Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-TDCi problémy se startováním


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-TDCi problémy se startováním

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 11

2015-04-02 08:11:34

povadi: no mě hlavně trápí to jak píše o tom studeným startu, prosím pošli ten odkaz, hodně mi to pomůže

2015-05-25 16:06:25

Ahoj potřebuju poradit.Auto mi dnes chcíplo a nejde nastartovat.Nalil jsem naftu do filtru a nastartoval jsem když dojde auto chcípne.Připadá mi že to nenasaje naftu.Prosím poradí mi někdo?

2015-05-25 16:21:29

A jakého "naftožrouta" vlastníš ?

2015-05-25 16:24:51

bullterier: 2 TDCI 96KW

2015-05-25 16:27:17

Rozsvitila se ti nejaka kontrolka, nebo rozblikala kontrolka zhaveni, pokud by rozblikala znamena to nizky nebo zadny tlak v railu, cili nejde nafta. Filtr je zalit, je soustava odvzdusnena? Diagnostika rika co?

Stalo se to z niceho nic, nebo po nejakem zasahu?

2015-05-25 16:32:16

slid: kontrolka se mi žádná nerozsvítila.stál jsem na semaforu a zničeho nic mi chcíplo a už jsem nenastartoval.Filtr jsem zalil a auto chytlo když byl prázdnej tak chcíplo.Diagnostika mi napsala P007F.nemužu zjisti co to je za chybu

edit: to mi někdo neporadí?

2015-05-25 16:57:25

Pavlas1: koukni do systému na lištu - trubky vstřikování ! Pokud z ní vypláchneš nějaké špony tak ti šlo s největší pravděpodobností do kopru čerpadlo a to je "sranda za pár korun " Jinak tyto motory trpí na čerpadla a vstřiky ale to se většinou rozsvítí kontrolka motoru nebo bliká kontrolka žhavení .

edit: Charge Air Cooler Snímač teploty

2015-05-25 17:08:50

Bullterier: má tohle mondeo pomocné čerpadlo a nebo to nasává tlakový čerpadlo?

2015-05-25 17:16:39

pavlas1: Tak na 100 pro to říct nemohu ale myslím že to má tlakové čerpadlo . Já raději benzín

2015-05-25 18:32:52

bullterier: nevíš co by mohla bejt chyba P007F?

2015-05-25 18:42:03

pavlas1: Jaká diagnostika to vypsala?

2015-05-25 20:13:50

povadi: nevím co měl zač byl ze servisu prý stála 70 tisíc

pavlas1: už nevím jsem z toho neštastnej co to muže bejt

2015-05-25 22:17:36

pavlas1: Ahoj. Psal jsem ti to nahoře - je to snad nějaké " teplotní "čidlo chladiče Turba ? a pokud jde o tu cenu co ti říkal v servisu tak to se zdá cena za čerpadlo + vstřiky - je to darda . To je výhoda a nevýhoda těchto motorů . Dokud jezdí tak je OK ale pokud se pošpatnítak je to drahá sranda . Koukni nejdříve po tom čidlu - je to klidně možné že to kecá a pak blbne řízení motoru. - každopádně tím určitě začni . Jo prej je to pokud se jedná o čerpadlo a vstřiky věcí používané nafty - kvalita a hlavně u TDCI do 2003

2015-06-25 11:07:37

Čau, mám takový problém se startováním. Ráno přijdu k autu a stačí o klíček jen zavadit a motor běží, ale když jedu, pak někde zastavím a nechám stát tak 15 - 60 min tak motor sice nastartuju ale drží jenom 500 otáček a nejde přidat zároveň svítí kontrolka dobíjení a motoru. Po nějaké době se chytne a dřží normální otáčky a kontrolky zhasnou. Jenže problém je že kolikrát to chytne až na 3 pokus a otáčky mi naskočí až po minutě nebo i déle.

Diagnostika byla, čidlo vačky (měněno), čidlo klepání motoru (měněno), čidlo teploty (měněno), čidlo klikovké hřídele ( měněno). Potom už diagnostika nic nevyplivla. Problém ale přetrval. Nějaká rada? Mondeo 2.0 TDCI 96kw

2015-06-25 11:35:08

canny225: Ahoj, já mě skoro stejný problém. Ráno jsem přišel k autu a chytlo na drc. Pak jsem třeba popojel 3km nechal jsem tam auto stát a po cca slabé hodině ani ne možná ještě míň se mi už auto nepodařilo nastartovat třeba až na třetí pokus. Tak jsem to hledal všude možně na fórech a došel jsem k závěru že mám chyceny vstřiky šel jsem do diesel servisu tam mi to potvrdily, že se to takto může chovat. Tak je vytáhli pročistili řekli, že repas by stála 19000kč. Neměl jsem v tu dobu prachy řikám, nic vrátit je zpět a až pak uděláme repas. Jakmile mi je vyčistily tak auto chytalo na drc kdykoliv.

Takže:

  • buď zaneseny vstřiky bordelem
  • chyceny vstřiky

2015-06-25 19:30:34

canny225: moc ti neporadím,ale pokud budeš muset dělat vstřiky a nemáš nikoho,můžu doporučit http://dieselsystems.cz/index.html je to v opavě,klučina tomu rozumí,žádný chytrolín a ceny má dobré,,mě vyšly vstřiky na 14000,- repas komplet i s novými kody,,,a určitě doporučuji nechat otestovat i čerpadlo..to má přímou souvislost,,a čerpadla dělá taky...a tel.776 178 661...

2016-09-13 18:25:10

Pánové poraďte při startování za studena me to hrozně haže otačky mezi 800-1000 cca 3vteřiny pak se to uklidní. Měl jsem to napýchnute a nic jen to hazelo na chybu setrvak jako kdyby špatně četlo čidlo ....bylo me řečeno ze ma setrvak vůli a čidlo špatně čte. Setrvak ma lítano cca 100tis km. Jo mám Mondeo 2l TDCi 2004.

stryc1: vstřiky maj 13000 čerpadlo též dělané..... Vše je hotové naftu dávám benzína verva plus adetiva. Od listopadu protože me praskla ojnice tak jsem musel měnit motor vysypal jsem se do toho 42tis. Hold nebylo jiné vychodisko

petrhradil: to by test ale ukázal ale když startují po druhé vše je OK......to me lezi v hlavě

2016-09-14 06:54:16

bubuolin: Může být opravdu vadný dvouhmotový setrvák. Asi bude nutné ho zkontrolovat.

2016-09-14 11:51:25

Špatný setrvák rachtá na volnoběch a při chcípání motoru to zní jak když ti vypadnou hrnce ze skříně .-). Navíc z něj jdou špony, takže je pak čidlo obalené šponami a zanáší se startér, který pak nechce vyskakovat. Taky je to většinou cítit na spojce, když na ní lehce položíš nohu, tak to vibruje do pedálu. Nejdřív bych každopádně vyloučil snímač otáček + kabeláž a jestli nepociťuješ výše popsaný příznaky, tak bych setrvák vzhledem k přístupu a ceně neřešil. Kontroloval jsi žhavičky, když to dělá jen za studena pár vteřin, tak by to tím mohlo být.

2016-09-14 12:57:47

bubuolin: Vyměň žhavičky. Dělalo mi to totéž a ještě se mi šedě čoudilo od výfuku (nespálená nafta). Měl jsem na žhavičkách 200 tkm. Po výměně vše OK!

Dotaz... Jak se pozná prasklá ojnice? Jak se to projevovalo?


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 11