Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-ztráta výkonu,chcípání motoru


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-ztráta výkonu,chcípání motoru

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 2  3  4  5  6

2014-07-22 21:48:37

mondeo 2,0 96kw tdci, auto bez vykonu, hulilo, foukani turba dost nahlas... praskla hadice, blbe se to hleda, jedna asi 20cm dlouha od turba k trubce, druha castejsi od chladice k erg ventilu, byva praskla zespodu v ohybu.. snad nekomu pomuze

2014-07-24 11:38:55

Nevite nekdo kam by mela prijit tato odpojena hadice?? Nasel jsem ji cirou nahodou treba je to kamen urazu proc muj fordik vykon nema. Vede jakoze pod turbosanim az pod motor konec odpojeny nalezen pod vzduchovym filtrem kolem remene u pohonu vodni pumpy v tej vroupkovane hadici s trema kabelama

2014-07-24 14:43:59

chaozz:

Nemůže to být odvětrání ventil.víka? Bývá napojené do airboxu zespoda. Možná blbost.

2014-07-24 16:31:18

Divinol:

Tak opraveno hadice patrila ke vzduchovemu foltru zezadu de strany nadobky brzd.kapaliny

2014-07-31 15:27:24

povadi:

zkusil jsem udělat test na palubní desce a vyhodilo mi to chybu E199, což jak napověděl strejda Googl je problém s komunikací od teplotního čidla.

Nevíš náhodou kde se nachází?

2014-08-04 19:55:04

Je možné to, že pokud jedu venmu je nvm 24*C topení mam zapnuté a nastavené na 19*C manuálně aby mi to foukalo jen do kabiny vozu nicméně vzduch je příšerně studený jako by se s ofukem zapínala klimatizace, kterou mam přeci jen vyplou a auto opravdu nejede? Vyměnil jsem palivový filtr, vyčistil vahu vzduchu a pořád nic auto stále líné. Avšak na první kvalt který kdyz roztočim na 4tis otáček auto se na ten zbytek tak rozjede, že to není možné. Po výměně palivového filtru to zřetelně hulilo jako fík což je normální. Ten první kvalt při roztočení víc jak 4tis otáček taky občas zahulý... Stále hledám problém. Pak už to vidím buďto na přicpané střiky,turbosání...

 petrdepo  
2014-08-04 20:38:04

chaozz: Problém může být s regulací (klapkou) turba. Může ti začínat váznout, takže to vypadá podle tvého popisu chování, jako by ti fungovala až při těch 4000 ot/min.. Příčina může být ta, že začíná ovládání zarůstat karbonem. Jinak by měla otevírat kolem 2000 ot/min.

2014-08-04 22:06:07

Petrdepo:

Tak tak proste pri 4tis ot.to zrychli jako fikus. Vim ze turbo by melo zabirat pri 2tis.ot. a kde byh nasel klapku od turba kterou bych mohl vycistit nebo nejaky tip jak na to

 petrdepo  
2014-08-05 07:10:14

chaozz: Na to ti bude muset odpovědět někdo, kdo zná turba ve Fordech. Já mám benzínový motor bez turba a auta neopravuji, takže nevím. Moje poznatky okolo turba v autě jsou jenom z příspěvků na Fóru. Já znám turba jen od velkých lodních motorů ČKD s obsahem kolem 160 litrů, které jsme měli v lokomotivách..

2014-09-16 11:27:58

Ja som bol bez výkonu taktiež.A problem??.Prasknuta hadica od egr do icOblepil som ju silne a vydrzi pokial tam kuim novu a auto ma tahy a ani nedymí.Proste malo malo vzduchu a spotreba mi stupla.

2016-01-02 23:59:37

zdravim mam mondeo 2.0 tddi 85kw a chtěl bych se zeptat chtěl jsem pročistit vahu vzduchu ale boužel ji tam nemam je tam místo te váhy něco jineho .

2016-01-03 11:39:33

Klasickou váhu vzduchu to nemá momentálně si ne vzpomenu jak se to jmenuje. Ale dám radu kde je.Najdeš jí na sání vedle škrtící

klapky trochu dole vlevo vede k ní konektor je přichycená dvěma šrouby opatrně sní.

2016-01-05 11:33:07

Ahoj, mám taky podobný problém, za studena nastartuji na 98% kdykoli na ťuknutí ale jakmile je to zahřáte je to horší a horší. Ale přišel jsem na to že to dělá jen když nechám dožhavit žhaviče pokud totiž otočím klíčkem kdy se rozvítí kontrolky a ihned začnu startovat tak to chytne ať je to studené nebo teplé, nevíte co s tím? a poslední věc asi s tím nesouvisí jen v mrazech ráno nastartuji vyjedu a ejhle žádný náznak tahu ani sepnutí turba prostě jako kdybych žádné turbo neměl ale když vypnu motor a znova nastartuji tak vše už beží celou cestu má tah i turbo spíná jak má...podotýkám že když nemá tah tak mi přijde že ani brzdy nemají takovou sílu možná podtlaky? mám 2002 a turbo i egr podtakový, egr čistý, vstřiky i čerpadlo má dle diagnostiky správné hodnoty.. Díky za rady

 petrdepo  
2016-01-06 08:09:38

jakub62: Problém startu může být s čidlem teploty motoru. To by ukázala diagnostika motoru.

2016-01-06 09:38:01

petrdepo: A opět vedle... Na tohle nemá čidlo vliv, aspoň né takovejhle, zádada je jinde Diagnostika ANO, ale pořádná a od někoho kdo s ní umí a ví kam se podívat

 petrdepo  
2016-01-06 15:14:12

povadi: Když je to vedle, tak jak řídicí jednotka pozná, že startuje studený nebo teplý motor když ne podle čidla ?

2016-01-06 19:53:15

petrdepo: Protože když by sis správně přečetl co napsal a věděl jsi něco o tomto problému, nemohl by ses divit mé reakci. Z 90% tohle právě dělají vstřiky. Ale to jsem tu již popisoval nesčetněkrát...

 petrdepo  
2016-01-07 10:56:15

povadi: Já jsem si přečetl, že se auto jinak chová při teplém a jinak při studeném startu. Proto jsem se domníval, že podminky pro start (například množství paliva při startování) si řídicí jednotka upravuje podle čidla teploty. Ale asi to tak není.

2016-01-07 11:39:22

petrdepo: jistě, ale studené to startuje dobře jak ses taky mohl dočíst. A hlavně netáhne motor a to s číslem nemá nic společného. Petře nic ve zlém, ale lepší je nic radši nepsat když nevíš. A ne odepisovat za každou cenu na vše... u čest

2016-01-09 11:50:05

Poruchy motoru: Motor nelze nastartovat , Vstřikovací ventily nejsou pod napětím,kontrola napětí ,konektory.Studený motor nelze nastartovat,vadný snímač teploty chladicí kapaliny nebo nasávaní falešného vzduchu ,kontrola snímače,kontrola sání.Motor špatně reaguje na plyn :Netěsnost sání vzduchu,netěsnost palivové soustavy. Příliš vysoká spotřeba paliva, vzduchový filtr, netěsnost palivové soustavy,uspané vratné palivové vedení,Příliš vysoké otáčky volnoběžné,popřípadě nízké,mechanické závady.Vyvolat registr závad,oprava motoru. Pokud jsou takto uváděné závady na vašem autě pak je zle. Otáčky motoru při volnoběhu by se měli pohybovat od 950 do 1100 ot. pokud máte otáčky někde na 850 ot. a při jízdě jen 1200 pak jeto volnoběžný ventil.Při nízkých otáčkách dochází špatnému promazání motoru,olej nemůže protékat všemi kanálky, čerpadlo nepracuje na plný chod.Při vysokých ot. dochází přehřátí motoru,olej se dřív znehodnotí a zalepí kanálky.Spotřeba stoupne. Běžná spotřeba ve městě u Benzínu je 11.Litrů a to při plné zátěži, běžně si vezme 9-10 Litrů na 100 km. U dieselu otáčky by měli byt stejné jinak je motor líný a špatně táhne a opět stoupne spotřeba. V tomto případě to odnese turbo. Závěrem: poznatek hlidat otáčky


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6