Fórum - Téma


Motor+občas chcípne


Fórum Technický koutek Motor+občas chcípne




2009-12-06 20:27:05

poradte po cem mam jit, když me obcas chcípne motor. Samozřejmě je to vždycky zdechne na křižovatce

2009-12-06 20:35:12

Když to chcípne, tak bych šel pěšky. Ale vážně. Technický stav motoru. To jest třeba: tlak ve válcích, stav čerpadla a vstřiků, spotřeba oleje a vody, nastavení časování, atd.

2009-12-06 21:13:47

Motor šlape jak hodiny, tlaky jsou dobrý, starty dobrý akorát když to stojí dýl tak dlouho tahá naftu. Není tam třeba nějakej zpětnej ventil? Jestli nepadá nafta?....

2009-12-06 21:48:02

Pokud ta padá nafta, tak to bude někde ve vedení a čerpadlo Lucas má vždycky problém s natažením nafty.

2009-12-06 21:50:58

Takze zpetnej ventil tam není? je to celkově naladový. N ekdy to stoji tri dny a na brnk, nekdy den a pul minuty trapeni....

2009-12-07 13:29:48

nejdřív zkus vyměnit přepadové hadičky od trysek a hlavně tu koncovou. Ty dělají zpětný ventil. Pokud jsou ztyřelé, tak to bude ono.

2009-12-07 22:09:22

Dík za radu, hned zítra na to mrknu.

2009-12-08 18:55:36

Dneska jsem se v tom vrtal Zkusil jsem napojit cerpadlo na flasku s naftou a slapalo to pekne. Myslím ze to bere nekde falesnej luft. Máte nekdo zkusenosti s tema rychlospojkama na hadickach? Pripadnou me takový divný....

2009-12-08 21:27:49

Ty rychlospojky se tváří opravdu divně. Problém je, že se do nich nedodávají nové gumičky, takže když je něco špatně, tak se musí koupit celá hadička. Levné samozřejmě nejsou. Takž jestli máš podezření na rychlospojky, tak je vyřaď. Kup normální gumovou palivovou hadičku a napáskuj ji tam.

2009-12-09 23:12:34

Přesně to jsem měl na mysli. Takže jsme za jedno, že to nejspíš bude tím. Jsou dost volný.

2009-12-10 05:50:02

Pokud tam dáš gumové hadičky bez opletení tak tam budou držet sami. Koncová se dá buď koupit, nebo uříznout kousek hadičky a zeslepit jeden konec šroubkem. Myslím si, jestli jsou volné, tak to bude tím.

2009-12-10 09:20:44

Ty hadičkiý jsem taky měnil a k tomu ještě přetěsnoval hlavní šroub na tom lucasu,ale asi je ten problém v něm resp. v jeho letech,nechcípá,ale naftu tahá taky strašně dlouho

2009-12-10 21:25:42

Musím se pochlubit. Už jsem to vyřešil. Vyměnil jsem všechny palivové hadičky v motorovým prostoru a hlavní příčina byla v přírubě na nádrži, jak je i plovák. Byla tam uhnilá trubička. Tak jsem to koupil na vrakáči za tácek a autíčko jezdí jako střela.

2009-12-10 21:44:03

Šikula

2010-03-09 17:21:16

zdravim mam podobnej problem na RS 2000 taky mne z ničeho nic zdechne motor stalo se mne to zatim tak 5x a koukal jsem že vetšinou se to stane když dlouho stojim na miste a je hodne horkej motor tesne pod červenou čarkou no a taky na křižovatce 1x stanese mi to tak 2x za mesic a motor je podle meho nazoru v dobre kondici

2010-03-10 12:27:20

Mam trochu opacny problem - Transit 100 2,5 TDi Bus 97 , po vypnuti klicku motor jeste bezi az minutu. Nevite prosim, kde muze byt problem ? Sviti kontrolka motoru. Diky

2010-04-25 11:27:38

U benzinových motorů je u škrtící klapky vzduchu namontovaný ventilek a je na nem civecka vypada to jakoi motorek tento ventil je vetsvinou zanesený karbonem oprava je rychlá jsou to asi tri sroubky kereho drzi takze odmontovat rozdelat vycistit nejlepe v Nitroredile a pak uz by melo byt vse v poradku tento ventil totiz sití motor vzduchem a udrzuje stabilní volnobech Ps: tento problem jsem mel taky

2010-04-25 11:39:36

To samanskej: Není to jediná věc, která by toto mohla způsobovat. Ty mluvíš o volnoběžném ventilu, který jak píšeš se po nějaké době zanese, problém je však v tom, že někdy pouhé čištění nepomůže a je nutná výměna za nový, protože jak píšeš je tam cívka proti které působí pružinka, která se občas prostě unavý a ventil je pak odpis. Ty další věci které mohou způsobovat zhasnmutí motoru jsou například lambda sonda (zejména u studeného motoru). Ale v podstatě to co si napsal je dobře, protože volnoběžný ventil je nejčastější tvůrce příčiny.


Odpovědět