Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-SCi


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-SCi

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1  2

2011-11-05 20:40:05

a co to skubani ? kamos s celkem novym SCI ma stejny problem, ja jsem po vycisteni ERG ventilu OK, nove tlumice u 145 tis. km a auto jak nove

2011-11-05 20:42:35

to škubání přestalo po odpojení baterie.....jak jsem již psal o trochu dříve....a zatím vše ok....

2011-11-05 20:43:27

co tahas za prives ??? jestli neotravuji

a jeste doporucuji :

http://www.ford-focus.cz/...61&st=0&sk=t&sd=a&start=0

2011-11-05 20:46:32

ale...nic co by stálo za řeč....je to takový po domácku dělaný...nebržděný, cca 600kg. ale na přespání na dovolence stačí....chtělo by to ale generálku vnitřku

2011-11-05 20:49:17

ja taham celkem 850 kg, jde to - ale 2,2tdci zabere vic a zere min

2011-11-05 20:52:09

Tak to věřím....mě to chce snad sežrat i kalhoty....průměrne to dělá 11 - 12 litříků.

2011-11-05 20:56:46

s přívěsem taky tak, ale s ohledem na komfort a pořizovací cenu to ještě vydržím ( než to doplatím ), mrkni na foto dal jsem tam svého bydlíka,

jaký další bude následovat nevím - asi zase mondeo - máš tip na motorizaci ???

2011-11-05 21:09:12

Uau....to máš super budku....já bych šel hned do toho nového mondea....ale co se týče motorů...tak to nevím....nějak jsem se po koupi toho svého auta přestal zajímat jak jde vývoj...já bych šel asi zase do benzínu....na těch mých 10000 km ročně to je asi nejlepší volba...

2017-05-22 21:51:00

Zdravím, po najetí 215 000 km se mi vyskytl problém. Když je motor studený tak není žádný problém, ale po zahřátí na prov. teplotu a po zvýšení otáček nad 3500 a při plném sešlápnutí plyn.pedálu, motor ztratí tah, jakoby se mu zavřel přívod paliva. Po poklesu ot. na 3000 zase naskočí ale již víc jak 3000 netočí a do těch 3000 ot. je bez výkonu. Někdy začne škubat. Pak stačí vypnout a zase nastartovat motor (i za jízdy) a vše je zase na nějakou dobu ok. Je třeba ale držet ot. do 3000 a nesmí se moc šlapat na plyn. Když se začnou problémy projevovat tak na volnoběh motor netočí víc jak 3000 ot. Kontrolka poruchy motoru nesvítí. Zatím jsem vyměnil pal. filtr. Bez úspěchu. Budu rád za každou radu.

2017-06-01 17:55:16

Zdar, SCičkáři :)

Já zase bojuju s chybou P2097, zřejmě špatná lambda za zásobníkem NOxu.

K tomu mám dotaz na vás chytřejší :) Nejdřív jsem našel, že dvě lambdy jsou před a za katalyzátorem, co je hned pod výfukovými svody. Na catcar.info jsem ale tuhle část nenašel, jen výfukový systém, kde zase ukazuje dvě lambdy před a za zásobníkem NOxu - přední má 1307979 a zadní 1316156, to bude ta moje. Ale kde je teda to čidlo teploty výfukových plynů ? A 4 lambdy celkem je přece nesmysl ? Díky za objasnění, jsem z toho jelen.

mchodura: Kontrolka mi taky nesvítí, ale chybu mi našel elm327 (aplikace Torque i Forscan, obojí plné verze; smazat jde, ale hned se objeví znovu). Mmch zkoušel jsem 2x projet se na dálnici na 4ku nejméně 100kou a nejméně 30 km, jak radí odsiřovat zásobník NOxu, poprvé to po cca 20 km asi 10x zakuckalo, tak jsem si myslel, že se profoukl, na chvíli spotřeba nižší a lepší tah, ale cca po 14 dnech to samé a stejný recept už nepomohl, byť spotřeba zase klesla, jezdím denně 2x25 km po Praze, větší část po okruhu, a PP ukazuje cca 7 l, ale vím, že podměřuje cca o 0,7 l oproti skutečnosti. Zpátky k chybě - pokud jsi nebyl na diagnostice, tak tou bych začal. Pokud nemáš ucpaný pal. filtr - ten jsi měnil (jinak na ebay je dobrý prodejce, už jsem jeden od něj bral:

http://www.ebay.com/itm/N...519112:g:X~QAAOSwOVpXYVs2), tak bych vyčistil škrtící klapku, egr včetně obou trubek (chystám se zaslepovat podle tohoto návodu - http://www.fordclub.eu/fo...ndeo-iii-egr-49128?kols=7 tak by se mi hodily rozměry na záslepku u trubky z výfuku :)) a pak sání, je možné, že to máš zasraný a kvůli tomu se klapky neotevírají, jinou mechanickou chybu bych tam nehledal. Jinak ty cívky možná vyměnit taky, ale někde jsem četl, že se mají měnit současně se svíčkama, jinak špatná cívka může zničit i novou svíčku. Pak už mě napadá jen váha vzduchu a ucpaný kat a podávací - vysokotlaké - čerpadlo, třeba nestíhá, ale pokud na nižší stupně zabírá normálně, tak nevím.

Na tachu mám 155t, při koupi 144t, je to 11/2003, ale je to dotažený z Něm a budíky byly měněný, tak těžko říct, ale zatím jsem měnil jen zadní ložiska, kterým se dává těch 150t, což by odpovídalo stavu na tacho, jinak jen spotřebák (tyčky, čepy, filtry, olej).

Kdo nemá tempomat, tak mně stačilo nahodit bag s tlačítky a vše jelo. Kontrolku tempomatu jsem neměl, pak jsem měnil budíky za ty z ST, ale jsou se SW z 2002, tak na nich nešla aktivovat aktuální spotřeba.

Aspoň tolik v rychlosti.. vše, co vím, jsem našel na netu, nejsem mechanik, ale i ta trocha teoretických znalostí mi už ušetřila dost peněz a nervů se špatnými servisy, na které mám samozřejmě smůlu :/

2017-06-03 08:05:10

miguello: Čidlo tep. výfuk plynů je třetí od motoru....tzn. před zásobníkem NOx

A co se týče mého problému tak závada vyřešena....vadné pal.čerpadlo v nádrži....hurá...zase tahá.

2017-06-03 12:43:48

mchodura: Tak to je super :) Tohle cerpadlo me nenapadlo :( pritom jsem to kdysi resil na Astre,jenze ta nechtela vubec chytnout,stacilo vymenit rele na cerpadle. Tobe ho menili cele ? Na kolik ta sranda vysla ? A sundavali nadrz nebo se tam vloupali vrchem ?

Tak tim padem ma SCi 3 lambdy + to cidlo a posledni lambda je za zas.NOxu. To cidlo je uzsi a delsi nez lambda,to je jediny rozdil,ktery jsem vypozoroval z fotek. Jenze catcar.info k tomu cidlu udava kod 1307979 a kdyz to vygooglim,napr.na ebay,tak je to proste lambda,ne to tenky cidlo,proto mi to nesedi...

2017-06-04 06:44:32

miguello: Nádrž se nejspíš bude muset spustit dolů, protože v podlaze kufru není běžně otvor pro přístup. Lepší je ale nejdříve zjistit, zda není problém někde v elektroinstalaci k čerpadlu. Někdo se před časem zmínil, že si při tom ten přístupový otvor k čerpadlu nechal udělat.

2017-06-04 14:12:37

petrdepo: To vím, proto se ptám, jestli zvětšili otvor a vyndali čerpadlo komplet (nebo byl problém jen v relé nebo v konektoru apod.) nebo sundali nádrž.

2017-06-04 18:45:36

miguello: Jestli zvětšili otvor, to už si nepamatuji. Jestli je problém jinde, než v čerpadle, by se mělo dát zjistit v konektoru u čerpadla zkoušečkou.

2017-06-04 20:12:04

petrdepo: Ja reagoval na mchoduru. Ale pokud jsi mel stejny problem, ok, info se vzdycky hodi, kdyby me to nedej boze taky potkalo.

2017-06-05 08:46:28

miguello: Zdarek...já jsem vystřihl v plechu větší otvor a čerpadlo jsem vyndal krásně vrchem. Sundávat celou nádrž to je hodně práce. tak jsem to měl hotové do hodiny. Čerpadlo jsem sehnal starší za 800 kč. Tak uvidíme jak dlouho pojede, ale pocitově vypadá v o hodně lepším stavu než to mé původní. Pak ten větší otvor jsem vycpal molitanem a je po problému. Jen ještě musím odsledovat jestli ten molitan nebude nasávat vlhkost za deště. To pak budu muset nějak vyřešit, ale to už bude malý problém....Hlavně že auto šlape.


Odpovědět

1  2