Fórum - Téma


Motor+Mondeo-zahřátý špatně startuje


Fórum Mondeo MK III Motor+Mondeo-zahřátý špatně startuje

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3

2016-03-30 18:33:25

Tak diagnostika nic pořádného neukázala snad jen vadný ERG.Dnes jsem to rozebral a zjistil jsem že je tam záslepka ale ten pístek v něm jde stlačit ale ta podlaková hadička nesaje a zezadu motoru u katalizátoru chybí nějaká hadice asi

2016-03-30 22:02:25

liazlt230: Zřejmě myslíš tu chybějící hadici turba. Jinak o to je diagnostika nic pořádného neukázala, snad EGR??? Byla to vůbec diagnostika? Nebyl to náhodou jen nějaký Scanner, nebo čínský šmejd? Nebo ten člověk co jí dělal s diagnostikou neuměl a nevěděl co má vlastně načíst...

2016-05-31 20:04:25

ropo81: Ahoj,nevím zda to máš opravený,měl jsem stejný problém.Je to málo nafty za tepla.Dal jsem chip box a je po problému.O výkon mě nejde,ale auto startuje perfektně.

2016-06-18 13:57:02

Zdravím,je tu milionkrát dotazováno,na problém s s teplým startem,ale ještě jsem se nedočetl žádného vyření problému. Snad jeden jediný člověk zde něco vyřešil nějakým promiňte mi ten výraz "dementním" boxem,ktery tak leda přidá naftu při startu,ale odpověď na tento problém nikde.

Mám nové čerpadlo,vstřiky,regulátor.Padání nafty vylučuji,protože by motor nešel nastartovat,ani studený,což nastartuje okamžitě ( za tepla chytá hůř,musím podržet déle startér,tak jak startuje běžně každá žena-motor již běží,ale žena drží klíček v pozici startu nadále)

Osobně si myslím,že to můiže být snímač otáček,vytahaný rozvodový řetez,propouštějící hydraulický napínák,ale hledat chybu v olasti railu se mi moc nezdá...

2016-06-18 20:19:29

šiml: Spíš bych to viděl na problém s některým teplotním čidlem (čidel je více, ne jen pro teploměr v přístrojovém panelu). To pak může dávat chybný údaj řídicí jednotce motoru a ta špatně reguluje dávku paliva pro startování. Skutečné údaje ostatních teplotních čidel však ukáže jen diagnostika.

2016-06-26 19:03:20

petrdepo: Zdravím Vás partyzáni,čtu to tady vše a poctivě a zatím musím souhlasit tady s tebou pertdepo,páč našemu mladýmu to dělá taky a už to řešíme téměř dva měsíce,ale jak mnozí napsali, tak vše co jste udělali a ,,oddiagnostikovali" nevedlo k ničemu. A jediné rozumné vysvětlení, je buď to tvoje, nebo zkusit vytáhnout startér a nechat ho zkouknout odborníkem, protože jiné požadavky jsou na něj kladeny za studena a jiné za tepla A stím pochopitelně jde ruku v ruce(nebo nohu v noze)jak kdo chce i ten problém se snímači a čidly. Sám jsem zvědavý, až ho vymontuji a dám odborníkům bude-li to mít nějaký efekt,určitě napíšu.

2016-06-27 09:05:32

milhaus210: Na problém se startérem bych to neviděl. Ten totiž při startování teplého motoru dosáhne o nějaké procento vyšší otáčky motoru (teplý motor klade roztáčení menší odpor) a to by start spíše mělo usnadňovat. Startér se více zahřeje jenom při dlouhém startování.

2016-06-27 09:26:24

petrdepo: čus,v pořádku tomu rozumím,spíš mi jde o to, že pokud bude už dost jetý, a to v případě většiny zde zmiňovaných TDCi tak i TDDi motorů platí obecně,pak to bude jistě jedna z možností páč ten starter nebude schopen s tím zatočit dostatečně,bude se tzv.lepit nebo kroutit ke statoru a tím sníží otáčky,byť třeba jen o málo,ale sníží. Takže jako úplnou hovadinu bych to neviděl. Jak jsem psal dám ale určitě echo. Heyký den všem.M

stava2091, 2016-05-31 20:04:25 napsal:

ropo81: Ahoj,nevím zda to máš opravený,měl jsem stejný problém.Je to málo nafty za tepla.Dal jsem chip box a je po problému.O výkon mě nejde,ale auto startuje perfektně. ..

2016-07-26 11:02:24

stava2091: AHOJ, o aky chipbox sa jedna? chcel by som to vyskusat, ci to pomoze. a kde sa nachadza snimac teploty motora, paliva....ja neviem kolko ich tam je. mne sa ten problem vyskytol po vymene alternatora za neoriginalny


Odpovědět

1  2  3