Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-TDCi mezi 1900 až 2000 ot.cuká


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-TDCi mezi 1900 až 2000 ot.cuká

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3  4  5 ......... 8

2011-01-07 01:22:39

jo každy něco jiného. Zatím jezdím a moc si to nepřipouštím, že mám Forda

Zima oproti lonsku u mě v poho. Dlabnu a jedu a musím, říci, že i to škubání vymizelo (asi) Tak se z praxe v tom nehrabu a snad to jetště něco vydrží. Jinak jsem mu tehdy pohrozil, že jestli to takhle pujde dál tak ho prodám ( daruji ) a asi si to auto vzalo k srdci

2012-04-18 19:30:37

má podobný problém.

Mám mondeo 2.0 TDCi 96 KW r.v. 2006. Posledních několik dní se mi zdá, že dochází k nějakým problémům s tahem. Když zařadím dvojku tak u zhruba 2300-2400 ot. cítím jemné cuknutí a mírný pokles tahu. Je to pocit, jako bych si trochu přibrzdil auto. Po překročení otáček na vyšší hodnoty už to zase táhne dobře. Nedělá to vždycky a možná, že jsem jenom přecitlivělý , nicméně může to být i problém. Jak to tak pročítám, může to dělat EGR ventil, ale i turbo....zatím z toho nejsem moc moudrý

2012-05-01 23:58:02

no ja mam mk2 a 18td-i je to ještě ten stary disel 66kw a snese hodně tedy až do doby než ho dostal do ruky garažovy odbornik--sem si myslel že se vyzna a akorat ho sprasil jinak k veci jezdim na řepku a filtr skoro nemenim přijde mi to jako sranda jezdimm na olej už 5let a nemnel sem problem jen v zimne davam naftu ale ted se po opravě odbornikem motor rapidne unavil vypada to na turbo i lambda sondu nicmene jsem zjistil že čidlo otaček motoru je zasadni problem dochazi tam k zaolejovani a poškozeni přivodniho kanblu --po izolaci a očisteni auto znatelně zlepšilo chod

2012-05-02 06:19:32

To cuknutí dělá většinou kompresor klimatizace.

2013-04-29 13:11:51

Praskla hadice (foto) - kde je mozne ji .. Zdravim,

mohl by mi prosim nekdo poradit, jak se rika hadici na fotkach a kde ji sehnat?

Je zalepena stribrnou izolackou a zvyraznena cervenou barvou.

MONDEO III kombi (BWY) [11/00-03/07] » 2.0 TDCi (1998ccm/96kW)

Diky.

2013-04-29 13:18:50

fbrychta: Ahoj je to hadice od turba která vede do egr ventilu a v kolínku jak jí máš označenou praská dost často. Já to vyřešil silikonouvou hadicí na míru.

2013-04-29 13:26:12

fbrychta:

Hadice od Intercooleru přes EGR ventil, do sání. Jak píše "Kani", je to běžná věc a stává se to.Buď koupíš novou, nebo vrakáč.

Je to na tobě

2013-04-30 10:29:15

Tak nová hadice u autorizovaného dealera za 2010,- Kč vč. DPH. Na vrakáčích se shaní dost težko.

2013-04-30 16:08:41

fbrychta:

Schválně jsem na ně koukal. Na S-bazaru mají obě a za jednu 300kč.Musíš hledat.

2013-07-12 08:49:57

Zdravím, chci se zeptat na rady ohledně nouzáku, vstřiků apod.

Minulý týden mi auto spadlo do nouzového režimu, turbo vyplo a slušně se nachrochtává. Byl jsem s tím u mechanika, ten hned odepsal jeden vstřik, že už je na tom špatně. Včera jsem byl u něj pro auto, vstřik vyměněný (originál z Fordu), ale bohužel ještě není nakódovaný od řj (v pondělí tam s autem za ním jedu).

Díky tomu "nenakódování" je auto pořád v nouzáku a kontrolka bliká a bliká. Po nastartování má auto tendence prvních +/- 5km cukat na převody 1-2-3, při vyšších rychlostech už je to klidnější. Při nastartování za studena auto slušně cuká, ale jak říkám - po pár km se to uklidní, ale je to stejně chrochták, je to o dost hlasitější.

Dneska potřebuju odjet cca 90km na hory a v neděli zpátky - mechanik říkal, že s tím klidně můžu odjet, v pondělí nakódujeme vstřik a bude to v pohodě.

Máte někdo zkušenosti? Auto mi (zatím) nechcípe, jede sice bez turba ale jede a nechci abych skončil klasickým "fordem tam a vlakem zpátky" :)

Díky za info

Jo a sorry - mám Mondeo MKIII 2.0TDCi, rv. 2003 :)

2013-07-14 23:00:49

Zdravím,,, poradíte někdo jak a čím vyčistit ten egr ventil??? díky..

2013-07-14 23:08:16

hart:

Prodávají na to přímo přípravek. Hledej na netu.Už nevím jak se to jmenuje

2013-07-16 12:42:45

tomenzino: díky

2013-07-19 14:17:40

tomenzino:

Pročetl jsem si tuhle diskuzi a ještě nekolik dalších na jiních klubech ( nejen ford) a rozhodl jsem se ten krám zaslepit. Jenže všude se bavily o dieslech a v tom mojem vyj... benzínu 1,8 16V 91 kW jsem našel něco co by to mohlo být, ale nemám tušení jak to zaslepit. Poradíte mi prosím?

Ten první obr. je podle mě asi ten EGR. 2.obr do toho vede hadice z EGR a ten 3.obr. je pod čím to je...

2013-07-19 19:56:38

hejmy:

S těch fotek nejsem moc chytrej, ale k EGR ventilu, musí vést trubka z výfukového sběrače.Aby spaliny pouštěl znova do sání.

2013-07-20 10:37:58

tomenzino:

Já z toho právě taky nejsu moc chytrej, tam to nikde není vidět. Jediný co bylo podobný tomu co jsem viděl na forech jsem vyfotil....

2013-07-20 19:37:18

hejmy:

No prostě k EGR ventilu vede ta trubka od výfuku.Jiná možnost není

2013-11-09 18:31:10

Ahoj ,už tak týden pocituji drobné cukání motoru TDCI 96kw. 1-2 vteřiny pak to přestane.Včera jsem vezl vozík s nakladem a hruza asi po sto kilometrech černý kouř z vyfuku a neustálé cukání hlavně když se rozjížím mezi 3-4 stupněm když jedu tak 50-80 .Když jedu po dalnici 120km tak je to uplně v pohodě.

2014-08-18 17:36:05

Mondeo 2,0tdci 81kw cuká na 1800 .. Zdravím nevíte někdo jak dále postupovat pří odstranění tohoto problému? Zkontrolován a vyčištěn EGR + sací potrubí a hadice k turbu.zkontrolovány vstřiky v diesel servise,vyměněn pal.filtr.Jede to normálně akorát při akceleraci černě kouří a při konstantní rychlosti kolem 1800 ot. pocukává . egr jsem zkoušel i zaslepit a nepomohlo to.Už mě nic nenapadá.

2014-08-18 18:16:03

paja1111: Pokud motor černě kouří, znamená to většinou, že má málo vzduchu pro spalování, takže to vypadá, že turbo dává málo vzduchu (třeba že vázne klapka turba).


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8