Fórum - Téma


Motor+Mondeo-škube při brždění motorem i akcel


Fórum Mondeo MK II Motor+Mondeo-škube při brždění motorem i akcel

Informace o modelu: Ford Mondeo MK II



2012-10-16 17:39:33

Zdravím forďáky a forďačky

Koupil jsem si starého Forda Mondeo 1,8 TD 1998 a mám s ním trable.

Při sundání nohy z plynu i při akceleraci několikrát mírně škubne, pročetl jsem již spoustu diskuzí jak zde na fŕu tak i na jiných. Vyzkoušel jsem výměnu veškerých filtrů, vyčištění váhy vzduchu, odpojení podtlakové regulace EGR ventilu ale problém stále trvá. Dnes jsem nalil při čepování nafty do nádrže přípravek STP na čištění palivové soustavy. Výsledek zatím nevím ale moc od toho neočekávám, nemíním do auta investovat příliš mnoho financí takže výměna vstřikovacích trysek nebo čerpadla je vyloučena, to se spíše smířím ze škubáním.

Budu vděčný pokud mě někdo nasměruje na něco co se dá bez velkých nákladů vyzkoušet.

2012-10-19 19:01:22

Ahoj Im31 mám stejné auto a stejný problém ale taktéž nevím kde je zakopanej pes takže se rád přidám k tomuto tématu... auto jede krásně do 2800ot/min potom motor občas škubne a následuje propad výkonu a otáčky lezou jak důchodce k doktorovi

2012-10-20 18:08:53

Zdravím

Můj problém je trošku jinde, s výkonem motoru jsem spokojen. Při akceleraci nejdříve dojde k škubnutí ( jako by nedostatek paliva ), ale poté motor již směle zvedá otáčky a táhne . Turbo zabírá někde kolem 1800 - 2000 a během akcelerace žádné škubání není zřetelné. Je pravda, že motor při obvyklé jízdě točím do 3500, více max při předjíždění, ale pokud i v těchto otáčkách sundám nohu z plynu dojde ke škubnutí a to jak při akceleraci tak i při brždění motorem.

Dnes jsem nahradil gumové hadičky od palivového filtru k čerpadlu za průhledné hadičky a tím jsem zjistil, že při přidání plynu jde do motoru dost vzduchových bublinek. Může tohle být příčina škubání?

2012-10-21 14:42:39

Ahoj.

Přečetl jsem si tvůj problem. Minulý rok jsem měl to samé i když na jiném modelu. (Mondeo 2.0 Durateq).

Vetsinou hned po nastartování začaly kolísat otáčky, bílý dým a při pokusu o rozjezd okamžitě zdechnul. To byl tedy až pozdní stav. Ze začátku jen škubal, nešel občas po zahřátí do otáček, občas blikala kontrolka žhavení. Na diagnostice byla nejaka chyba ve výfukovém systemu, kterou už si nepamatuju. Nakonec to delal EGR ventil, ale nestačilo odpojit regulaci, byl zanesený vevnitř a klapka pořádně nedovírala. Vyndal jsem ho a prolil pořádně odrezovačem a technickým benzínem a od té doby mam pokoj. Doufám, že ti to pomohlo ;) Good luck

2013-01-06 11:44:44

Im31

Můj problém vyřešen!!

měl jsem podezření ze to ve vyšších otáckách způsobuje přisávání vzduchu přes předehřev nafty umístěný mezi palivovým filtrem a vstřikovacím čerpadlem tak jsem ho prostě obešel (vyřadil z okruhu) průhlednou plastovou hadičkou mezi pal. filtr a čerpadlo a najednou bylo po cukání a motor jede jak má... takže zřejmě jsem měl nějaké nečistoty uvnitř vpředehřevu paliva které ve vyšších otáčkách motoru omezovali průtok paliva a způsobovaly cukání mezi 2800-3000 ot/min a vevyšších otáčkách omezení výkonu způsobená nedostatkem paliva

.

2013-01-06 18:25:28

lm31 jak jde na volnoběh,jde pravidelně a při startování chytne dobře,nebo než chytne koktá?

2013-03-05 22:05:18

Jon29:

žhavit musím na dvakrát pak chytne krásně když je okolo nuly tak při startu koktá ale volnoběh pak už drží bez problémů a stabilně

 petrdepo  
2013-03-06 11:45:25

martas2.4:

Tohle vypadá na výměnu žhavicích svíček. Pravděpodobně už mají svoji životnost za sebou.

2014-11-02 10:51:17

chci se zeptat nemuže to bejt ve vstřikach mě mechanik říkal že mužu mít po smrti nějaký vstřik nebo vytřiky tak je skusím vyměnit a uvidím jestli to bylo fakt tím jinač budu asi dělat to same co je psáno víše.


Odpovědět