Fórum - Téma


Motor+Mondeo-výměna vstřiků pomohla jen krátkodobě


Fórum Mondeo MK III Motor+Mondeo-výměna vstřiků pomohla jen krátkodobě

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III



2010-11-25 23:01:39

Zdravím všechny členy klubu, jsem tady nový a můj dotaz bude možná trochu of ?! Mondeo TDCi začalo mít v létě poněkud traktoroidní zvuk a motor běžel nepravidelně, tak jsem jej dal do servisu. Na vině byly vstřikovače 2 x KO. zbytek ucházející. Nechal jsem pro jistotu vyměnit komplet, samozřejmě i s filtrem. Od té doby pohoda, motor nádherně tichounký (na dieselové poměry) a vyrovnaný běh. Je tomu asi čtvrt roku a už zase zní jak Zetor. Markantní je to zejména při akceleraci! Použivám pouze kvalitní naftu (benzina Verva), tedy doufám že je kvalitní. Je možné aby opět došlo k poškození vstřikovačů? Od výměny jsem ujel jen pár stovek kilometrů. Aditiva jsem žádná nepoužíval. Děkuji předem za případné postřehy. P.S. omlouvám se adminovi za umístění do špatné sekce

2010-11-26 06:23:18

Je to možné většinou,na základě špatné nafty odejde i čerpadlo,které ze sebe uvolńuje špóny a ty zníčí vstřikovače,takže se většinou raději mění komplet (čerpadlo, trubky ke vstřikovačúm,vstřikovače,naftový filtr)

2010-11-26 16:59:37

Když chci Forda tak jedině benzín protože dnešní Fordy naftu v lásce moc nemají

2010-11-26 17:13:39

Ty těm dehtům nedáš pokoj, co?

2010-11-26 17:21:50

Já to nemyslím špatně,v dnešní době je zkrátka na vrcholu BMW, je na tomto foru málo problému s tdci?To co ušetříš na naftě a spotřebě tak záhy to dvakrát splatíš,jo koupit si funglovku tdci a pojezdit 50tis.km a prodat,jenže další kupec vám zas tady bude plakat co má dělat že mu to jede jak zetor

2010-11-26 17:24:10

Souhlas, proto mám 2.0i/107 kW. Pro mě to byly jednoduché počty.

2010-11-26 17:50:19

acho jo ..... přiznávám že jsem taky nejdřív pokukoval po 107kw v 2.0l ..... ale ofouknout někoho dehýtkem se mi zalíbilo více

2010-11-26 18:25:26

cuhane, nemohu s tebou souhlasit, že dnešní diesely ve Fordech stojej za prd,dnešní Ford je pro mě třeba Mondeo MK IV a to s naftou ,kromě DPFka žádný problém nemá

2010-11-26 18:39:12

Neříkám že stojí za prd akorát tdci jsou problémové

2010-11-26 19:00:30

cuhan no pokud se přiblížíš čichátkem blíže ke kouřo vodu takže určitě s tím tdci bude mít problém

omlouvám se pokud by to vyzněla nějak příliš zaujatě.... má to být pouze žert

2010-11-26 19:22:15

JJ:

2010-11-26 21:15:55

Ahoj,problém je v tom proč ti odešly vstřiky. Nejčastěji bývá na vině vysokotlaké čerpadlo,které se začíná zadírat a zamoří pilinami celý vstřikovací systém. Tedy včetně rampy,návratového potrubí a samozřejmě i nádrže. Pokud jsi tedy vyměnil jen vstřikovače bez kompletní vyčištění celé palivové soustavy tak se obávám že jsi vyhodil ranec peněz oknem. Piliny které pořád kolují v systému(a jsou tak malé že je ffiltr nezachytí) ti ty nové vstřiky zničí během krátké doby. Ten kdo ti vytahoval staré vstřiky je měl rozebrat a zjistit zda v nich nejsou piliny. A podle toho postupovat dál. Nemusí to být tato příčina ale je to pravděpodobné že ano

2010-11-28 20:33:36

Díky všem za jejich postřehy k mému problému a zejména Mildovi!

Zkusím se na základě tvých informací obrátit na servis ohledně jejich postupu při opravě mého vozu. Pokud se nedohodneme na rozumném postupu (což předpokládám že nedohodneme ) tak si jen tak pro radost nechám opět vstřikovače opět vyměnit , tentokráte dle tebou uvedeného postupu.

Samozřejmě že Ford není High end ve výrobě "naftových kamínek", ale zdál se mi jako zlatá střední cesta. E-klasse se mi zdál zbytečně drahý na to jaké zvěsti kolují o jeho motorech CDI a bavorský vdolek není zrovna můj "šálek kávy". A do frantíka s ňaftou se mi opravdu nechtělo, to už by si raději koupil zánovní bus Karosa.

Ex post podám zprávu o výsledku šetření v servisu (tajně doufám že vozítko není ante mortem). A ještě jednou díky všem za jejich reakce.

2010-11-28 20:50:32

No taky jsi si mohl koupit Forda s francouzkou naftou,to je dnes úplně běžné a je to asi ta nejlepší kombinace Ford+nafta, E-classe je super volba,ale jedině stará dobrá 124 a nebo 211,ale okoun 210

Držím palce ,ať dobrě pochodíš v sevisu

Podle Forda se musejí vyměnit tyto komponenty pro mondeo 2001 (10/2000-):

Palivové čerpadlo

Vstřikovače paliva

Přívodní potrubí vstřikování paliva

Vysokotlaké přívodní palivové potrubí

Přívodní palivové potrubí (od filtru k palivovému čerpadlu)

Zpětné palivové potrubí (od palivového čerpadla k filtru)

Sestava odvodního potrubí prosakujícího paliva

Přípojka odvodního potrubí prosakujícího paliva

Souprava odvodního potrubí prosakujícího paliva

Těsnění, palivové čerpadlo

Těsnicí kroužek, palivové čerpadlo

Ochranná sada - zaslepovací zátky

Palivový filtr

2010-11-28 22:09:31

JJ souhlasím,všechny tyto komponenty značkový servis Ford měnil za nové,ovšem cena těchto dílů by spolehlivě převýšila stávající cenu celého auta. Spousta dílů(rampa,vysokotlaké vedení,návratové vedení,nádrž) umí šikovný mechanik vymontovat a vyčistit a je to OK. Ušetří se tak spousta peněz.

2010-11-29 07:00:03

Mildo,to jsi měl štěstí na dobrého mechanika,nebo jsi jim ty informace dodal a udělaly to jak jsi chtěl ty,ale tento případ Vondrise je dobrý návod na to ,jak se dá ušetřit na neautorizovaném servise.

2010-11-29 16:21:32

Elvis:souhlasím s tebou. Většina servisů o tom ani neví nebo se jim do toho nechce-co si budem povídat vytáhnout všechny tyto díly je porod . Já mám svého mechanika na forda už řadu let a jinému bych auto nesvěřil. Vždy mi pomohl a s tím co si neudělám sám tak mi poradí nebo to rovnou vezu k němu.

2010-11-30 23:37:02

Já jsem nechtěl ušetřit Našel jsem si autorizovaný servis v blízkosti bydliště a byl jsem rozhodnutý jej nechat opravit ať bude výsledná cena jakákoliv. Bohužel jsem byl varován že servis je na h..... a že známej dělá special fordy a že to budu mít rychle a nezprasí to. Evidentně to sice bylo expres, ale ne na moc dlouho. Zítra to jedu řešit tak dám echo jaké bylo rezultátum.

2010-12-24 15:03:57

pánové měl jsem problém s motorem známý mi poradil tento servis mrkněte sem www.autoservisgazda.cz tato firma je opravdový odborník na common rail.


Odpovědět