Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-TDCi špatný start,bílý kouř


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-TDCi špatný start,bílý kouř

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3  4  5

2015-02-28 07:46:09

Zdravím pánové.

Mám s montim 2,0 TDCi problém.

Nejprve mi blikalo žvahení a auto nemělo výkon.

Po diagnostice, která vyhodila chybu druhého válce, jsem nechal vyměnit vstřik. Žhavení už nebliká, když máslostroji přišlápnu, tak jede úžasně.....ALE.....

Po nastartování, při volnoběhu, nebo nízkých otáčkách, jede auto na tři válce a kouří šedě. Nemusím asi říkat, jak díky nespálené naftě auto nepříjemně smrdí.

V ulici mně lidi milují, když odjíždím a oni mají otevřené okna.

V servisu si neví rady.

Neřešil to už někdo a neporadil by???

Díky

2015-02-28 08:51:09

e.t.volat: Za prve tim,ze vymenís vstrik nic neopravis Co se vse musi udelat je popsano tady nejen ode me nanescetne strankach. Staci jen pouzit funkci hledat.

Asi to bude kvalitni servis kdyz si nevi rady.

2015-03-02 22:18:06

Zdravím, řeším stejný problém. Bílý kouř a nejde do otáček, po sešlápnutí plyn. pedálu se zadusí. Jako by byl přicpaný výfuk.Vstřiky repas + kodování, nový filtr. Auto špatně startovalo z důvodu zapadávání nafty a vadné čidlo vačky, tři měsíce s tím pán tak startoval a jezdil. Přes noc odpojil a nabil baterku ráno ještě nastartoval a odpoledne už nic. KO čerpadlo??? Děkuji. Mondeo 2.2 TDCI, 2005

2016-08-21 17:14:14

zdravím , mám problém s motorem 2.0tdci startuje v poho ale po každém nastartování se mě načte jinak jednotka a když je motor zahřátý tak po chvíli když stojím tak začne na volnoběh kouřit bíle ,voda ani olej se neztrácí poradte díky kouřit

 petrdepo  
2016-08-21 18:17:17

mara123: Zkus otevřít víčko vyrvnávací nádržky chladicí kapaliny a pak motor nastartuj a nech zahřát. Potom sleduj, jestli se v ní neobjeví bubliny. Bílý kouř se může začít objevovat i při malém průniku.

2016-08-21 19:38:01

petrdepo: díky za radu ,ale to nekouří pořád třeba zastavím na křižovatce a po chvíli to začne kouřit , pak se rozjedu a kouření se ztrati ,ujedu pár kilometru zastavím a nechám motor běžet a už nic nekouří

2016-08-21 21:22:39

mara123: U mne to byl snímač otáček vačkového hřídele. Po výměně auto opět OK. Problém byl že to servis Ford nebyl schopen diagnostikou najít.

2016-08-21 21:37:04

kosmik608: to by mohlo být ono protože když nastartuji tak se mě zdá že se jednotka načte jinak a někdy ostanou vyset otáčky po vyřezení na 1200 až sešlápnu spojku tak spadnou

2016-08-22 16:14:55

kosmik608: a když jsi měl vadný ten snímač tak jsi normálně nastartoval a jezdil v poho?

2016-10-24 16:48:05

Dobrý den chci se zeptat po nastartování mě auto škube a kouří bílý až šedivý kouř.Nafta je cítit v autě pak to ustane.Při rozjezdu a když jedu auto se přidušuje a poškubuje.Nechala jsem vyměnit vstřikovací čerpadlo,vstřiky,turbo dělané a pořád to škube,kouří,když jedete dusí se to a poškubuje někdy je to až o zuby.Po zahřátí více jak 90C auto jede v klidu bez škubání po klesnutí 90C auto znova poškubuje.V autorizovaném servisu to prý ukazalo chybu na turbu které se nechalo dělat a problém přetrváva.V servisu mě servisák oznámil že mu to příjde na žhav.svíčky ale že i na vstřiky které jsou dělané krátce ale že by zkusil vyměnit ty svíčky.A že mám sledovat zda se bude rozsvicovat kontrolka či se to zhoršovat zda ani jedno by nedělo jsou to prý svíčky.Prosím o radu co by to mohlo bejt jsem bez sil abych dal investovala jelikož ted tato oprava stála 56 000kč a to jsem brala už zrezervy.Zatím se nic nerozsvicuje a auto mě příjde že jede stejně jako když jsem ho tam dávala.

Upřímně bych nejradči podala hromadnou žalobu na výrobce jelikož ten ford mondeo 2.0 Tdci je dost nepovedené auto a plno lidí si takhle naběhlo.A to nemluvím o dalších opravách které vyšly cca 100 000kč. a nejradči bych ho hodila ze skály a jsem fakt nasr*ná

2016-10-24 19:03:28

dajinka: Snad Vám odpoví někdo ze zdejších zkušených mechaniků či techniků a věci se pohnou správným směrem... Pokud Vám (autorizovaný) servis závadu neodstranil, pak máte 6 měsíců na reklamaci.

K druhému odstavci bych namítl, že Mondeo Mk III je skvělé auto. Asi jste si naběhla při koupi ojetého vozu, za to ovšem výrobce nemůže. Prostě, diesel je z podstaty komplikovaný motor, vyžaduje kvalitní naftu a přiměřené zacházení. Samo sebou, u vysokých km nájezdů může být údržba drahá. A podvody při prodeji jsou kapitola sama o sobě...

2016-10-24 19:06:45

dajinka: Když to tak čtu, tak by jsi měla spíš žalobu podat na ty co ti servisujou auto a tahaj z tebe prachy. Chtělo by to asi najít někoho kdo tomu rozumí, nebo nějaký diesel servis. V jiném příspěvku píšeš, že to dělá od doby co se dělali vstřiky a čerpadlo, tak proč hledat příčinu jinde. Jsi si 100% jistá, že jsou v pořádku? Když je něco nové, nebo repasované, tak to ještě neznamená že je to dobrý. Osobně mi taky přišlo repasované čerpadlo se kterým jsem ani nenastartoval. Na tvém místě bych si nechal změřit kompresi a když bude dobrá, tak se zaměřil na to vstřikování dokud to máš ještě v záruce. Popřípadě ještě můžeš nechat zkontrolovat snímače otáček kliky a vačky.

2016-10-24 19:40:40

dajinka: prvně souhlasím s kolegy, co psali, že by nejprve pověsili ty mechaniky za koule do průvanu, to se nedá ani jinak říct, že si dovolí vzít tolik peněz a auto neopraví... to jsou pra.ata ne mechoši .

Jinak píšeš, že se auto zahřívá přes 90st.C., to se jako zahřívá na kolik stupňů? obecně by se totiž nemělo a hlavně nyní zahřívat na více než 90st. C. Nevím po kom jsi kupovala auto a s kolika km, ale nemáš náhodou prasklé těsnění pod hlavou???, jinak vždy a opakuji vždy se opravy dělají vylučovací metodou, ale od nejl. dílů ne od nejdražších!!

první věc je udělat diagnostiku, pak zkontrolovat žhaviče, těsnění a pak jít dále, protože to, že cítíš naftu znamená, že je logicky nespálená a motor je lidově přechlastaný, bílý dým by trochu napovídal na turbo a čerpadlo, ale kdo ví, co tam ti hajzlové dali, dobře vědí, že ty to asi nezkontroluješ..., jsi z daleka tak ti nemohu bohužel jinak pomoct...

2016-10-24 20:16:08

fredd46: Dobrý večer vstřiky nevím na 100%zda jsou v pohodě.Ale už dvakrát jsem je vracela kde je dělají a vždycky mě bylo odpovězeno že vstřiky chybu či poškození nevykazují a že jsou o.k a že mám na svým autě hledat jinde.Upřímně jsemm z toho opravdu už otrávená a už nevím co dělat.

dottore: Dobrý večer autorizovaný servis mě oznámil že závadu ostranil že kontrolky nesvítí a že to prostě bude dělat dál problémy při startování jedině že by vyměnil ty žhavící svíčky a pak poslal na Kladno otestovat vstřiky a podle toho co by snima bylo se určí cena.Jen žhavící svíčky mě bylo oznámeno že by vyšlo na 5000 - 6000kč a vstřiky otestování 3000kč a práce 3800kč.A upřímně se mě to fakt už dávat nechce protože to začlo vstřikovacím čerpadlem to vydrželo rok pak odešly všechny vstřiky a pak turbo pak lanovody a brzdiče a celkem oprava na fordu je 130 000kč bez úspěchu auto škube,hulí a při zátěži cca 60km a výšše zuby venku co to dělá.Auto se uklidní až když ručička na teplotě je v půlce.Jak auto jede v pohodě tak ručička padne dolů a auto škube a motor klape.Ford vzhledově je supr auto ale jinak sním opravdu spokojená nejsem.Co se týče koupi auto se kupovalo od lidí kde se auto projíždělo a motor šel krásně potichu a bez problémů stav km byl cca 160 000km a prý to byl dovoz z Německa cena auta byla 55 000kč.S býlavou majitelkou jsem se snažila spojit už při vykleknutí vstřikovacího čerpadla cca 5.měsíců od koupi a bylo oznámeno že jí to už nezajímá a že auto jí jezdilo bez problémů necelé 3roky a nikdy žádný problém neměla.Auto nám projížděl i servisák a vše nám doporučil že uto je o.k což nebyla už pravda po 5.měsíci ježdění.

karel: Dobrý den nevím co tam servisák dal to je pravda.První věc byla že na turbu odešla nějaká krabička = ventil a že tu prý vyčistí udělají repas a že to výjde na 8 000kč a když to přišlo cca po 14dnech mě bylo oznámeno že je to špatně poskládané a že druhý den příjde jiná a že auto si mohu vzít když jsem jim volala druhý den jak to s autem vypadá že domluva byla že mě zavolají a v 16:30jsem ještě nic nevěděla a otevřeno mají do 17hod tak mě bylo oznámeno že musí vyndat celé turbo že je zanešené a že čistící proces trvá cca 5hod že to pak musí promazat a rozhýbat ale že víc mě řekne až to rozeberou v pondělí mě bylo oznámeno že auto bude ve středu což nebylo a bylo až ve čtvrtek což by mě nevadilo ale největší paradox bylo když jsem tak přišla a servisák mě ukazoval na fotu co vše musel dělat nevím zda to bylo má fotka turba a pak mě auto předaval a oznamil že auto projížděl s dalším mechanikem cca 20km a že auto než se zahřeje tak pokuřuje trochu že už to není tak intenzivní a že poškubuje ale že je to žhavícíma svíčkama a nebo vstřikama.A že když se zahřeje že jede bez problémů a jak das.Což jsem jim řekla že auto teda není opravené a že vlastně se závadou kterou jsem jim tam dala není opravená že jen odstranil že nesvítí kontrolky žhavení a čerpadlo.A on že mám sledovat zda se to zhoršuje či nikoliv a zda se kontrolky rozsvítí že diagnostika jim už nic neukazuje kontrolky sice nesvítí ale auto škube strašně a hulí šíleně a nafta smrdí.Takže nevím jak dál a upřímně na diagnostikách to bylo už 6krát a nikdy nic jen to čerpadlo,vstřiky a to turbo jinak jinou závadu to prý neukazuje.A upřímně bych fakt byla ráda kdyby mě to pomohl dát už dohromady protože se stím opravdu nedá jezdit a já auto potřebuju ke svojí práci denně a dálky jezdit opravdu nemůžu to opravdu nejde.A kdo zná opravdu dobrýho servisáka z Ústí který by to dokázal dát dohromady za dobrý peníze byla bych fakt ráda a vděčná protože už jsem i z rezerv vycumláná a dalších 10 000kč a více fakt už ted momentálně nemám.

2016-10-24 22:29:16

Ahoj,ty priznaky ktere mas, a ktere se tady prolinaji pres spustu podobnych diskusi, a z me podobne zkusenosti, to vzdycky nakonec byl EGR ventil. Takove spolehlive "kurvitko" asi nejen v Mondeu. Zkusil bych ho aspon vycistit, kdyz uz ne vymenit. Tady nekde na webu je kontakt na chlapka nekde u Boleslavi, ktery to vozi nove z UK. Sam jsem tam pro jeden byl a problemy okamzite prestaly. Musim teda rict, ze me to padalo do nouzaku, o kterem nic nepises.

Radek

2016-10-24 22:37:09

dajinka: žhavící svíčky mají vliv jen na start a řekněme na pár desítek vteřin po stratu studeného motoru, takže si nemyslím že by ti měli pomoci, když ti to dělá až do úplného ohřátí. Každopádně svíčky se dají otestovat celkem jednoduše a rychle, takže nějaký zkusil bych vyměnit svíčky a snad to bude dobrý za pouhých 5 000 - 6 000. To si dělaj asi srandu. Kvalitní svíčky např. BERU GN939 stojí cca 300 - 350 Kč/ks a výměna je na max půl hodiny, takže bych za to víc jak 2 000,- nedal. Testování vstřiku 600 za kus třeba zde http://www.dp-race.com/dieselservis/

demontáž + montáž vstřiků je cca hodina práce, takže asi tak. Jak říkám akorát si z tebe dělaj kasičku. K té diagnostice. Je rozdíl když to někdo napíchne vyčte paměť závad, nebo pokud to dělá někdo kdo tomu rozumí. Udělá diagnostiku za jízdy a v daný okamžik sleduje hodnoty, které by na to mohli mít vliv. Měl by na to mít taky tu správnou diagnostiku tzn IDS, Focom, nebo Fordiag ostatní univerzální si s Fordem moc nepovídají. No po netu to neopravíme a ty jak chápu si s tím taky neporadíš sama, takže doporučuji si najít buď někoho kdo se specializuje na Fordy, nebo Diesel service. Diesel servis se rozumí servis který se specializuje na dieselové auta (u tebe pravděpodobně se vstřikováním Delphi) né autorizovaný servis. Kromě Hale, který je autorizovaný servis Ford a zároveň diesel servis. Osobně mám teď auto v Mladé Boleslavi, přestože jsem z Prahy, na opravu motoru u pana Boříka tel: 777 992 941 a dle mého názoru ví co dělá a specializuje se na tyhle auta. Jinak reference dát nemohu, protože to zatím nemám hotový, ale pár lidí tu na něj dávalo kladné ohlasy.

 petrdepo  
2016-10-25 07:27:26

dajinka: Asi by bylo dobré uvést, který servis provádí tak polovičatou práci za tak drahý peníz. To aby se mu lidé mohli vyhnout. Protože některé odkazy a názvy nejdou vložit, tak stačí uvést adresu.

2016-10-25 11:43:25

dajinka: Asi Vám to teď nepomůže, ale 160000 km při koupi s nápadně nízkou cenou mě utvrzuje v tom, že jste obětí podvodu (stočený tachometr).

Přístup autorizáku je odstrašující, ale pokud jste ještě v záruce, trvejte na odstranění závady.

Nebo bych zkusil nějaký nezávislý diesel servis, jak radí kolegové. Nepovede-li to k dobrému konci, auta se zbavte.

Pro výstrahu ostatním by bylo dobré zveřejnit ty zlatokopy, kteří z Vás jen tahají peníze bez výsledku!

2016-10-25 12:17:11

dajinka: tady je každá rada drahá a je to jen mlácení prázdné slámy...

někdo z bydliště kolem tebe musí poradit, zda je tam solidní servis. Jinak po té práci, co odvedli v servisu, kde to bylo bych si našla občanskou poradnu (je zdarma na rozdíl od právníků) a zažaloval bych servis, pokusil bych se spojit i s d-testem, čoi apod. Vím, že to je práce a běhání navíc, ale jinak ty prachy z nich asi vytlouct nepůjdou. Samozřejmě, že tohle půjde až po tom, co ti zjistí v jiném servisu pravou příčinu a odstraní ji.

Mondeo je supr kára, dieselový motor najede v klidu více než 300tkm, 160tkm nic není, dobře věděli proč ho prodávají. Asi, jak řekl kolega, bude to 2x160tkm, nebo prostě s tím jezdilo hov..o. Příště auto přímo z němec nebo z prověřené "ruky".

Jak jsi napsala, je mi jasné, že jste auto testovali se zahřátým motorem, takžel jel pěkně, to je běžná praxe, pravda je, že cena měla být první, co tě mělo odradit....

2016-10-25 13:15:03

drimec: Ahoj to EGR to je u turba protože zda ano tak tohle dělal servis tedka vyčištění atd.A stejnak to dělá.Do nouzového systému to padalo před tryskama pak přestalo pak to začlo znova a po udělání snad turba je zatím klid nic nikam nepadá a ani kontrolky nesvítí.A v autorizovánem servisu na diagnostice to bylo 5krát a ted mě bylo řečeno že jim auto nevykazuje žádnou závadu.A auto nadále kouří a škube.Už nevím kudy kam a nejradči bych byla kdyby fakt kdo tomu rozumí si to projel a řekl mě k tomu víc.


Odpovědět

1  2  3  4  5