Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-TDCi mezi 1900 až 2000 ot.cuká


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-TDCi mezi 1900 až 2000 ot.cuká

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3  4  5 ......... 8

2009-05-21 20:56:30

Ahoj, všichni klubáci, jsem zoufalý majitel Mondea.

Včera jsem tu hledal přes 3 h. otázku na můj zcela "unikátní" problém. Nenašel

Jsem hrdým majitelem Modea 03, TDCI. Už vím jak probíhá nouzový režim při předjíždění. Tak jsem našel ty největší odborníky na disely. Jak jinak něž v Praze. Podnik nechci jmenovat. Proběhla výměna čerpadla a 3 vstřiků (moc jim neveřím mám za to, že mi tam podtrčili něco jiného) 4 vstřik je prý bez známek problémů. Po vydání ne malých peněz, odjíždím s pocitem nového auta a dalších nádherných km. Den nato mi auto nešlo nastartovat + doprovod blikající spirálky ( nenávidím ji Hold jsem si znovu udělal výlet do Prahy cca 270km. Tam nebyla závada objevena. Do toho začalo i autí tak trošku cukat a to je momentálně můj kámen úrazu a dotaz na Vás.

Při zcela plynulé jízdě mi v rozmezí 1900 - 2000 otáček pocukává auto. Děje se to rychlostech 3,4 a 5. V měste je to docela sranda - ty pohledy lidí . Motor při tom rachtá. Fakt hnusný pocit. Ptám se kohokoliv a nikdo neví. Už jsem do toho zase nasypal peníze a výsledek vniveč. Kdo na to přijde má u mě velkou flašku

Předem Všem děkuji za odpovědi s pozdravem Pták

PS: ptejte se na co chcete.

2009-05-21 21:05:10

člověče nejseš jediný kdo řeší něco podobného vím o jednom člověku kterému to dělá, ale jen lehce přesně v těch 1900 otáčkách ten má TDDi a druhý má 2.2 TDCi a to samé, nikdo nedokáže pořádně říct čím to, vzhledem k tomu, že je to u všech ve stejných otázkách neni to něco v elektrickým obvodu ??

2009-05-21 21:22:18

Ahoj, to mě potěšilo nejsem sám

Něco k zamyšlení : špatně ukostřenej motor - el výboj? Dnes mi to jedn kamoš rvel do hlavy.

Potřebuju(jem) něco konkrétního čeho se chytit. Tolik kapacit jsem prolez a hle ... ono nic. O diagnostice se nebavím.

Dík za odpověď Pták ( že tys chtěl tu flašku )

2009-05-21 21:33:38

čištění egr někomu pomohlo a někomu vůbec, tak nevím.

2009-05-24 16:50:09

Já se domnívám že tento problém by mohlo mít na svědomí turbodmychadlo neboť v tomto rozsahu otáček (1800-1900rpm) začíná turbo viditelně zabírat a jestli jedeš lážoplážo a točíš motor v těhle otáčkách, tak turbo neví jestli má zabrat či nikoliv, tak proto to cukání. Je to právě toto rozmezí otáček. Zkus jet lehce nad 2000rpm a už by to cukat nemělo. Nevím jak citelně ti to cuká. Jestli lze nazvat cukáním střídavý záběr turba, tak pak by to mohlo být ono.

2009-05-24 20:49:47

Ahoj,

tak proběhl testovací víkend. Byl mi osazen zánovní snímač FRP. Velice znatelné cukání se změnilo na nic a pak malé cukání Uvidím objednám nezávazně noví snímač a zkusím ho pak písnu. Jinak se zeptám jak je možné po výměně vstřiků a čepradla nastartovat na 2 až 3 pokus a z doprovodem blikající spirály?? Popřípadě jaké máte studené starty? Mě to po veleúspěšné opravě kolísá mezi 900 - 1000 to. Klape jak zetor z pluhem a docela kouřímšedo modře. Po zahřátí motoru vše ustane ( šedomodrej kouř beru jako výtězství kouřilo mě to černě ) Chlapi dejte radu kde mi to dají férově do kupy?? Už žádné HALE Měj te se

2009-05-25 14:07:07

No tak to je pech. Palivovou soustavu jsi kontroloval? Palivový filtr měnil? Možná máš ještě zanesený MAF senzor (váha vzduchu), jemně štětečkem očistit ten odporový drátek. Pak už jen zbývá snad proměřit elektroinstalaci.

2009-05-25 22:19:13

Zatím díky moc všem za rady a odkazy. Pokud Vás něco ještě napadne tak klido pído pište. Řeším to ještě s jedním servisem. Uvidím pak dám info + ponaučení PS: kde mám ty prachy srá...

2009-05-28 15:57:12

Jelikož mi motor také poškubával, pustil jsem se do čištění EGR ventilu. Byl kompletně zanesený a sedlo ventilu v důsledku totálního zakarbonování netěsnilo. Auto jsem zatím neprojel, takže neznám výsledek, ale dám určitě vědět.

2009-05-29 13:02:56

Dneska jsem auto po vyčištění ventilu projel a nestačil se divit. Nejen že přestalo škubat, ale začalo okamžitě reagovat na zmáčknutí plynového pedálu, předtím znatelná prodleva, a navíc neškube při přeřazení. Když jsem viděl v jakém stavu byl ventil, říkám si že podobně na tom bude celé sání za ventilem a chtělo by vypucovat, ale to je na dlouhé zimní večery.

Po nekolikastech ujetých kilometrech auto začalo cukat znova, proto jsem demontoval komplet sací potrubí a vyčistil v domění, že se něco změní, nebylo tomu tak. Pravděpodobně bude chyba v samotném EGR ventilu, nejspíš nefunguje tak jak má. Rozhodl jsem se proto k odstavení ventilu, vystřihl jsem z tenkého nerez plechu záslepku a vložil mezi zpátečku z výfukového potrubí a EGR ventil. Auto jsem projel a vypadá to, že je po problému, akorát před měřením emisí budu muset blindu nachvíli odstranit.

2009-06-26 21:56:56

Nic odstraňovat nebudeš muset. Na emisích tu záslepku vůbec nepoznají. stejně ten egr přepouští splodiny jen v určitém režimu motoru.

2009-06-27 09:40:30

Tak to jsem rád, tenhle ekologický nesmysl akorát zasírá motor.

Po ujetí 50km s blindou se mi rozsvítila kontrolka poruchy motoru. Během tohohle týdne mi má přijít kablík pro diagnostiku s čipem ELM327 a mám v noťasu nachystaný soft fordscan který umí číst , mazat chyby a umí i livedata. Hned jak dorazí auto napíchnu a napíšu jestli to způsobila ta blinda.

2009-06-28 16:35:34

Pokud máš EURO 4 a EGR s elektronikou (tři dráty vedoucí z EGR), tak ta kontrolka je následek toho zaslepení. U EURO 3 se kontrolka nerozsvítí, u EURO 4 bohužel. Pokud ji vyhodíš, kontrolka po chvíli zhasne.

2009-06-28 19:47:34

A nevíš jak se to dá obejít, tak aby tam byla blinda a ŘJ to neregistrovala?

2009-06-28 20:14:56

u nás na foru přišli s tím, že musí trochu ta záslepka proppouštět, ře stačí cca 10mm díra a je klid. juknu na to podrobněji a napíšu sem.

2009-06-28 21:02:23

Někdy to pomůže, někdy ne, chce to vyzkoušet.

2009-06-28 21:49:49

Dík, zítra to testnu

Dnes ráno mi došel kablík na diagnostiku tak jsem to hned napíchl a byla to chyba sekundárního výfukového okruhu což v bude v překladu asi EGR ventil. Chybu jsem vymazal , do blindy udělal díru 10mm a auto projel 20 km. Auto šlape jak hodinky a chyba už se neobjevila. Ještě jednou dík za rady a doufám, že to nějaký ten pátek vydrží.

2009-07-02 14:27:46

Tady nákres záslepky, kdyby si ji někdo chtěl vyrobit dopředu

XTM
2009-07-24 18:55:08

ahoj vážený " zoufalý " majiteli,

zatím jezdíš ale Tvoje písmenka mi ještě dneska nahánějí husí kůži , já ač žena nejsem žádná blondýnka, mezi motory jsem vyrostla a moje fungl nové předrahé Mondeo 2 litr TDCi, 96 Kw výroba přelom 2003/2004 ale asi z dílů 2003 dopadlo 4 měsíce po záruce tak, že na dálnici v rychlém pruhu ve 130 km prostě umřelo já měla štěstí přežila jsem to a nikoho nezabila rovněž. Nikdy nezapomenu na větu v autorizovaném Fordu Brno, diagnostika je OK ale motor je v prd*li. Od té doby jsem rok "jednala" s prodejcem dovozcem výrobní fabrikou v SRN a nakonec až s Fordem v Americe a výsledek ztráta energie času a obrovského množství peněz. Znám velice dobře nouzáky v naprosto nevhodnou dobu, dokonce pak i chcípnutí při předjíždění... vysloveně Ruská ruleta... co dodat už nikdy ne autorizovaný servis už nikdy nevěřit nikomu, že co udělal a já platím je uděláno.. jednoznačně nutnost velekvalitní palivo podle testů verva diesel má nyní nejlepší oktanový číslo.. a čistit měnit filtry a najít servisáka co miluje auta a popere se i fordem...Majka

2009-07-26 16:49:00

také jsem si tím vším prošel


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8