Fórum - Téma


Motor+Mondeo-TDCi v nízkých otáčkách bez výkonu


Fórum Mondeo MK III Motor+Mondeo-TDCi v nízkých otáčkách bez výkonu

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III



2011-09-02 22:24:08

čus chalani, v nízkých otáčkách tak do dvou tisíc otáček se vůbec nic neděje, měl jsem podezření na regulaci lopatek turba a zjistil jsem že jenopravdu nenastavuje, při tom po odpojení táhla to jde krásně rukou z hadičky z dmychadla taky něco fouká, ale mám pocit že málo, tak to zejtra změřím ať sem chytřejší. Nemáte s tim někdo zkušenost, bodlo by mi kdybych věděl kolik to má tlačit při odpojené regulaci v různých otáčkách.

Potřeboval bych vědět jak funguje turbo u TDCI jestli je tam jen obtokovej ventil nebo proměnný nastavení lopatek. Kadždopádně už vim že při omezovači dává něco kolem atmosféry a pružinu na tom ventilu přeperu až při víc jak jedné atmosféře. Naplno je otevřenej až při dvou atmosférách což se mi zdá moc, takže jasný je že do jedný atmosféry co turbo tlačí se to táhlo ani nehne. No a uvítal bych od vás nějaký poznatky,rady a komentáře.Předem díky za rady

2011-09-04 12:54:05

To lucky87: Sice jsem až tak docela nepochopil co ti kde fouká a co kde dává, ale jaké máš v autě turbo, to poznáš podle toho jak vypadá. Na prvním obrázku je turbo s proměnnou geometriií lopatek a na druhém turbo s obtokovou klapkou.

2011-09-05 16:15:59

to albi: tak díky. už to tedy vim, je tam jen obtok. takže je to jasný i tak protože proměná geometrie lopatek bude fungovat při mnohem nižším tlako dmychadla typoval bych tak kolem 0,5 baru. Takže tenhle obtokovej ventil začne otvírat když je tam větší tlak jak 1 bar. A prosim tě nevěděl bys kolik dává zdravý turbo třeba při 2500ot/min. Stejně asi bude mrda někde jinde.

2011-09-15 09:24:31

Ještě mě napadlo, nemůzou to být rozvody? Filtry už mám po výměně, ale teda kdyby ste je viděli tak nechápete jak to auto vůbec mohlo jezdit, al ekaždopádně je to bezezměny.

2011-09-20 15:51:26

Tak filtry to být nemůžou protože už jsou nový a je to furt to samí jen to jede líp a žere míň a závada nezmizela. A jak tak koukám asi ani nezmizí protože sem asi jedinej komu to dělá tyhle věci.

2011-10-05 15:17:05

tak sem se nasr.. a vyhodil jsem EGR ventil že ho vyčistím, to co sem vyndal byl spíš uhel než ventil. Tady je pár fotek pro příklad jak asi vypadá po 200 000km. Ovšem čekal jsem změnu co se týče chodu motoru a tajně sem doufal, že problémy zmizí a zase prd.

2011-10-05 20:40:15

A funguje ti ten snímač na to mEGRku??

2011-10-05 21:25:34

to asi zjistim jen na diagnostice. Auto mi nic nehlásí, když ho odpojim je to bez změny.


Odpovědět