Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-ztráta výkonu,chcípání motoru


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-ztráta výkonu,chcípání motoru

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3  4  5 ......... 6

2014-03-28 20:54:18

To je asi omyl, ja egr zaslepeny nemam, jelikoz mam egr euro 4

2014-03-28 21:18:38

wales: Omlouvám se. přehlédl jsem se v nicku. To mělo být na chaozze.

2014-03-30 17:23:43

Tak jsem si skoro úplně jistý že to jsou 2 špatné vstřikovače, zkoušel jsem po jednom odpojovat z nich konektory, u prvních dvou to zapříčinilo zhasnutí motoru u dalších dvou jel motor dál..

Tak jsem je schválně vyšrouboval a prohodil, opět ty dobré zhasly motor..

2014-05-23 22:24:48

Zdravím Forďáci dámy a pánové. Tak v pondělí jedu s autem do servisu :-D jelikož můj problém tahu auta, který nezvládne kopec na trojku jak jsem již zde popisoval se prodloužíl a auto mi uý nejede na dvojiku po rovinkách to vůbec nemá tah, mám problémy s předjížděním na to že je to 2.0 TDDI tak jsem zvědav co se tam najde... jelikož když jedu na jakoukoliv rychlost při 2600 ot. motor kolikrát cuká a přes 2600ot. to nejde kousek se vrátí když to otáčky dožene opět cuk a vrátí se. Jako by se něco špatně spínalo. To samé na druhý kvalt víc jak 3800ot. to prostě nejede je to zvláštní buďto servis nebo skála :-D

2014-05-23 22:35:22

chaozz:

A je vůbec funkční turbo? Tohle vypadá, jako když není v pořádku.

2014-05-23 23:32:45

Tomenzino: turbo normálně foukalo slyším ho i z auta jak fouká nebo má tendenci foukat...ale při jaké koliv jízdě do kopce ať už na čtyřku trojku dvojku otáčky mi padají dolů. Hlavně mě překvapuje to jak motor kolikrát cukne při určitých otáčkách většinou 2600 ot. nebo 3400 ot. prostě cukne ot. lehce padnou jak mile je opět zvyšuju zase cuk a padaji no :-D... v pondělí to snad vyřeším

2014-05-24 00:09:41

chaozz:

Tak točit se muže, ale tlak nemá. No uvidíš

2014-05-24 07:43:24

Tomentino: tak 1/4 problému odstraněna. Po noční jsem se podíval pod haubnu a našel jsem prasklou sponu od kolene hadice z turbosání tu sem vyměnil jelikož hadice byla volná a mastná tudíž netěsnila tak jak by měla. auto lehce svižnější ale stále přetrvává vyjet kopec na trojku. Jinak druhý kvalt mi již ne blbne. Pevně začínám věřit tomu, že problém bude možná v nějaké prasklé hadici od turba. Hned mám lepší pocit no uvidíme.

2014-05-24 13:23:53

chaozz: Mluvil sem s kamarádem ze servisu a ten mi řekl, že egr ventil může odpojit, ale nezaručuje, že se s tim to auto popasuje. Každé auto prý reaguje jinak a pokud je nacpané elektronikou jako mondeo, tak to může být horší než lepší. takže je lepší ho vyčistit, nebo koupit nový. No a asi se taky podívam po nějaké té netěsnosti turba

2014-06-02 11:05:01

Tak servis odložen na dobu neurčitou někdy ke konci června... to by mě trefilo. Nicméně jsem si zjistil další informaci a novinku. Je možnost, že mi EGR ventil nikoliv zaslepil ale pouze odpojil, tím pádem by mi měla svítit kontrolka na palubovce? Samozřejmě nevím, ale chtěl bych to na vlastní oči vypátrat. Neví někdo u TDDI 2.0 kde se odpojuje popřípadě zapojuje EGR ventil? Ale kdyby byl na tvrdo odpojený auto by mi stále kouřilo nebo ne? Jelikož jestli je zaseklý otevřený a odpojený ručně a né zaslepený může mít také vliv na ztrátu výkonu tak jak jsem již popisoval jízdy do kopce atd.

2014-06-02 18:13:00

chaozz: Mě kámoš v servisu taky říkal, že mi ho zkusí odpojit, ale neví jak se to auto bude chovat. Něktéré motory to nesnesou.Taky mi to hulí jak temelín

2014-06-03 06:16:27

Albert: tak mě to hulilo také jako fabrika nicméně po údajném zaslepení EGR ventilu se hulení ztratilo bohužel auto již však nejezdí tak jak má prostě ztratilo výkon. Momentálně řeším, jak byl EGR ventil zaslepený. Pokud ho odpojil kabelem či co tak je to očividně kámen úrazu. Pokud ventil uzavřel a po sléze zaslepil tak budu muset hledat dále.

2014-07-09 18:16:43

Ahojte.Ja mam MK3 96 kw 2.0 TDCi rv 2005 a pri rychlosti cca 90km/h my auto 1-2x cukne ,moze to byt zanesením palivoveho filtra?en som este nemenil.dík za odpoved

2014-07-09 19:40:03

jenci: tvl,ziadna dobra rada?

2014-07-09 21:40:43

jenci:

Pokud to viš, výměn filtr. Ale muže to být např EGR ventil. Takhle na dálku, to je opravdu těžký

2014-07-10 16:12:35

tomenzino: Ved práve za to som sa pýtal,že čo to asi moze byt za problem,ja sa do takýchto vecí nevyznám.

2014-07-10 16:33:21

jenci:

Já ti rozumim, výměň nejdříve ten filtr, jak palivo tak vzduch, a pak se uvidí?

Škubánī může dělat EGR ventil, ale taky další věci okolo. Pak až to uděláš, jít na diagnostiku.

2014-07-10 17:04:25

tomenzino: OK,najprv skusim ten palivový a potom sa uvidí

2014-07-21 17:22:59

Zdravím,

Mám Modeo 96kw 2,0 TDCI r.v. 2005

třikrát během jízdy cca 250 km se mi ztratil výkon, auto přestalo táhnout a ukazatel teploty motoru se vypnul (spadla ručička) zastavil jsem, vypnul motor, počkal cca 1 minutu, nastartoval a vše fungovalo jak má než po několika desítkách km to udělalo znovu. Při poslední ztrátě výkonu se navíc rozsvítila kontrolka motoru.

Setkal se s tím již někdo?

2014-07-21 23:29:12

cztomidlo: Ahoj,

předně by to chtělo diagnostiku a to fordí S Diagnostikou totiž bejvá problém, že i když kvalitní multiznačková jako je třeba KTS-ko od Bosche, Delphi, Texa atd. Tak někdy neumí správně komunikovat s ŘJ fordů a vypíšou buď jen přibližnou chybu, nebo totální blbost a nebo vůbec nic.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6