Fórum - Téma


Motor+S-Max-problémy


Fórum S-Max Motor+S-Max-problémy

Informace o modelu: Ford S-Max



2016-05-10 09:41:45

Ahojte,

mam mensi problem s mojim S-maxikem. Jak je videt z fotky cas od casu se mi objevi zprava Engine Malfunction.

Po vypnuti motoru a asi 5 min. cekani zprava zmizne a neni zapsana ani v pameti, takze nejde vytahnout z diagnostky. Ve fordu nevi co stim, jelikoz to neni nikde zapsanae, tak se ptam vas jestli nemel nekdo podobny problem. Uz se mi to stalo za posledni 2 roky cca 4x. Zacalo to vzdy tesne pred vymenou oleje(po prve pri 140tisc) pak jsme posunuly vymenu oleje o cca 2tisc. drive...a udelalo to zase tesne pred vymenou(cca pri 158 tisc.) a pak tesne po(tedy normalne tesne pred 160tisc).Pak znovu pred a po 180tisc. a ted me to udlealo znovu ale pri 183tisc. Vypozoroval sem taky ze kdyz jezdim v zacpach tak vetsinou se tato zprava ukaze....ale nejsem si tim jisty...Diky za kazdou radu ..... S-Max 2012

2016-05-10 10:54:35

ludek81: Není servis Ford jako servis Ford. Dobrý servisák s Forďáckou diagnostikou se dostane i do skrytých paměťových částí řídicí jednotky motoru a tam by chybu našel. Universální diagnostiky to většinou neumí. S takovými chybami zřejmě Ford dělá tajnosti před konkurencí.

2016-05-10 11:00:33

Ahoj, neco podobneho se stavalo me a bylo to kratkymi studeny jizdami a zacpanym DPF filtrem a pokud se nevypali regeneraci pri dlouhe jizde, ridici jednotka pri velkem rozdily tlaku na vstupu a vystupu DPF vykaze na chybu. Vypnutim zapalovani se chyba vymaze, tudiz na to nikdo neprijde pokud nenechas motor bezet a nepripojis ho na diagnostiku.

Pri vymene oleje by se regenerace DPF mela delat vzdy. Ta se da take pres diagnostiku spustit kdykoli. zkuseny autoseris vi jake tlaky na DPFku jsou normalni.

2016-05-10 11:41:50

rosi1: Tak pozor na takové servisy FORD jako je servis FORD HOMOLKA v Děčíně ! Přijel jsem tam s ucpaným DPF filtrem, dali to na diagnostiku a asi za 1 hodinu mi řekli, že ta regenerace nejde spustit a ať si dám filtr vyčistit nebo vyměnit. Za tuto informaci nebo spíše "hraběcí radu"jsem zaplatil 660 Kč.

2016-05-10 13:11:57

petrdepo: Ahoj, diky za odpoved, Ja chodim vyhradne do Fordu, ne nejaky autorizovany servis..takze predpokaldam ze tam maji Fordackou diagnostiku a meli by vedet co a jak delat nebo se snad pletu?

2016-05-10 16:38:39

ludek81: Vše záleží na lidech, co umí a co ne a na co jsou líní.

2016-08-03 16:41:46

Ahojte,

ak viete, prosím pomôžte, budem vďačný za každú radu.

V roku 2011 sa mi narodilo tretie dieťa, tak som kúpil S-max EcoBoost 2.0, 240hp, automat, v top výbave (tuším Titanium S sa to volalo). Veľmi praktické aj vodičsky príjemné auto, tento kus jazdil obzvlášť dobre (aj keď väčšinu času na ňom manželka rozvážala deti po meste na trasách domov-škola-krúžok-druhý krúžok-domov).

Krátko po skončení záruky odišlo turbo (autorizovaný servis vymenil za repas). Auto malo vtedy nabehaných 90.000km.

Pár mesiacov po tom (pred pár týždňami) odišiel motor (pokles tlaku v 3. valci). Auto nemá ani 115.000km.

Po rozobratí vysvitlo, že úlomok z lopatky toho pokazeného turba sa dostal do sania a odtiaľ do valca, kde spôsobil galibu. Jeden valec má ovalitu, dva po bokoch sú už tiež nie celkom kóšer. Skrátka, úplne celé zle.

Jediná možnosť je vymeniť motor. Cena nového je 10.000 EUR. Áno, desať.

Takže ostáva možnosť zohnať niekde zánovný, ideálne taký, čo je ešte namontovaný v aute.

Tento motor sa montoval len do S-maxu a Mondea, nie je to práve bestseller a ja navyše ani nie som veľmi technický typ, takže vlastne ani netuším, kde začať.

Prosím pekne, neviete, kde by som také niečo mohol zohnať?

2016-08-04 06:59:26

reverend: Nevím, jestli je výměna motoru jediná možnost. Dříve se to dalo řešit výměnou vložek a pístů.

2016-08-04 07:14:37

petrdepo: Bohuzial nie.

Prave kvoli tomuto som auto odviezol z autorizovaneho servisu k "normalnemu" mechanikovi, ktory vec uplne rozobral s tym, ze je vylucene, aby bola vymena motora jedinou cestou. Dohodli sme sa aj na predbeznej cene za opravu, ale predvcerom mi smutny volal, ze ma zlu spravu.

Vraj na starsom motore (konstrukcne) by to bolo mozne, ale kedze EcoBoosty su uz robene z kaleneho alobalu, vymena motora je zial jedina moznost...

2016-09-02 21:58:43

Ahoj,prosím o radu, během jízdy mě zdechnul motor TDCI 103kw a nasledně ani náznak že by měl chytit.

Diagnostika hlásila chybu alternátoru a klapky.Alternátor jsem nechal prověřit na stolici je OK.

Klapku jsem jen vyčistil,protože mě to přišlo jako ještě větší blbost jak ten altik.

Vymontoval jsem jeden vstřik a zdemontovaný připojil a při startování stříká,tak nevím.

Poradí někdo?

DÍK

2016-09-03 17:14:11

tom1913: Vyčištění klapky asi nestačí. Je třeba ověřit funkci elektrické signalizace otevření.


Odpovědět