Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-turbo


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-turbo

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3  4  5 ......... 6

2015-02-06 19:08:46

broadway: Ahoj, nevím zda Ti budu stačit já. Může to bejt více věcma, bylo by dobré to napíchnout. Nesvítí Ti náhodou nebo nebliká nějaká kontrolka? Další věc je, Ty bys tam měl mít podtlakovou regulaci, takže provéct její kontrolu zda vůbec funguje jak má, atd atd...

2015-02-07 12:33:22

povadi: prave ze zadna kontrolka neblika .... jednou tak za 4 mesice pri nastartovani blika kontrolka zhaveni .. vypnu a vytahnu klicek a uz to zase jde .... to mozna vim cim to bude ... protoze driv mi odesly 2 vstriky a tata vymenil jen ty dva misto aby vymenil vsechny .... a tedka nejspis asi bude jeblej jeste jeden ... ale to ze to netahlo delalo jeste pred vstrikama

2015-02-23 23:37:03

tomenzino: Zdravím,taky mám problém s turbem, po přečtení příspěvků sem vycistil EGR ventil a veškeré potrubí s domněním že problém vyřešim a nic se nestalo,ale zjistil sem ze v hadickach není žádný podtlak,takže EGR ani turbo nemůže ji.... kde mám hledat chybu?Děkuji

2015-02-24 00:39:58

krtek:

No tak všechno začíná u vývěvy, která je na hlavě, honěnå od vačky. Tak zkontroluj hadice od ní, ale kdyby byla vadnå, špatně by ti chodil i posilovač brzd, tam to jde taky.

EGR se otevírá v určitém režimu, a turbo naklåpí lopatky taky jen když jde motor do výkonu. Takže to jen tak nepoznáš.

Odpoj tahlo od lopatek, a zkus je ručně.

2015-02-24 17:40:54

tomenzino: tak lopatky se naklapejí lehce a na hadicce co vede do turba nějaký slabý podtlak byl,když sem ji odpojil,zkoušel sem i natáhnout vzduch když sem odpojil hadicku,abych se přesvědčil jestli není někde praskla a nic,jen hadicka od EGR jde přímo do vzduchoveho filtru,tam nevím jak může vzniknout podtlak,když to sajé čistý vzduch...teda pokud to tak má být :-D Jo a našel sem v motoru nějakou hadicku navíc,byla volně položená kolem baterky a od nikam do nikam nevedla,tak snad ji tam jen nějaký mechanik zapoměl vyhodit...Co teď?

2015-02-24 19:41:39

krtek: Ta hadička, o které píšeš, že vede od EGR do filtru, by měla mít zaústění do prostoru až za filtrem (možná, že to na první pohled není vidět) a díky odporu filtru se v ní má vytvářet podtlak. Tu hadičku, kterou jsi nalezl jako volně loženou, zřejmě mechanik zapoměl nasadit a proto dochází k sání falešného vzduchu, který brání vytvoření podtlaku. Dobře znovu prohlédni celé sání a nebo se rovnou znovu obrať na toho mechanika. Pochybuji o tom, že by ti ji jen tak bezdůvodně do auta dával.

2015-02-24 20:13:59

krtek: Některé baterie mají z boku odvzdušnění mimo auto, možná to je odtamtud.

2015-02-24 21:28:04

krtek:

Diesel, jako takový, si sám podtlak nevytvoří. Proto je u dieslu vývěva, která vytváří podtlak.

Hledej kde hadice má být zapojena.

2015-02-24 22:53:34

tomenzino: Vyvera zapojena je, nejaky slaby podtlak v hadickach byl, ale jen k turbu, na EGR nebylo nic....v kolika otackach by se tam mel podtlak udelat?

2015-02-24 22:55:59

jajarin: to me hned napadlo, ale zadny vydech z baterky sem nenasel, zitra prohledam motor kde by se ta hadicka hodila...ale stejne si myslim ze je tam jen zapomenuta...ja mam auto 3 mesice a porad v nem neco hledam :-D

2015-02-24 23:01:51

krtek:

Nejde o otáčky tak uplně, turbo začne naklápě lopatky pri zátěži motoru, EGR také v určitém režimu, ten zase když jde motor do záběru, zavírá, aby se motor nedusil. Nejde to přesně specifikovat takhle.

Ale hadička k EGRu vede, stejně tak k turbu, pokud máš samozřejmě obojí podtlakové.

2015-02-24 23:20:44

tomenzino: jo oboji mam podtlakove a hadicky tam vedou, jen to asi nefunguje jak ma, tuurbo neni vubec slyset a neni citit zadny zatah, zere mi to 8,4. Mel sem to ve Fordu na test a tam rekli ze je vse dobre, jenom jeden vstrik trosku hapruje, ale kdyz se motor zahreje, tak se srovna...za to si vzali 2000,- a poslali me domu.

2015-02-24 23:25:05

krtek: Jak jsou na tom hadičky podtlaků a případně el. ventil regulace podtlaku? To dokáže strašně moc pozlobit. Případně když bude podtlak regulace turba, tak zkusit tu membránu, zda je v pohodě.

2015-02-24 23:51:24

povadi: hadicky sem prozkoumal, foukal do nich a nasaval z nich a zadna dira, regulaci podtlaku vyzkousim jak? A tu membranu na turbu?Kdyz zatahnu za tahlo, tak jde s mensim odporem, ale lopatky asi funguji...

2015-02-25 00:03:42

krtek: Nesmí jít s žádným odporem, musí jít zcela zlehka Jinak na hadičky je spec. podtlak pumpa. To, že do ní foukněš tím nic nezjistíš. Několikrát už jsem řešil právě dírku jak od špendlíku, foukáním to majitel nepoznal a po výměně hadiček vše o.k. Dej nové hadičky a máš jistotu. Stojí v metráži pár korun a můžeš je tím vyloučit. Jinak ta membrána se právě taky zkouší tou podtlak pumpou.

2015-03-11 20:03:38

povadi: hadicky sem vymenil a problem pretrvava, v hadickach proste zadny podtlak neni, k EGRU nic a k turbu strasne slaby.Zkusil sem sundat tu velkou hadici od filtru k turbu a po nastartovani se turbo toci ale po vypnuti se okamzite zastavi...nemelo by se jeste chvili samovolne tocit? Videl sem jedno video na YouTube a tam se po vypnuti motoru tocilo jeste 10 sekund.....a taky sem narazil po sundani plastoveho sani od EGRU ze mi to saje olej...nebo to tam ma byt? Sem to vyfotil....

2015-03-11 20:07:59

krtek: Jak to brzdí?

2015-03-11 20:16:03

povadi: celkem to jde, ale na suchu kdyz chci bloknout kola, tak musim zatlacit...za mokra mi abs spina driv, ale nemuzu to porovnat s jinym mondeem, nikdo ho v me blizkosti nema,

2015-03-11 20:25:13

krtek: no jde o to zda správně funguje podtlaková pumpa, když né - výměna - oprava když ano tak pak překontrolovat přepouštěcí ventil ovládání EGR

2015-03-11 20:42:25

povadi: a ta podtlakova pumpa je kde?


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6