Fórum - Téma


Motor_S-Max-ztráta výkonu


Fórum S-Max Motor_S-Max-ztráta výkonu

Informace o modelu: Ford S-Max


1  2

2010-05-15 21:06:36

chlapi, kámošovi auto jede,ale nemá akceleraci. A je to tady – klíč s výstražným trojúhelníkem, hlášení "engine malfunction" – systém motoru selhal a jsem v p*. Auto nejde do otáček, svítí kontrolka čerpadla – oranž.

2011-03-24 16:12:12

Mám stejný problém. Pokud při jízdě prudce akceleruji, tak okolo 3000 otáček se mi objeví klíč s výstražným trojúhelníkem a hláškou engine malfunction a motor ztratí výkon. Jakmile zastavím a vypnu klíček zapalování a následně nastartuju je vše v pořádku až do okamžiku než šlápnu pručeji na plyn. Proto jezdím z lehkou nohou na plynu, ale někdy je potřeba zrychlit a pak mám problém. Máte s tím někdo taky zkušenost?

2011-03-25 10:00:22

Systém přešel do nouzového režimu, většinou z důvodu hlášení chyby některého čidla, může být chyba tak jak hlásí čidlo, nebo může být chyba v čidle, ať tak, či tak, my to tady nezjistíme, bude to chtít načíst chyby a jít potom.

2011-03-26 13:20:51

Tím "bude to chtít načíst chyby" je myšleno asi zajet do servisu a připojit S-Maxe na diagnostiku?

2011-04-11 21:01:40

kolik máš najeto ? mě se ten problém objevil po 110 tis. km, nechtělo se mu do obrátek, stejná hláška, chtělo to zastavit a znova nastartovat. Byl to vadný EGR ventil, což je prý po tolika km běžná závada. \objednal jsem ho a jezdil dál ale vytrestalo mě to, zůstal jsem stát a jen mi to příšerně kouřilo..odtah, výměna ventilu cca za 7-8 tis. i s prací a od té doby auto jezdilo jak utržené ze řetězu...dalších 110 tis, km v pohodě..

2011-04-12 06:52:23

Můj S-Max má najeto zhruba 124 tis. km. Dík za napsáni tvoji zkušenosti.

2011-11-11 23:04:49

Mam ten samej problem, koupil jsem auto v německu a cestou dom mi shořel filtr pevných částic.

to už mam spravený ale auto mi furt nejede, na palubce svítí cosi žlutýho a diagnostika hlásí nízkej tlak....tak sem z toho hotovej.

2011-11-12 20:50:55

Dneska mi auto začlo lehce poškubávat a když přesáhnu cca 2000 ot. tak mi začne něco hučet v motoru jako nějaký ventilátor a auto kouří jako kráva...nevíte někdo co by to mohlo být?

když vypnu motor a nastartuji tak motor běží normálně....nic nehučí.

2012-05-31 19:09:42

Ahoj, mám úplně stejnou závadu. Chci se zeptat čím to tedy bylo? Odhaduji že to dělá turbo-zakarbonované lopatky nebo je tam nějaký ventil (regulace vzduchu do turba).

Byl jsem na BOSCH diagnostice, ale nic to neukázalo. Jediný co jsme neudělali tak za jízdy vyzkoušet hodnoty tlaku turba - jestli nedává víc než má (lopatky)

Díky za odpověď.

2012-06-01 08:22:08

Ahoj, už jsem se objednával na diagnostiku a známy mi řekl, ať zkusím na hodinu odpojit baterku. Tak jsem to zkusil. Odpojil jsem baterku na 1 hodinu, pak jsem ji připojil, přes noc jsem to nechal v klidu a na druhý den bylo po problému. S-Max jede jak nový. Zkrátka restartu není nikdy dost.

2012-06-01 11:51:50

Díky za informaci, také se držím pravidla začít tím nejjednodušším způsobem opravy.

Ahoj.

2012-06-18 20:46:33

Ahoj asi pozdě,ale měl jsem asi to co ty a byly to odpadlý kabely od čidla které natáčejí lopatky v turbu.

2012-08-09 21:15:54

nevim jestli si dobře pamatuju, ale resetovat se dá otočením klíčku do druhé polohy (nestartovat), jednu nohu nejdřív na brzdu, pak druhou na plyn a držet, dokud hláška nezmizí.

2014-07-23 22:17:21

Nám s maxe a je v nouzaku a pri řazení je díra diagnostika piše škrtící klapku kostra a nebo plynovy pedal pedal otestován klapka otestovaná kostra na podbehu očostena

2015-01-25 16:44:44

tak mám problém na svém S-Max 2,5T. Vysloveně ze dne na den mi začalo pískat turbo a auto netáhne. Volnoběh je nepravidelný a PP nic neindikuje. Při jemné noze není slyšet nic a auto normálně jede. Při sešlápnutí plynu (v jakýchkoliv otáčkách) je slyšet roztáčející turbo - pískání - a auto netáhne. Ujel jsem takto přes 100km a nic se nedělo dokonce i spotřeba je normální. Olej je čistý a výfuk také. Mám podezření na netěsnost někde mezi turbem a sáním. Nemáte někdo zkušenost s takovouto závadou? Jsem z toho docela rozladěn...

2008 Ford S-Max 2.5

2015-02-28 14:50:53

dobsa: tak nastala změna... turbo kompresor v háji - nezbyla ani jedna lopatka! Řešeno repasem - tedy spíše výměnou nového středu turba. Po výměně smíšené pocity. Auto nejde po plynu jak jsem byl zvyklý - pomalejší reakce. Zřejmě rozštelovaná klapka wastegate. Ale navíc je na volnoběh motor takový neklidný a chvěje se. Zkusil jsem strčit pod auto mikrofon a přikládám zvukovou ukázku studeného motoru před spadnutím otáček na asi 850. Už jste někdy něco takového slyšely? Čím by to mohlo být?

http://ulozto.cz/xyBWUWEA/engin-mp3

2015-02-28 14:58:59

dobsa: Co se všechno měnilo a dělalo s tím turbem? To je první a dost podstatná otázka.

2015-02-28 15:04:02

povadi: nic jen to turbo, olej a filtry

2015-02-28 15:12:45

dobsa: Tak to je špatně, musí se sundat vana, komplet vyčistit mazání, sání, intecooler atd. Jinak se odpálí nové turbo

2015-02-28 15:20:39

povadi: ... sání a intercooler vypláchnuto - dle servisu tam našli v intercooleru asi 90% pilin z kompresoru. Jinak spotřeba dobrá ... jo a na jaře jsem dával nové svíčky Denso Iridium ... v autě samozřejmě takové strašné zvuky neslyším - jen jemné vibrace na volnoběhu. Proč sundat vana? Tam se to snad nemělo jak dostat ne? Jen nechápu co tam může tak nepravidelně "střílet" - podle mého pocitu to zřejmě zapříčiňuje ty vibrace...


Odpovědět

1  2