Fórum - Téma


Motor_Probe-problémy se startem


Fórum Probe Motor_Probe-problémy se startem

Informace o modelu: Ford Probe



2012-07-14 19:31:08

Prosím pomozte . sundal jsem 3 kabely od svíček z Probe 2 .5 V 6 a potom jsem omylem startoval. Chyba . Motor chytil ( na 3 válce ) hned chcípl a od té doby ho nemůžu nastartovat . Předtím běžel jak hodinky , mám podezření , že jsem ho zaplavil a ř.j. to zjistila a něco odpojila . Co se prosímvás stalo ? Na palubce mě od té doby svítí ,, fuel cutout " a také ,, door ajar " nevím co to znamená , manuál nemám . vaman

2012-07-14 21:02:55

vaman:

fuel - palivo, nabrat palivo

cutout - výstřižek

door - dveře

ajar - pootevřený

2012-07-15 07:04:17

FORDMONDEOCOMBIST200 tak už asi vím proč mi nechytá . Podle diskuze na Probe klubu jsem tím hloupým startováním bez kabelů zřejmě odpálil rozdělovač . Tak jdu shánět starší

2012-07-15 11:04:00

Vamane zvědavost mě nedá abych se tě nezeptal. Proč jsi lezl do V6 motoru, když sám píšeš že před tím běžel jak hodinky?

2012-07-15 12:34:13

Hupino , ani na to nechci myslet , už to vidím na srazu ano , přiznávám se , jsem trubka , sundal jsem ty kabely proto , aby mi toho krasavce nikdo neukradl s tím , že přijdu k autu , nasadím kabely a jedu . Jenže zapracovala skleroza a toto je výsledek bratru asi za 3000 kč za starší rozdělovač , možná míň , mám tu po okolí kontakty na n.d. 10 až 20 km , do Krkonoš kde jsem přihlášen BUDE jezdit , to vám slibuju

2012-07-15 19:14:14

Chybami se clovek uci. Co nadelas. Tak priste si nekam radeji namontuj skryty vypinac treba od baterie. Ale auto je to fakt pekny. Hodne jsi mne prekvapil touhle koupi a moc chvalim.

2014-05-05 22:23:01

ja mam zase iný problém. Chcel by som vás poprosiť o pár rád, ak ste už s týmto mali niekto skúsenosť. Môj fordík, tiež točí a nechce naštartovať. Začalo to tým, že najprv autom občas trhalo (ako keď dochádza benzín, ale vždy ho bolo dosť :) ), to som si myslel, že by to mohli byť sviečky a nakoniec to skončilo tak, že po čase mi probe-čko strácalo výkon. Prejavovalo sa to tak, že mi padali otáčky a po chvíľke sa zase auto prebralo a zase dookola a teraz ho už ani nenaštartujem. Som z toho zúfalí, ak by ste vedeli nejak pomôcť, bol by som veľmi vďačný.

2014-05-06 06:09:09

vlado8412: Takhle se projevuje postupně odcházející rozdělovač , odchází buď cívka v něm zabudovaná a nebo modul , pokud bys měl někoho , kdo by byl ochotný ti rozdělovač na chvíli půjčit , bylo by to dobrý , ale je třeba se podívat na označení rozdělovače , jsou 2 druhy a zaměnit je nelze kvůli jinému zapojení . Rozborku rozdělovače přikládám a kabely od rozdělovače za chodu motoru už neodpojuju

2014-05-08 15:24:28

Paradicka,dakujem za radu a ak sa mozem spytat,tak na hlave rozdelovaca su z vnutornej strany take akoby male kovove stvorceky a pride mi to tak,ako by na nich mali byt ja neviem,take uhlikove alebo ake stvorceky,ale tie tam skoro uz niesu.moze to byt aj tym? A pasoval by rozdelovac z mazdy 626 85kW na moje probe 105kW?

Sorry nie 105, ale 108kW

2015-06-21 20:39:47

mám problém s autem.. dříve to bylo jednou za 14dní a stavalo se to že jsem dojel chcípl auto.. za 10 minut chtěl natočit auto chytlo za 3vteřiny samo chcíplo znovu chytlo na 2 vteřiny chvíplo a pak nic .. zkusil jsem to 5krát točil startér a nic po 20 minutách najednou chytlo otáčky držely a dalších 14 dni s tim nebyl problém... ted jsem pár dní zpět koupil novou baterku dal ji do auta nastartuji v pořádku dojel jsem vypnul auto .. nastartoval atd.. asi 4starty v pořádku.. později jsem jel chcípl auto a to samé chci natočit 3vteřiny pak 2vteřiny drželo nastartované a pak nic startér běžěl jak blázen a nic..od té doby se to opakovalo pořád.. naposledy jsem startoval hodinu asi po 10pokusu to chytlo a drželo jel jsem domu a a auto chcípnul.. koukal jsem an rozdělovač zdá se být vpořádku vyčistil jsem ho .. rozdělal propojovací hadici mezi vstřikovacími lištami a otočil kliček a sucho.. bylo mi řečeno že při otočením kličku při vypnutém motoru by mělo sepnout relé na čerpadlo a dotalkovat benzín.. že při zapnutém motoru čerpadlo běží furt a už mimo relé.. někdo nějaké zkušenosti návrhy co yb s tim mohlo být ?? auto pujde na diagnostiku snad s tim zjistim něco víc.. popř.. kde se čerpadlo nachází měl jsem sundané zadní sedačky nikde nic koukal jsem kolem nadrže nenašel .. asi jsem přehlídnul..... 1997 Ford Probe II 2.5 V6

2015-06-22 07:10:12

armoredbull: Dopravní čerpadlo by Myslím mělo být v nádrži (vede k němu výstupní hadička a elektrický kabel. Vypínané je tlakovým spínačem, který je jeho součástí. Takže dokud neklesne tlak benzínu u motoru (například krátce po vypnutí motoru), tak se znovu nezapne. Ale pokud se nezapne ani po delší době (nezavrčí po zapnutí zapalování například ani po 1 hodině), tak nejspíš bude vadné.

2015-06-22 18:56:18

ok děkuji za info.. ale ted mi celkem vrtá hlavou jak se k němu dostat.. přes sedačky ? to zkoušim a zatim neuspěšně.. snad nemusím sundat celou nádrž ??

2015-06-22 18:58:38

armoredbull: Zkus se obrátit na Vamana. Možná ti poradí.

2015-06-22 19:21:42

dobře.. a ještě mě napadlo nemuže být problém v tom že je špatně čitelný kod na kliči ?? viz foto ..zhasne jako poslední ze všech kontrolek.. při otočení kličkem do 2 polohy svítí pořád a pak když přepnu do první tak po cca 10vteřinách zhasne..

2015-06-25 16:57:14

takže jestli se mužu pochlubit ucpal se mi podtlakový ventil u víčka nádrže který vede společně s hadicí .. takže čerpadlo sálo vznikal podtlak až tak velký až to nemohlo čerpadlo utáhnout a zastavovalo se.. zjistil jsem to tak že jsem si otevřel víčko nádrže otočil klíčkem lehl pod auto a už sem slyšel jak si čerpadlo píská a citil vibrace.. takže jsem happy zavadu jsem vyřešil otvorem skrze víčko ps.. poklepal ještě na nádrž v místě kde se nachází čerpadlo a naštěstí chytlo se

2015-06-26 08:15:58

armoredbull:

2015-07-14 15:43:35

Tim to nebylo později to zase nešlo.. našel se upálenu drát v konektoru před rozdělovačem.. a jinak týden jsem jezdil a už to zase blbne :/

Doplněno ..... 2015-09-01 22:09:24

1997 Ford Probe II za tepla škubá .. zdravim mám menší problém při zahřatí motoru na určitou teplotu začne motor škubat při sešlápnutí plynu .. jakmile zastavím a nechám motor pár minut vychladit jedu dál bez problému do té doby než se motor dostane do určité fáze teploty. např.. jedu 20km je vše ok jedu předevšim mimo město 90km/h jako by se stíhal chladit jakmile přijedu do města a ujedu cca5km po městě stojím na kruhových objezdech apod.. tak to začne avšak je možné pár metru dojet stylem 1000otáček ráno a večer kdy jsou teploty nižší je to znatelně lepší ujedu větši vzdálenost beu problému.. puvodně jsem myslel že je to rozdělovač ale ten se zdá být ok .. moje teorie byla jakmile se rozdělvoač ohřeje začnou blbosti ale tim to nemusí být a zajimalo by mě jestli někdo má podobnou zkušenost ? dokonce se mi stalo jel jsem z dlouhé kopce pod plynem začlo to škubání nechal jsem rychlost sundal nohu s plynu a otáčky mi začly skákat a auto nic nedělal čistě brzdilo motorem.. napadá mě čidlo kliky ? kabely ke svíčkám ? apod

2016-11-27 15:20:09

Mam problem,sem 1000km od cr. Nejde mi nastartovat. Chytne a hned chcipne a jediny co sem si vsiml ze mi predtim,kdyz sem zapl zapalovani,svitila kontrolka imobilizeru a po nastartovani zhasla. Ted ta kontrolka nesviti

2016-11-28 00:40:01

Jako superAdmin (Magnetto) klubu Mazda potvrzuji že uživatel Hujer8202 je vzdáleně ověřený a tudíž mu mohou být poskytnuty rady k jeho problému. Máme nastavená pravidla tak, že neradíme nic co by mohlo vést k zločinné činnosti - proto píšu tento příspěvek.

Zdravím klub FORD


Odpovědět