Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-ztráta výkonu,chcípání motoru


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-ztráta výkonu,chcípání motoru

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3  4  5 ......... 6

2014-02-27 12:31:44

jen chci radu... když jedu do kopce na trojku tak auto táhne a valí sice asi 3500 otáček,ale jede... když dám čtverku auto ztrácí výkon.začne zpomalovat i když mám plyn na podlaze ,auto netahá otáčky pomalu padají dolu... to samé když jedu po rovince.musím to vytočit a rozjet na 3 a po zařazení 4 opět zpomaluje,takže rychle za 5 a rozjíždět to tak ... nevím čím to může být způsobeno.... ???

2014-02-27 12:44:41

kikina: Asi by bylo dobré napsat, kolik má auto najeto kilometrů. Podle toho se dá uvažovat dál.

2014-02-27 18:20:32

petrdepo: je to benzin 1.8i a má najeto 182tis.

2014-02-28 10:13:33

kikina: Tak podle toho, co jsem vyrozuměl má auto při nižších otáčkách snížený výkon. Nemá také o něco větší spotřebu ? Můžeš zkusit odpojit a znovu připojit baterii (ale bude třeba znovu vložit kód do rádia). Tím by se měla vyresetovat řídicí jednotka motoru a pak během cca 50 km by si měla vytvořit novou charakteristiku. Pokud by to nebylo lepší, tak by se asi muselo auto napíchnout na diagnostiku a za jízdy zkontrolovat, které údaje nejsou normální.

2014-02-28 10:27:29

Snížený výkon,chcípání za jízdy... 2,0TDCi rv.02

Dělal mi to zasranej snímač klikový? hřídele..po vyčtění to bylo naprosto v pořádku..pro jistotu mi čistil i váhu vzduchu,ale ta byla ok.

Pokud třeba vypadne turbo...to měl strejc v C-maxu...tak to bylo tím,že měl v turbu bordel,protože s autem jzdil stále v klídku a pomalu a to auto se občas musí i přidusit(s tím problém vůbec nemám) aby se protáhli pořádně všechny trubky,roury a otvory

  • říkal servismen na y... po pořádným naložení na cca 100km když sem si ho vzal do parády už s tím několik tisíc km problémy nemá

2014-03-01 20:48:19

petrdepo: spotřeba opravdu vzrostla už mi bylo doporučené si koupit novou baterii..zkusím to a budu doufat,že to klapne děkujíííí

2014-03-05 07:58:14

Dá se říct, že mám úplně samý problém jako kikina až na to že já mám 2,0 TDDI 200r.v 85kw...najeto 211 000km nicméně také když jedu do kopce na dvojku 3500 otáček a hodim tam trojku 2100 otáček tam cca padne a držím plyn na podlaze auto vůbec nejede...to samé z trojiky na čtyřku při předjíždění na rovince auto hold netáhne. Já mám zaslepený egr ventil poněvač se mi z auta kouřilo jako z komína a já myslel, že mám v hájí turbo. Kamarád mechanik co mi dělal pružiny u známého, který dělá jen fordy mi řekl, že je to hodně divný pác turbo fouká ale jako by nespínalo či co tak mi řekl, že budu mít v háji očividně vstřiky nebo čerpadlo....což můj otec tvrdí, že né avšak brácha co měl fokuse a otcovi co se stalo že jim egr ventil hodil chybu a auto jim netáhlo a když ho brácha vyměnil a tátovi za jízdy naběhl...vše jelo jako fíkus... už si stím také nevím rady zkusím vyčistit turbo váhu vzduchu a vypojit zapojit baterii....

2014-03-05 10:09:17

chaozz: Při jakých otáčkách při zrychlování pozoruješ jakoby auto chytilo druhý dech ? A nebo je menší výkon v celém rozsahu otáček ?

2014-03-05 13:22:46

petrdepo: tak auto chytí druhý dech většinou při 2600 otáčkiách to fouká turbo jako fík ale že by teda 2x tak pracovalo se říct nedá no a do těch 2200 je auto líné to otáčky padaj. Po dnešním čtení na jíném ford forum řešili ten samý problém a že to vypadá na čerpadlo bo střiky ale prý si zaslepili egr ventil a měli vše ok tot otázka zdali ho mám dobře zaslepenej. Auto ani nekouří při akceleraci nicméně tlak z výfuku je ...

2014-03-06 08:48:01

chaozz: To, jestli je nějaký problém s EGR ventilem by měla napovědět diagnostika. Než dávat (možná) zbytečně do určitých dílů peníze, tak se asi vyplatí asi prvně dát peníze do testu diagnostikou. Ta většinou činí jen pár % z ceny dílů.

2014-03-06 09:43:51

petrdepo: auto jsem měl 2x v servisu vůči turbu páč mi to nejelo a strašně tu kouřilo po třetí návštěvě zjistili, že mám v háji egr ventil, já celou dobu myslel, že je něco s turbem, že jsem měl prasklou hadici... nicméně egr mi zaslepili tak nevím zkusím diagnostiku

2014-03-06 19:26:33

chaozz: Je otázka, jestli také zaslepení ošetřily diagnosikou v softwaru řídicí jednotky motoru (jestli vypnuli signalizaci vadného EGR ventilu). Také záleží na tom, co je to za odborníky.

2014-03-15 08:22:04

petrdepo: ano s tím musím souhlasit nicméně žádná kontrolka mi ve voze nesvítí a co jsem se od mechanika tak akorát dozvěděl bylo to: vyměnil jsem ti hadici od turbo sání a jediný problém, který sem na autě našel byl egr ventil, který je v háji ten sem ti zaslepil avšak autu by se nic stát nemělo. Já na něj a nebudu mít horší výkon? ne nebudete...ok dal sem mu litr a jel sem domů :-D

Jinak včera cesta z práce jedu do kopce na třetí kvalt přesně 2200 otáček, turbo fouká auto jede chce zrychlovat ale nejde mu to :-D a tak to jezdí style brrrm cuk... brrrrm cuk... brrrm cuk jako že by chtěl chytnout nějakej ten nádech a nic jen to lehce cukne a takhle po 1-2 sec dokola :-D

Štěstí, že jezdím kolem velkého údolí autíčko tam brzo nechám

2014-03-27 20:48:45

.. Zdravím,

mám problém se svým Fordem Mondeo 2006 combi, 2.0 TDCi, při jízdě do kopce auto najednou přidalo samo plny, z výfuku vyletěl bílý dým a poté ztratilo úplně výkon.

Když ho nyní nastartuju, připadá mi jak kdyby motor šel jen na 3 válce, třepe se a má divný zvuk, měl jsem ho na diagnostice, kde jsou dvě chyby, čidlo vačky a alternátor.

Nemáte s tím někdo zkušenosti? Co by to mohlo být?

2014-03-28 18:55:35

Tak dneska proměřeny tlaky v motoru, vše v pořádku, alternátor dává 14.09, takže taky v pořádku. Měl jsem shozenou hadici co vede do intercoleru, tam také olej není.

Už nevím co s tím..nejste někdo z okolí Frýdku-Místku a rozumíte tomu víc než já? Popřípadě máte Ford diagnostiku?

2014-03-28 19:53:41

wales: Čidlo vačky může mít vliv na otáčky. Zkus ho vyčistit (jestli na něm nejsou náhodou piliny).

2014-03-28 20:01:37

Měl jsem ho vymontované, není špinavé, vypadá v pořádku, zkoušel jsem i odpojovat z něj konektor při nastartovaném motoru, motor ihned zhasl..

2014-03-28 20:19:46

wales: Tak zkus odpojit baterku, aby se vyresetovala paměť řídicí jednotky a potom uvidíš, kdy se závada projeví znovu a za jakých podmínek. Ale budeš potřebovat kód na rádio.

2014-03-28 20:22:23

To jsem zkoušel..závada trvá stále, s autem nejde jezdit, nemá to žádný tah..strašně pomalu reaguje na sešlápnutí plynu a po vytočení a sundání nohy z plynu chcípne..

2014-03-28 20:51:25

wales: V jednom z tvých předchozích příspěvků jsi zmiňoval zaslepení EGR ventilu. Ten mechanik to zaslepení ošetřil také v softwaru řídicí jednotky motoru, aby přestala sledovat jeho stav ?


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6