Fórum - Téma


Motor+Probe-únik oleje


Fórum Probe Motor+Probe-únik oleje

Informace o modelu: Ford Probe



2015-04-07 11:54:42

Zdravím pánové,

jsem čerstvým majitelem Fordu Probe 1992 2.2GT, nicméně potýkám se s problémem, že mi s nejvyšší pravděpodobností teče olej z hlavy na výfukové potrubí a díky tomu mi to na křižovatkách kouří. Problém se vyskytl potom, co jsme opravili výfuk a spíná turbo. Předtím se problém neprojevil.

Olejový filtr a olej je vyměněný a nový.

Co by to mohlo být, případně jak to opravit?

https://www.youtube.com/watch?v=-RUQzUNLlQ4 -> video natočené po příjezdu z práce.

Probe

2015-04-07 16:39:35

soego: Odkud to teče se takhle těžko pozná , zřejmě netěsní víko rozvodů mám Probíka ale 2 generace . Raději bych s tím nejezdil dokud to nespravíš , taky by ti to mohlo chytnout plamenem obrať se na Probeclub , tam je víc majitelů jedničkové řady . 18.00 Už jsi tam psal , jak jsem viděl .

2015-04-12 14:59:50

Díky za reakci :) Ano psal, prý je potřeba vyměnit těsnění pod ventilama či co. Nakonec na doporučení známého jsem jel do servisu v Českobrodské, kde je chlapík co byl majitelem dvojkového Probečka, tak na to mrkl, řekl co by udělal na mém místě a já mu Probe do rukou svěřím

2015-04-12 16:07:56

soego: Jak měl Probíka tak určitě ví , po čem šáhnout , a dojeď s ním někdy na sraz ..

2015-04-12 20:11:57

vaman: Doufám, že ano :) Těším se, až holka bude zdravá :) Jinak na Probe sraz se chystám, jen do té doby ještě musím poladit pár drobností

2015-07-31 19:43:31

.. zdravim.. nejspíš jsem nedávno nalil hodně oleje max na rysce a přijde mi že začly problémy motor občas nešel nastartovat nebo po pár km začal cukat a chcípat.. nalil jsem ho tam hodně abych mazal protože vim že 2.5 na to trpěly na nedostatek oleje a zadírání motoru.. no včera jsem měnil svíčky ..staré svíčšky na jedné hlavě byly všechny od oleje až to z nich kapalo.. dal jsem tam nové a byl auto projet.. jel jsem sportovní jizdou někdy i kolem 5tisíc protože jsem puvodně myslel že to cukání dělá když se motor pořádně zahřeje no a dneska jsem nemohl nastartovat vyndal jsem svíčky a ty byly od oleje .. otřel je a v pořádku nastartoval.. upustil pul litru oleje a zatim jsem ujel 25km a v pořádku.. chci se zeptat auto mi začalo nedávno trochu více kouřit .. a tim že jsem dal hodně oleje 10w40 je možné že se něco protlačilo nějaké těsnění ? ventily stírací kroužky ? popř. jaké by bylo řešení ?

2015-07-31 20:03:31

armoredbull: záleží na tom co je hodně oleje podle tebe,ikdyž naleješ o trošku víc nad rysku max oleje(3 mm nad max by neměli vadit),tak se ti mezi kroužky nic neprotlačí,ale víc jak centimetr bych se už bál kvůli tlakům ve skříni,odnáší to pak veškerý těsnění,gufera atd i kliková křídel,protože je pak víc namáhaná,ale jestli máš nějaký 2-4 mm nad tak bych to moc neprožíval,nejvíc se zaměř na tlaky ve válcích,změř je a pak uvidíš,ale když máš olej ve válcích tak máš jistě popraskaný kroužky...budeš muset rozebrat motor a vyměnit kroužky,možná i výbrus

2015-07-31 22:28:21

armoredbull: To vypadá na gufera dříků ventilů , některé přestaly těsnit asi jak to mělo větší tlak v klikové skříni jak píše Burix . Pokud bys je chtěl měnit tak pokud nemáš zkušenosti tak se do toho sám nepouštěj , je to docela vopruz , mám hlavu V6 v garáži a zkoušel jsem si to .

2015-08-01 02:58:42

vaman: jj už sem se dozvěděl pár info i od známích i sám jsem na něco prišel .. prostě svíčky jak se zalily olejem tak hazelo to chybu a motor chcípal.. dale jak už jsem zmínil vypustil jsem pul litru oleje a ujel jsem 100km a asi 8startu je to bez problému celá jízda max 3tisíce zkusil jsem nalít speciální připravek na utěsnění prostoru pro olej a pro obnovení funkce O kroužku a gufer.. uvidíme jestli to bude nadále v porádku někdo tvrdí že to pomuže a někdp že jen na malou chvíly tak uvidíme jestli že ne tak jak jsi mi říkal nechat sundat hlavu a vyměnit gufera na ventilech je pravda že se rád pouštím do zpoustu věci ale tohle bych nechal nějakému dobrému servisákovy.. i když nerad si nechávám šahat na probáka ale s timto zkušenosti nemám a nebudu ryzkovat


Odpovědět