Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-TDCi při akceleraci kouří


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-TDCi při akceleraci kouří

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3  4

2013-11-23 00:42:12

jirkasel:

Jasně Jirko

2013-11-23 21:18:46

tim: Ahojky, pokud se to děje jen při akceleraci, bývá to většinou prasklá hadice k interkoleru. Stáhni si okno do půlky a poslouchej zdali neuslyšíš při akceleraci silné zasyčení.

2013-11-23 21:58:13

ivosek:

O prasklé hadici jsme psali.To je jasné, ale musí se to někdy prohmatat, jestli se nenajde prasklina

2013-11-26 18:47:02

Dobrý večír Forďáci. Já měl prakticky tu samou závadu...při akceleraci mi auto netáhlo + se ze mě čoudilo jak z komínu nicméně auto bylo 2x v servisu vůči turbu a prohlédnutí hadic od turba a nic se nenašlo nicméně jsem měl lehce prasklou hadici od turbo sání avšak vtom problém nebyl... tu mi vyměnili a auto dělalo to samé čoudilo se z něj a vůbec netáhlo. Při druhé návštěvě v servisu zjistili, že mám v háji EGR ventil a jelikož jiný prozatím nemám tak mi ho pouze a jen zaslepil (uzavřel). Na emisích bych vůbec neprošel.... ten pán byl dosti lhostejný a nechal mě jít dál nicméně mi i tak přijde, že akcelerace na TDDI 85kw motoru se zaslepeným EGR ventilem není moc znát. Auto jezdí jak má občas na osolenou dvojku trojku zakouřím ale nevím jestli to bude ta příčina, že to nemá takový tah jak by měl být. V servisu mi řekli to, že zaslepení EGR ventilu nebude mít žádný vliv na výkon vozu, nicméně o tom celkem pochybuji....

Co vy na to? Prosím o názor-zkušenost

2013-11-26 20:55:08

chaozz Tím , že zaslepíš EGR motoru jenom prospěješ, ten má jedinou funkci, přivádět zpět do sání část výfukových plynů pro lepší emise.Tím že je EGR zaslepen, jde do motoru pouze čistý vzduch nasávaný přes filtr a ne ten sajrajt z výfuku.Pokud rozebereš tu část sání za EGRem zjistíš, jaké nánosy tam jsou a to vše polyká motor.Takže v servisu měli pravdu,na výkon to vliv nemá a navíc to šetří motor.

2013-11-26 22:23:02

chaozz:

Při napojení na diagnostiku, a zkoušení za jízdy, je vidět, kdy se EGR otvírá. Pokud chceš jet rychle a přidáváš hodně, EGR se ani neotevře. Otevírá se těsně za volnoběhem, a při ustálené jízdě. Aby se motor nedusil. To pak opravdu nemá vliv na výkon motoru.

Na diag. je to přesně vidět

2015-03-03 19:42:32

calimero: Vyřešeno, v sobotu jsem se k tomu mému problému konečně dostal, tak mě to nějak stále vedlo ke špatné poměru vzduchu a paliva! No a tak jsem prostřík odmašťovadlem co mam od servisáků z CATru váhu vzduchu a auto jede jak z praku

2016-07-29 11:09:06

Zdravím mám trošku problem Mondeo 2.0 Tdci 96kw rv. 2002 , po repasy vstřiků a čerpadla. Je zaslepený EGR auto od spodu uplně mrtvé sbírá se až začne foukat turbo a při tom hulí jako lokomotiva. Nějaký tip? Jo a když je auto plne lidi tak je skoro problem se rozjet kolikrát i zdechne. Prostě bez výkonu

2016-07-29 18:41:41

design: Zkus to reklamovat u toho, kdo repasi dělal. Je otázka, jestli při zpětné montáži správně nastavil předvstřik.

2016-07-29 20:11:56

Bylo to ok dela to až posledni dobou. Repase Bosch Zabřeh

2016-07-30 19:20:56

design: EGR jsi zaslepoval sám ? Pokud je EGR elektronický, tak se musí vypnout jeho sledování v softwaru řídicí jednotky motoru pomocí diagnostiky.

2016-07-31 16:19:18

Zaslepeny už byl ale zaslepil jsem ho pořádně. EGR je ovladany jen podtlakem neni elektronicky. To tim nebude. Podle me díra v sání nebo odchází turbo.

2016-07-31 19:47:54

design: Ovládání EGRu podtlakem je v obou případech. Elektronický se týká toho, jestli je poloha jeho klapky elektricky předávána řídicí jednotce (jestli z něj vede elektrický kabel).

2016-08-02 21:05:49

Mam dojem ze z nej zadna elektrika nevede.

2016-08-03 08:51:13

design: Pokud z EGRU kabel nevede, tak to vypadá na problém se vstřiky (tomu by odpovídalo i to kouření). Záleží na tom jak byl dělán jejich repas. Zda výměnou trysek s jehlami a nebo jen čištěním. To by ti měl říci ten, kdo je repasoval. Protože motor kouří v nižších otáčkách, tak to může také způsobovat špatný poměr paliva a vzduchu.

2016-08-04 17:08:02

Komplet repase platil jsem asi 43 tisic bylo delane i čerpadlo. Podle me ale jsitej si nejsem bud turbo nebo dira nekde ve vedeni IC. Da se system nejak natlakovat?

2016-08-05 10:09:40

design: To bohužel nevím, ale na tohle vše by měla odpovědět diagnostika, která ukáže údaje všech čidel a vypíše i chyby z paměti řídicí jednotky. Jinak používej tlačítko "odpovědět" vpravo od příspěvku, na který reaguješ. Tím se automaticky vypíše nick (oslovení) toho, komu je určena odpvěď. Spodní je oslovení všem.


Odpovědět

1  2  3  4