Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-turbo


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-turbo

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 3  4  5  6  7

2017-08-10 13:39:42

mildo5: a máš elektronický nebo podtlak?

2017-08-10 13:47:50

tomenzino: elektro

2017-08-10 20:53:24

Ahoj všem, potřebuji radu. Mám 2.0 TDCI 96kw, r.v. 2003, EGR řízený podtlakem. A právě s podtlakem mám problém.

Motor mi při nízkých otáčkách málo táhne a černě čoudí. Vyčistil jsem EGR, mechanicky zkusil zatlačit na píst a ten funguje. Ale v hadičce není podtlak.

Podtlakové čerpadlo funguje, na prvním "T" podtlak je. Za druhým "T" (odbočka ke vzducháči) také a na vstupu do solenoidů také. Na hadičce do EGRu už to ale netáhne. Občas to zatáhne, ale jen na kratičko a pak se to zase ztratí. Nemůže to být špatný solenoid, nebo netěsnost v soustavě? Co dál můžu případně odpojit a vyzkoušet jestli to táhne? Nevíte jaký má být kde podtlak, kdybych si to chtěl změřit?

Jinak během zkoušení jsem odpojil hadičku od solenoidů a když jsem jí připojil zpět, něco v motoru zapípalo a trochu se zakuckal, je to normální?

Díky moc všem za rady.

2017-08-10 20:56:46

vodomil: ja ho cistil a po dobe zaslepil ale mam elektronicky tak nehaze do nouzaku ale mam s autem jine problemi pri jizde to chcipa to nevim jestli neni neco s palivovou sustavou

2017-08-10 21:05:24

mildo5: děláš Mo věci najednou. Není pak zřejmé co dělat a čím co je.

Pokud je elektronický hlásit chybu to bude. Jde o to kdy na to přijde?

vodomil:

Zkusil bych selenoid přehodit, a pak jestli není vývěva špatná nebo už vyběhaná .

2017-08-10 21:08:22

tomenzino: proto ze se to zacalo tak srat tak hledam cim to je no ale to jej jedno at to haze co chce ja stym us nic nebudu delat pude do servisu tu na to i tak nik nepride aspon ma mnenka

tomenzino: trochu nechapu co prehodit a co je vybehane

2017-08-10 21:24:34

tomenzino: ty dva selenoindy jsou stejné? stačí tedy přehodit? a co když jsou špatné oba? :D

špatná / vyběhaná vývěva se dá řešit jen výměnou, nebo se dá repasovat? a jak složitá je montáž / demontáž?

2017-08-10 21:39:30

mildo5:

Musíš koukat komu je odpověď směřována. Tobě ten koně nebyl. Odpovídám více členům.

2017-08-10 21:40:26

vodomil: ta vývěva je kde presne ak to druhe je cidlo na ty rampe vid

2017-08-10 21:41:03

vodomil:

Musíš se podívat zda jsou záměnné.

Jinak repase se taky dělají. Nevím cenovou relaci repase/nového

2017-08-10 21:41:34

tomenzino: to jo kdys my tu porad jedu meili tak sory

2017-08-10 21:42:44

vodomil: je na boku hlavy. Poháněná vačkou

2017-08-11 08:56:47

mildo5: pokud ti "cvaká" v el. regulaci turba, tak bude pravděpodovbně špatný šnekový převod uvnitř. Asi bych nejdříve vyčetl chyby a podle nich bych pokračoval dál. Osobně jsem el.regulaci opravoval dvakrát. Poprvé špatné kontakty, podruhé byl vyběhaný motorek uvnitř. Motorek i šnekový převod lze koupit z cca 1800,- z ebay a kontakty lze propájet.

2017-08-11 09:22:27

koudak: to sem rozebral a nastavil to ozubeni s koleckem ale mam stim i ine problemi za jizdy chcipa a to nevim roc su tam repasovane dva stryky a akoby ho zle davkovalo musim pak asi do sevisu to je auto ktere bych ani zadarmo nebral od nikeho katastrofa porad se v nem neco kazi

2017-08-12 08:09:38

mildo5: Je třeba přezkoušet všechny vstřiky. Přezkoušení se provádí vždy na všech najednou, aby bylo zaručeno, že jsou na tom stejně. Jinak zbývající odejdou zrovna když to člověk nečeká. Také se kontroluje, zda v naftě nejsou kovové nečistoty, což by znamenalo poškození vstřikovacího čerpadla. Dá se to zjistit odebráním vzorku nafty, která jde do vstřiků. Ale částečně je to závislé i na kvalitě (jemnosti) palivového filtru, jestli propustí jemný prach z písku, který se bohužel u některých pump vyskytuje.


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7