Fórum - Téma


Motor_Mondeo IV-filtr pevných částic


Fórum Mondeo MK IV Motor_Mondeo IV-filtr pevných částic

Informace o modelu: Ford Mondeo MK IV


1  2  3  4  5

2015-12-19 16:05:18

povadi: Dám ti vědět. Uvidíme.

2015-12-19 16:59:50

carnitin: To vím dopředu jakto bude. Protože od1.1.2016 dochází k hodně velkému přitvrzení na STK i na EMISÍCH

2015-12-19 17:06:51

A na 2.0tdci stoji dpf kolem 15000 ale na 2.2tdci asi 40000 a pokud bude vyrezany tak to nepujde ani vymennym zpusobem a je tam proplatek asi 7000

2015-12-19 17:15:49

foki: a to se vyplatí vyřezat filtr a pak koukat

2015-12-19 18:34:30

Chlapci. Já jsem teď spokojený a fakt neřeším čekání na větší spotřebu či poslouchání zvuku motoru. Chápu vás. Věřím také, že to nějak dám a nebude to tak žhavé, jak se říká a píše. Spokojenost s vozem. Však nechápu, jak mohli vypustit vůz do prodeje, když neumí signalizovat usazení filtru. Ale hádat se nebudu. Akce střídá akci. Takže až to přijde, po řeším. Pkcccc

2015-12-19 19:12:14

carnitin: Nedáš to, protože emise budou propojené přes OBD zásuvku a tam to ve výpisu bude vidět, že filtr není funkční a technik si to nelajzne platit pokutu a nechat se připravit o práci

2016-02-28 12:59:39

Ahoj,mám motor 2,0 103kw.Neprošel jsem emisemi pro nadměrnou kouřivost i přesto,že mám filtr pevných částic.Auto jede normálně,výkon neztrácí ani chybu mi to nehlásí.Ani jsem nezpozoroval,že by mi to nějak kouřilo.Rok v.2009,najeto 185000, Nemá někdo s tímnto zkušenosti,případně jaká by mohla být závada? Děkuji

2016-02-28 14:22:16

O kolik jsi přešvihl kouřivost?

2016-02-28 14:28:05

pd87: Naměřili mi 1.4 až 1.6

2016-02-28 14:31:20

cvacheron: Limit je myslím 0,5

2016-02-28 14:42:03

pd87: No právě,přijde mi to dost.Ale kdybych měl ucpanej filtr,tak by mi to hlásilo chybu,to se neděje.

2016-02-28 19:17:16

cvacheron: Já mám ten samej problém,jen s tím že mě na diag.zjistili že mám něco s klapkou vzduchu,ale auto jede normálně

2016-02-28 22:26:23

mark: Takže emise máš taky špatný ale jinak žádnej problém?

2016-02-28 22:35:20

cvacheron: Když jsou špatný emise tak tam problém je. Potřebujete zjistit Diagnostikou kde je zakopanej pes. Příčin může bejt spousta od paliva, složení směsi či třeba přicpanej DPF atd....

2016-02-29 13:43:30

cvacheron: Ahoj, mám úplně stejné Mondeo jako ty. r.v. 2009 najeto 217 tis, motor 2,0 103 kw. Dovezl jsem si ho z Německa a u Emisí mě borec strašil ze stejným problémem. V podstatě mi říkal to stejné s tím, že mám dvakrát větší kouřivost motoru. Nevím přesně v jakých jednotkách ta diagnostika funguje, ale povolená dle jeho slov je 0,5 a já měl přes 1,5. Diagnostiku jsme dělali na dvakrát. Napodruhé už jsem testem prošel. Nicméně mi říkal, že by mě měl správně vyhodit

Ptal jsem se ho na příčiny, které to mohou způsobit. Vyjmenoval mi tohle např. motorový olej, velký nájezd km, DPF filtr, způsob jízdy(úspornější jízda dušení motoru.) Atd.

Když se zamyslím nad samotným průběhem emisní zkoušky, kdy musíte podotýkám naftový motor vytočit 5x do omezovače což bylo u Mondea 5300 ot. , tak se ani nedivím, že ta kouřivost je vyšší! Nechápu to, kdo tuhle vyhlášku vymyslel! V běžném provozu bych těl vidět toho blázna, kdo točí své TDCI do omezovače

Já osobně bych zkusil emise u jiné firmy, nejspíš si natrefil na nějakého důležitého blbce.

2016-02-29 14:59:48

Děkuji,za info.Také si myslím že to vytáčení je pro motor drastický.Uvidím,dám to na diagnostiku a uvidí se.

2016-02-29 16:10:52

cvacheron: Emise mám taky špatny,ale nakonec mě nechali projít,ovšem vyřešit to musím,protože přístě by to už mohl být problém.Ve fordu mě to napíchli na diag.než jsem jel na emise, a tam mě zjistili že mám špatnou klapku a nová do 10tisíc ,tak nevím jestli to muže být tím.Naolej mám najeto jen 5tisíc km a motor určitě nešudlám.Jinak na emisích mě řekli že může dávat některej vstřik víc nafty.

povadi: Ahoj,koukám že jsi machr ,kdyby jsi nebyl daleko,tak bych se za tebou rozjel a kouknul by jsi na to.

2016-10-08 18:34:46

Ahoj ,tak mi Mondeo 103 kw s dpf začalo taky lehce černě kouřit,regenerace probíhaj ok auto jezdí jak má a ve Fordu mi řekli ,že je to v normě.Mám najeto 110 000km.Poradíte mi nějaky dobrý diesel servis v Praze a okolí ,nechám udělat diagnostiku a zkontrolovat vstřiky atd.Díky Petr

2016-10-11 22:44:16

Ahoj kamarádi z Ford fóra - Mondeo. :) Jak se tady máte? Jak to sleduji, tak DPF a emise stále velký problém. I pro vozy s DPF. No, to bude do budoucna velký problém. Zdá se mi podle toho co píšete, že EU chce, aby člověk rval do aut více a více peněz a pokud možno si po 6 letech kupoval nové. :) Únor jdu na technickou. :) Už se poohlížím po novém DPF filtru. :) chy. Mějte se hezky. :)

2016-10-12 11:09:08

carnitin: No tak to ti nezávidím, obzvlášť když máš zaregistrované dva stejně staré vozy. Ale to je svým způsobem daň za nižší spotřebu oproti benzínu. Proto se asi nafta vyplatí jen tehdy, když se za rok najezdí hodně kilometrů dálkovými jízdami, kdy je motor vždycky řádně prohřátý (kolem 100 a více km). Když se to rozpočítá (náklady na repase), tak mám dojem, že v tom je benzín a nafta skoro stejně. Proto je v autobazarech tolik nafťáků s nájezdem kolem 150000 km. Nikdo nechce investovat do repasí (DPF filtr, turbo, vstřikovací čerpadlo, vstřiky a další), a tak se jich lidi zbavují. A jesště se k tomu často přidává pochybná kvalita nafty.


Odpovědět

1  2  3  4  5