Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-TDCi mezi 1900 až 2000 ot.cuká


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-TDCi mezi 1900 až 2000 ot.cuká

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 8

2014-11-09 20:42:05

Hups

2014-11-09 20:45:21

Pisu pres tel takze jsem to tam nevlozil... Jinak, zitra koupim tu hadici... Ale, premyslel jsem jestli to nahodou nevymenim sam... Teoreticky bych to dokazal zvednou dost na to abych se tam dostal... Menil jste to nekdo? Diky...

2014-11-11 19:05:33

Takze panove... Oprava z casti provedena. V autokelly mi dali spatnou hadici a zjistil jsem to az kdyz jsem vytahl tu spatnou. Takze jsem vzal specialni termo pasku, kterou jsem to na chvilku opravil. Vysledek? Super !!

Auto tahne jak nikdy.

az mi daji tu sparvnou vymenim za novy dil, takze neni potreba vubec jezdit do servisu zvladnete to sami je to trochu horsi pristup ale da se to bez problemu opravit svepomoci.

az to budu menit znova tak udelam fotodokumentaci

Mno nic nekdo tady smazal ty komenty... skoda... fotku pridavam teda sem... je to kovova trubice kterou se da nahradit ta hadice ktera praskla.

2014-11-14 04:29:40

gepir: Ja som s prasknutou hadicou chodil a tiez mi to cukalo a dymilo,no zalepil som hadicu a slape a taha ,ale uz pracujem na novej silikonovej hadici z Ebay.

Asi sa bavíte o hadici z EGR do IC,nie?

2014-11-14 11:26:18

jenci: hoj nad tim jsem taky uvazoval ale jak dlouho vydrzi?

2015-05-28 10:02:01

Ahoj mám na vás všechny dotaz. Jak dlouho vám vydržela po výměně nová hadice k intercooleru?

gepir: Ahoj kde se dá sehnat ta kovová trubka? Mám dva roky mondeo MK 3 a třetí hadici. Stále stejná závada

2015-05-28 15:29:21

bilis: Ahoj, to, ze mas jiz treti hadici svedci jen o tom, ze chyba nebude v hadici. Ale jinde, bud sit dil, nebo tam jde moc tlaku nez ma. Jeste se mi nestalo kdyz jsem nekomu tu hadici menil aby takhle praskala.

2015-05-28 15:44:52

povadi: Ahoj taky mě to napadlo ale nevím na co by se měli na diagnostice zaměřit? Po výměně hadice nejsou na výsledku žádné chyby, které by svědčily o špatném tlaku.

2015-05-28 21:17:00

bilis: To by přece měl vědět ten kdo tu diagnostiku dělá. Jinak dobrá rada, když to neví, uteč od něj. Nebo budeš jen solit peníze.

2015-09-02 21:04:09

Nazdárek,přispěji taky k tomuto tématu se svými zkušenostmi s mým Mondeem.Taky mi to pocukávalo,hlavně,když byl motor uvolněný bez tahu na rovince,jemné pocukávání,závada byla na intercooleru,měl malou dírku,a šlo to poznat na diagnostice během klidné jízdy po rovině bez tahu,kdy se měnila pořád proměnlivost natáčení lopatek turba,turbo natlačilo tlak po té snímač absolutního tlaku odstavil turbo,ale část tlaku se ztratila přes díru chladiče vzduchu a tak se znovu otevřelo turbo,to se dělo podle grafu na diagnostice při 2000 otáčkách cca co 2 vteřiny.Po výměně chladiče vzduchu se vše uklidnilo a auto jede v pořádku,Letos v létě se mi při cestě na dovolenou do Chorvatska stal obdobný problém,kdy auto po dálnici začalo pocukávat,jako by zrychlovalo a zpomalovalo,a kamarád,který jel za mnou viděl z výfuku přerušovaný dým-a byla díra v hadici z chladiče vzduchu do egr ventilu,po mírné úpravě pomocí lepící pásky jsem dojel tam i domů,a už to jelo v pohodě a motor jel v klidu.

2015-09-05 19:13:28

tomnejeschleba: Ahoj, mně to dělá to stejný auto jede v nouzáku, nemá výkon, jezdím s tím už půl ale neřeším to není na to čas. ale zajímalo by mně kde je chyba.

2015-09-19 12:09:13

miky4859: Zdravím, můj problém byl naprosto stejný, pocukávání, kouř, bez výkonu.Nakonec bylo roztržená hadice do egr ventilu, na straně k motoru, takže nebyla vidět.Koupil jsem novou za 360,-, vyměnil a ejhle, změna jako hrom.Auto jede jak za mlada.Vyčištění samotného EGR ventilu jsem udělal při tom.

2015-10-20 23:31:02

gepir: Ahoj mám stejný problém jako ty , jak se ti to podařiloopravit a co to tedy dělalo ?

Děkuji za odpověd Štyndl

2015-11-22 20:24:48

Cau ja ma taktez problem s cukanim mam 2.0 tdci 03 a mezi 1700-1900 otackach kdyz dam lehce nohu z plynu tak zacnu skakat jak na koze kdyz pridam tak je to dobre, na krizovatce na volnobeh skacu taktez a otacky my nekdy litaji nahoru dolu.dnes sem jel z melnika a zniceho nic za jizdy chciplo tak sem nastartoval a jelo chvilku normalne pak zase jak na koze,na diagnostice to nic nenapsalo a cestou to spadlo do nouzaku, ale zda se ze my jde od interkoleru slaby pisklavy zvuk pred tydnem my delaly spojku tak doufam ze to bude jen zapomenuta hadice nebo nevim co stim diky za radu jestli nekdo vi

2015-11-22 20:32:38

milhaus1: Již jsem tu problém s diagnostikou vysvětloval nesčetněkrát, tak tedy znovu... To, že diagnostika Ti nic nenapíše je dost často zapříčiněné právě tou diagnostikou. Jen tady bacha On je totiž s diagnostikou dost velkej problém. I když kvalitní multiznačková diagnostika jako je třeba KTS-ko od Bosche, Delphi, Texa, SuperVag. a pod. Tak se stává, že u forda nedokážou správně komunikovat s ŘJ a vypíšou bez závad, nebo jen přibližnou závadu, nebo totální blbost.

A ty rádoby diagnostiky co se prodávají za pár korun na netu nejsou nic jiného než rozšířené Scannery. A s tima opravdu nic neuděláš umí jen hodně omezenej základ.

2015-11-22 20:41:07

povadi: stou diagnostikou to chapu ze to nemusi byt ta prava zatim pokazde napsala vse bez problemu to bylo tim , me jde ted o to jestli nekdo nema podobnou zkusenost kde zacit s hledanim problemu

2015-11-22 22:07:22

milhaus1: Začít musíš pořádnou diagnostikou, může to bejt spousta věcí...

2015-11-23 15:48:11

ptak: ahoj,měl jsem stejný problém,u mě to dělala díra v intercoleru,zrovna v těchto otáčkách turbo začíná tlačit tlak,snímač absolutního tlaku v sacím potrubí odstaví turbo tím,že sníží mírně dodávku paliva,tím se sníží výfukové plyny a turbo sníží tlak,aby nebyl překročen tlak v sání,ale mezitím ten tlak uteče přes netěsnost,a řídící jednotka upraví zvednutím dávky paliva,a zvedne se opět tlak v turbu,tento jev se děje cca co 1-2 sekundy a auto poškubává,jde to vidět na připojené diagnostice během jízdy,kde kolísá absolutní tlak.Po té co jsem vyměnil intercoler se vše uklidnilo a auto jelo jak nové, Po cca mi praskla hadice od intercoleru a chovalo se auto stejně,pocukávalo a při jízdě po dálnici to auto na stejnou úroveň plynového pedálu citelně zrychlovalo a zpomalovalo,únik nebo díru v intercoleru poznáš,že je tam mastné zaolejované místo.

2015-11-23 16:04:09

miky4859: diky hned se na to mrknu a dam vedet jak sem pochodil

2015-11-23 16:19:17

milhaus1: Doporučuji kontrolu všech hadic a trubek k turbu, ale tak, že je rozděláš a podíváš se i za zadu,protože v mém případě to byla lokna jako hrom ačkoliv ze předu se hadice tvářila jako téměř nová.Oprava mne přišla na 400,- a dělal jsem to asi hodinku.


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 8