpadlo by asi diagnostika objevila. Podle mne to může být tlak nafty z nádrže do čerpadla. Ale můžu se mýlit. Možná, že ti poradí ještě někdo jiný.

2013-06-30 11:09:23

petrdepo: Tož uvidíme,díky.

2013-07-28 22:46:00

extermination: Zdar, řešil jsem loni po koupi to stejné co ty na 2.2TDci 2009, vyměnil jsem žhavky - OK byl jen jeden a stále to nebylo ono, tak jsem vydělal starter, nechal jej u firmy BAES v Brně zrepasovat - vyměnili 3 pouzdra po 20kč + práce + DPH = cca 750kč, namontil jsem zpátky starter a od tý doby to auto chytá na brnk.

Známej dělá cca 22roků servis a říkal, že řeší často na 2-3 letých Octaviích apod... tzv. "přilepenej" starter - to je to, že někdy se motá pomaleji a motor nechytne hned a jindy zamotá jak má a chytne to na drnc.

Něj si udělat ten starter a mělo by být po problému. Já už taky malovat čerty na ze´d se vstřikama a čerpadlem.

Franta

2013-08-25 19:56:05

Čau,mam s-max,2,0 TDi 103 kw,r.v. 2007,ktery jsem nedavno koupil a chci se zeptat jak startujete,jestli hned po zhasnuti kontrolky žhaveni ( která svítí asi tak sekundu),nebo po zhasnutí všech kontrolek,a jestli je normální že hned po nastartování si auto drží 900 otáček,nebo to při nižších teplotach bude jinak?

2013-08-25 22:44:22

langoš:

Startuje se až po zhasnuti všech kontrolek . Otáčky jsou takhle v pořádku.

2013-08-26 07:26:26

langoš: Některé kontrolky zhasnou až po nastartování. Například kontrolka mazání až motor dosáhne minimálního mazacího tlaku, kontrolka nabíjení až začne nabíjet, kontrolka ABS až se natlakuje systém ABS (ten se stará o odlehčující vibrace do pedálu brzdy při smyku). Po nastartování studeného motoru by měl mít motor o cca 200-250 ot/min zvýšené otáčky. Před úplným zastavením jízdy to bývá také.

2013-08-26 16:08:36

petrdepo: ok,dik,jen se mi zdálo že od zhasnuti žhavení do zhasnutí ostatních kontrolek je docela dlouhá doba a tak nějak to moc dobře nechytá a po nastartováni mi asi tak pul minuty kolísaj otáčky (takový houpavý zvuk motoru).

2013-08-26 16:17:07

langoš:

Kontrolky svítí všechny, a to je průbeh testu a kontroly přístrojů.Samozřejmě, že kontrolka mazání a nabíjení svítit zůstanou! To jsem snad psát nemusel?! Jinak diesl zvýšené otáčky nemá,nebo minimálně. Tomu se mění za studena pro start akorád předvstřik. Jinak kolísání otáček, může dělat něco jiného.

I po nastartování, žhavení ještě mírně dožhavuje, což nepoznáš.To dělá ŘJ a kontrolka už nesvítí. Jen pro dokonalejší spalování.

2013-08-26 16:47:54

tomenzino: mazání a dobíjení je mi jásný,to bych se načekal než zhasnou,a ty otáčky zkusim ještě nikde vyhledat....

2013-08-26 18:21:20

langoš: Po zhasnutí kontrolek zkus nažhavit ještě jednou a uvidíš, jestli se to zlepší. Pokud ano, tak jsou žhavicí svíčky asi zralé na výměnu.

2013-08-26 18:44:41

extermination: Ahoj, měřil jsi baterku kolik dává při startu? Může bejt na odchodu. Dost častá věc. Neudrží už při odběru startéru šťávu a pak má ŘJ málo proudu a dělá to blbosti. Dost častá závada.

2013-08-26 21:30:07

petrdepo:

To není Liazka ! Víše jsem jak to probíhá. 2x se nežhavi.

2013-08-26 21:35:54

tomenzino: Ahoj, trochu Tě opravím. Liazka to sice není, to máš naprostou pravdu. Ale je dost aut, třeba od forda je to Escort, že brzo vypíná relátko žhavení i když je dobré. Tak je lepší žhavit dvakrát, někdy v zimě i třikrát. Nehledě na to, že když motor není v řádné kondici, tak nafťák je lepší pak nažhavit dvakrát a je tam znatelnej rozdíl v nastartování.

2013-08-26 21:40:33

tomenzino: ještě doplnění, nemusí bejt špatné svíčky. Ale můžou bejt i né přímo špatné tlaky, ale už načaté a pak je tam ten samej problém. Dvakrát pak nažhavíš a motor běží jako víno.

2013-08-26 21:55:10

povadi:

Mám na to jiný názor, ale pokud to pomůže proč né? Žhaveni nemá zrovna malej odběr, takže bych to po sobě

mockrát nedělal. Životnost dílů zbavení včetně svíček je pak

Ale je to samozřejmě věc názoru. Já to nedělám.


Odpovědět

1  2  3