Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-TDCi mezi 1900 až 2000 ot.cuká


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-TDCi mezi 1900 až 2000 ot.cuká

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 4  5  6  7  8

2015-11-23 17:12:50

doleza: ok diky

doleza: tak mam problem vyresen spatna hadicka privodu paliva, a to piskani spatne nasazena hadice u intercoleru

2015-11-27 13:20:11

milhaus1: no tak, a ani to nebolelo, jen asi trochu práce a ušpiněné ruce....šikula.

2015-11-27 16:46:46

doleza: taky sem se bal aby to nebylo neco vic trd uz nam vse komlet hotove tak doufam ze bude slouzit

2016-11-13 21:39:31

Dobrý den, mám Ford Mondeo mk3 2005 2,2 tdci 114kw motor od urcitych otáček cuka dělá to od 1700-2000 mezi těmito otáčky motor cuka když však zešlápnu plyn rychleji tak motor necvaka auto jsme napichli na diagnostiku a diaogniska mi vyhodnotila že v autě jedná chyba P0191 což je obvod snímače tlaku palivové rozdělovací lišty - rozsah provozních hodnot nevíte co tato chyba znamená na co přesně se zaměřit zda bude třeba palivový filtr nebo tak něco dekuju za rady.

2016-11-13 22:01:27

david1996: P0191 by měl být nízký tlak v railu, tedy pravděpodobně špatné čerpadlo , ale co vím tak tam zlobili i nějaký konektory, nebo může být špatný senzor.

P0191 - Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Performance (FRP) The comprehensive component monitor (CCM) monitors the FRP pressure for acceptable fuel pressure. The test fails when the fuel pressure falls below or exceeds a minimum/maximum calibrated value for a calibrated period of time. High fuel pressure.

Low fuel pressure.

Damaged FRP sensor.

Excessive resistance in circuit.

Low or no fuel.

A FRP PID value during KOER of 138 kpa (20 psi) and 413 kpa (60 psi) for gasoline or 586 kpa (85 psi) and 725 kpa (105 psi) for natural gas vehicles (NG) is acceptable.

2016-11-13 22:17:23

Možností je víc čím můžeš začít je opravdu palivový filtr už se mi to taky stalo sice u jiné značky auta s CR akorát auto jelo normálně při lehké jízdě ale po ráznějším přidání plynu začalo cukat tak že právě obráceně než tvůj případ.Nechci malovat čerta na zeď ale může to být čerpadlo.

2016-11-14 08:39:47

david1996: Pokud nad 2000 ot/min cukání ustane, tak to nebude tlakem paliva, protože to by motor ztratil výkon, ale spíš jen tím snímačem tlaku. Pravděpodobně při určitém tlaku se bude nacházet běžec v oblasti odporové dráhy, která je vadná (prodřená) a to jde opravit jenom výměnou za nový.

2016-11-15 18:58:09

sadourm: palivový filtr jsem dnes nechal vyměnit ale motor stále cuka nepomohlo to tak co navrhujete dál?

2016-11-15 18:59:44

petrdepo: dělá to v rozmezí přibližně od 1700 do 2000ot/min pak už cikáni ustane a dobrý

2016-11-15 20:21:26

david1996: Podle diagnostiky to opravdu vypadá jako vadný snímač tlaku na railu.Nejlepší by byla live diagnostika protože takto je to jenom hádání co to může dělat.Může to dělat čerpadlo,regulátor tlaku na railu anebo to může utíkat přes přepady na vstřikovačích.Každopádně měnit týto díly formou pokus omyl by byla drahá sranda.

2016-11-17 07:26:50

sadourm: Dobrá diagnostika ukazuje průběžně hodnoty čidel, chyby a také umí některé věci nastavovat v softwaru řídicích jednotek a některých modulů. Většina Scannerů ukazuje jen některé hodnoty a ani neukáže všechny chyby, protože do některých částí paměti se neumí podívat. Bohužel si lidé pletou pojem Diagnostika a Scanner.

2016-11-26 22:36:22

Zdravim pánové. Opět máme problem s mondeem 2.0 tdci rv.2002 při studenemém motoru občas zdechá.Projevuje se to tak že dojedu po městě na semafor a motor na volnoběh zdechne a pak je problem ho nastartovat. Diagnostika žadne chyby nepiše a všechny čidla ukazuji hodnoty v pořadku.A ještě jsem s všiml že auto pod plynem docela dost černě kouří a pod 2tisice otaček trošku cuká. Napada vas něco.? Diky

2016-11-27 05:36:13

design: Pokud diagnostika žádnou chybu nenajde, tak to bývá výpadek tlaku nafty (například kvůli zanešenému filtru nebo kvůli dopravnímu čerpadlu. To, že motor pod plynem černě kouří ukazuje na špatné spalování a příčina mohou být například vstřiky. Nejspíš budeš muset navštívit diesel servis, kde mají kvalitní diagnostiku (ne jen náhražkový scanner, který řadu věcí neumí nalézt).

2016-11-27 09:43:30

Milerad zajedu za nějakym odbornikem ale problem bude asi v tom že jsem z Prostějova neni mi tady někdo pobliž?A dopravni čerpadlo je v nadrži nebo kde? Jinak asi 40tis km zpět dělane čerpadlo i vstřiky. Ale asi maš pravdu podle me motor sežere naftu z filtru a hotovo pak zdechne. Filtr měnim každych 10tis km Delphi

2016-11-27 17:58:00

design: Dopravní čerpadlo je součástí vstřikovacího čerpadla. Dopravní čerpadlo v nádrži mívají benzíňáky.

2016-11-27 18:46:47

petrdepo: Motor ze starším vstřikováním tddi podavací čerpadlo má.Je umístěno pod autem před pravým zadním kolem.

2016-11-27 19:36:10

Koho z moravi mi doporučite aby to omrkl?

2016-11-27 22:24:25

design: Podle Etzolda bys tam podavaci čerpadlo měl mít taky. Podívej se pod auto jak uz jsem psal před pravým zadním kolem v oblasti zadní sedačky by měl být válec vedou do něj nafove hadice a kabely.

2016-11-27 22:33:47

OK mrknu na to diky

2016-11-28 07:48:03

sadourm: Jenomže Design píše, že má motor Tdci, takže nevím.


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8