Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-TDCi špatný start,bílý kouř


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-TDCi špatný start,bílý kouř

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3  4  5

2013-11-03 18:30:26

Žhaviče nové, vstřiky repas, nový palivový filtr, tlaky ve válcích O.K., palivové čerpadlo O.K. a rozvody by mněly být taky O.K. a auto nejde nastrtovat a když chytne tak hromada bílého kouře a nejde do otáček. Diagnostika nic nenašla. Prosím o radu.

2013-11-03 18:49:09

1strom: pak jedine jit po vyfuku kataik atd...od parozi az na konec

2013-11-03 18:50:23

Nechápu to, jak to myslíš. ucpaný vyfuk?

2013-11-03 20:47:37

1strom: uz jsem vydel specenej katalizator ty prepazky uvnitr uplne speceny tim padem se ucpe kourovod ale jestli to je primo tvuj problem to nevim ale asi ti nic jinyho nezbyva nez to skouknout

2013-11-03 21:29:36

Podívám se na to. Díky

2013-11-04 18:37:49

Mohl by to dělat špatný snímač polohy klikové hřídele?

2013-11-04 21:34:32

1strom: to by ukazala diagnostika

2013-12-17 18:35:52

Takže nakonec nemám tlaky ve válcích jak mají být. Prý nějakých 24 a minimum je prý 28. No tak nevím, poradí mí někdo co stím a na kolik to vyjde?

2013-12-17 21:33:00

1strom: vymenit pistni krouzky

2013-12-17 22:39:58

1strom:

Pokud jsi měřil tlaky, a jsou malé, myslím že by auto špatně chytalo, ale nakonec by mohlo jet normálně, s horším výkonem. Je důležitý , jestli jsou ve všech válcích stejné. Jezdil jsem kdysi s motorem, kterému některé pístní kroužky i chyběli. Ale je to individuální. Možná bych ještě hledal, a opravdu tlaky řádně ještě přeměřil jednou, aby byla jistota.

Poté, bych spíše hledal jiný motor, protože oprava, včetně všech materiálů, těsnění, a práce, vyjde dráž, než jiný motor.

Opravdu ještě upřesni a potvrď problém

2013-12-18 20:29:25

Pístní kroužky na dvou válcích vymněněny. Tři válce ukazuji stejnou hodnotu, jenom 4 válec o cosi nižší.

2014-02-13 20:19:09

1strom: Na kolik tě ta oprava vyšla? Já nemám skoro žádný tlak na druhém válci Tak nevím co s tím.

2014-02-14 14:26:45

gomba: Jenom poznámka - pokud bude třeba měnit kroužky, je dobré nechat vyměnit rovnou u všech válců. Cena za opravu je silně závislá na tom, kdo ji provádí. Orientační cenu sad kroužků si najdeš na e-shopech.

2014-10-11 11:38:29

zdravim chlapy, jak se to tu vyřesilo ? mam stejnej problém, včera yničeho nic za jizdy zacla blikat kontrolka žhavení,a stratilo to víkon , nic méně porad to jelo max 130 víc ani tuk, dneska rano jsem to šel vyzkoušet nastartovat a nechtělo se mu a když už chytil tak též bílý hustý dým, a na plyn nereagoval, po ohřátí se dým ztratil ,ale kontrolka pořad blíka a nejede to víc jak 130 díky a nemá ani takovou sílu (hadice od intercooleru je nova )

2014-10-11 17:26:09

poweron: Tos tam odpálil dejmovnici???

2014-10-11 17:41:21

Kez by to ta bylo :-/

2014-10-11 20:25:41

poweron: neztrácí se ti voda ?

2014-10-11 20:47:12

jon29: nn nestrácí, tesnění je OK , po ohřátí (cca 15min stání) dým zmizí a jedete to, alsice to nemá takovej výkon ale ject se stím dá

normalně

2014-10-11 22:39:31

poweron:

Jestli cítíš nespalenou naftu, tak ti propouští vstřik, a nafta ti teče až do výfuku. Proto ti bliká nebo svítí kontrolka.

Nech to prověřit, protože můžeš propálit píst, pokud ti bude kapat ze vstřiku

2014-10-12 08:30:43

poweron: Měl jsem stejné příznaky. Ale moc sem to neřešil. Po ohřátí to normálně jelo. A kontrolka žhavení se objevila hlavně po prudkém přidání do kopce. Nakonec se mi propálil píst Musel jsem koupit celý blok motoru na vrakovišti v Praze za 15.000,- (okolo Hradec Králové chtěli 20 - 25.000,- a ještě ho neměli na skladě) Udělat vstřiky za 20.000,- A spoustu dalších věcí. Řešil jsem jestli koupit nové v bazaru, ale s manželkou na mateřské to není legrace, tak jsem raději udělal generální opravu toho stávajícího, než si koupit nějaký vrak za 80.

Opravu neodkládej!


Odpovědět

1  2  3  4  5