Fórum - Téma


Motor+Mondeo-TDCi pri startu ke konci zařechtá


Fórum Mondeo MK III Motor+Mondeo-TDCi pri startu ke konci zařechtá

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III



2009-09-29 19:02:31

Moc prosim o radu.Jsem vlastnikem mondea 06 najeto 95tis. a trapi me problem pri startovani.Je jedno jestli je motor horky a nebo studeny.Pri nastartovani motor ke konci zarechta,zarachta.Vzlastni je ale to,ze to udela jen kdyz auto stoji v kopecku,muze byt i sebemenci.Na rovince to nikdy neudela,zadny pazvuk tam neni.Pri jizde nic,vse vpohode.Bal jsem se setrvacniku ale ten se projevuje snad jinak.V loni jsem daval novou remenici i napinaci kladku s remenem.Olej je ford formula.Tak jestli nekdo tusi kde je chyba,tak predem dik. Jirka

2009-09-29 20:59:11

to muze byt tucet veci treba i vejfuk, podivej se jestli nejni nekde ohnutej nebo volnej a pri vibracich pri startovani se neceho nedotyka

2009-09-30 04:58:36

To si myslim ze ten vejfuk nebude,jde to primo z motoru nebo s prevodovky.Fakt mam z toho hlavu v pejru,do fordu zatim nechci,tam neopravuji,tam nejradsi vymenuji.Tak pockam koho z vas neco napadne,nebo ma zkusenost.

2009-10-27 07:17:58

Je to starter delalo mi to na mem mondeu MK1 take a po vymene starteru vse ok...servisman mi rikal ze se tam neco v tom starteru nestiha vracet po nastartovani bo co...nevim nerozumim tomu pres startery nejsem ani trosku ale vim co myslis a je to tim

Damián  
Zdeněk
2009-10-27 08:46:48

Pravděpodobně se nevrací pastorek startéru.Možné příčiny mohou být tyto : znečištěný, poškozený pastorek nebo jeho závit, vadný magnetický spínač, slabá nebo poškozená vratná pružina. Na výměnu celého startéru to nevypadá.

2009-10-27 23:25:27

Kluci,ten starter to nemuze byt.Vzdyt to na rovince startuje uplne vpohode a kdyz je motor zahraty,tak uplne super.Tam je problem s tim,ze kdzy auto stoji cumakem do kopce a je studeny motor.Kdyz auto stoji obracene,tak to neudela.Tam bude problem nekde u oleje,aspon si to myslim.Olej davam ford formulu.

2009-10-28 11:03:48

To Damian: Jjj to bude ono :)) to slovo pastorek jsem tam taky zaslechl ;)

To Jirina: Me to taky nedelalo pri kazdym startu...pri zahratym motoru to bylo ok...s tim stanim v kopci ti nereknu pac to jsem nejak asi ,,nezkousel" jak rikam nechal bych si na tvem miste ten starter fakt prohlidnout ;)

2009-10-28 12:53:27

...já si myslím, že se může jednat opravdu i o olejové hospodářství motoru, ta poloha auta s tím může mít hodně společného...,při poloze auta "po kopci" může být zcela zalit sací koš oleje v motorové a tudíž se eliminuje případná závada na regulačním ventilu tlaku oleje, nebo na vadném olejovém čerpadle...,spoléhat se na kontrolku baroskopu je zcela zavádějící protože ta spíná už při 0,3-5 baru (0,03-5 MPa), ale na spolehlivé mazání motoru na volnoběžné otáčky je potřebný tlak cca 1 bar (0,1 MPa)...

2009-10-28 13:40:29

Ja se nehadam

2009-10-28 13:41:53

...já, ale taky ne...

2009-11-06 19:34:09

Jeste me napadlo,kde je saci kos u oleje?Co kdyd si to lokne vzduchu a nebo je kos zakarbonovany.To je asi blbost,ma to totiz najeto 95tis.Take jsem volal do fordu a tam vubec nemaji o tom sajn.

2009-11-06 19:58:51

...neznám přesně ten tvůj typ motoru, ale předpokládám, že v olejové vaně ,první co si nech zkotrolovat tlaky oleje v motoru, odšroubovat baroskop, natočit tam budík (s ručičkou nebo displyem) a zjistíš kolik a kdy ti maže...

2009-11-06 20:43:14

tdci 96kw Je zajimave ze jsem mel auto zaparkovane pred garazi predkem do kopecka a pri nastartovani se to vzdy ozvalo.Pak jsem zkusil auto odbrzdit a sjet na ulici kde je rovinka,chvilku pockat a pak nastartovat.A svete div se,ono to neudalo zadny zpropadeny pazvuk.

2009-11-06 20:58:33

...už jsem Ti to psal, může to být tím, že se koš+vedení zaleje olejem a začne mazat hned, v opačném případě při defektu olej. hospodářství (čerpadlo, reg.vetil) trvá pár sekund než se motor natlakuje a proto ten zvuk (jestli Ti jde motor v té chvíly na sucho)...

2010-01-25 11:52:29

zdarec

meto delalo taky teda nezarechtalo, ale spis zapiska-jako zadreny loziska.. - mam 2.0 tdci 2005- jen pri nastartovani a vypnuti motoru. a byl to napinak a strsi remen. napinak s remenem jsem vymenil a bylo po problemu ale to asi nebude tvuj problem


Odpovědět