Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-TDCi problémy se startováním


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-TDCi problémy se startováním

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3  4  5 ......... 11

2014-03-01 20:05:29

zasyčení neuslyšíš,ten podtlak je malý ale dostatečný aby za par hodin vysál naftu z filtru.Je to odskoušený.Chce to vyskoušet je to jedno z nejlevnějších řešení.samozřejmě může být chyba i v něčem jiném.Vyskoušej a uvidíš.

2014-03-01 21:24:02

pepa1905: OK, díky, zkusím to, jelikož jsem nedočkavej, tak hned zítra...

2014-03-02 08:29:29

pepa1905: Tak jsem dnes nastartoval zcela normálně, takže nevím nic... Když jsem pak přijel do práce a vypnul motor, po otevření nádrže se neozvalo vůbec nic, ucho jsem měl u toho, takže tímto asi nebude. A teď teda nevím, kdyby to bylo svíčkama, měl bych problém podle mě i dnes, když byly stejné podmínky jako před 4 dny. Může mít na start vliv výměna oleje a olejového filtru před 2 měsíci nebo výměna baterie před cca měsícem a půl?

2014-03-02 21:07:21

Tak už začínám být bezradný. Dnes ráno 2 stupně a start super, okamžitý. Teď jsem skončil v práci, 9 stupňů, a nastartovat se mi podařilo asi až po 5 minutách. Zkoušel jsem i víckrát žhavit a nic, otevřít a zavřít nádrž, prostě pokusy a nic. Asi na 15 pokus to najednou chytlo, jakoby se nic nedělo, otáčky stálé, dojel jsem 3 km domu, chcípnul a ještě zkusil nastartovat, samozřejmě to chytlo okamžitě. Takže zítra zavolám na servis a dám to na diagnostiku, doufám, že to bude nějaké banalita...

2014-03-02 21:31:17

TO víčko musíš povolit hned po zastavení motoru aby se srovnali tlaky.Příznaky tomu odpovídají.Po delším staní spadne nafta a proto musíš dlouho točit aby se dostala do filtru a čerpadla.Tento případ jsme měli v rodině.V fordu řešily vyměnou žhaviček,nepomohlo tak čidlo vačkoveho hřídele celkově i s diagnostikou asi 8000kč.Závada trvala stále tak chtěli vyměnit čerpadlo za 25 000kč.Což odmítl a chtěl sehnat repasovane.Jako poslední možnost vyskoušel povolené víčko a víc jak rok startuje bez problémů a hlavně ušetřil za čerpadlo která chtěli odborníci od fordu měnit.

2014-03-02 22:04:50

pepa1905: Jo aha, ty myslíš jako po každém dojezdu otevřít a zavřít? To jsem to prvně nepochopil správně. Jinak jak jsem psal dnes ráno, divil jsem se, že po 4 dnech stání jsem ráno nastartoval napoprvé. Další otázka zní, jestli dokáže diagnostika vypátrat příčinu, konkrétně jestli je špatná nebo ucpaná ta odvzdušňovací nádobka. Naštěstí mám dobrého známého, který také používá selský rozum, ne jako "odborníci" u Fordu...

2014-03-02 22:45:41

monty83:

Tak si tady čtu co tu pišete. Žhavení s tim nemá nic společného. Comonn Rail v pohodě startuje až do -10 stupňů, tedy pokud je motor v kondici. Podtlak v nádrži to nekdy mívá.

To s tim nemá nic spolecneho.

To že to někdy chytne někdy ne, bývá problém s EGR ventilem, že se nevrátí do výchozí polohy pro start, nebo pak vstřiky.

Chce to diagnostiku, a kdo se v ni vyzná. A najde to jistě.

2014-03-02 23:20:49

tomenzino: No v prosinci jsem auto nastartoval v - 17 na první otočení klíčkem, stejně jako každou předchozí zimu. I proto jsem tak překvapen, že to teď hapruje. Díky za informaci o EGR, snad to brzy vyřeším, dám pak vědět... Co se týká vstřiků, neprojevovalo by se to taky za jízdy? Protože jakmile auto nastartuje, šlape jak švýcarský hodinky. To EGR je dobrý postřeh...

2014-03-02 23:31:48

monty83:

Právě i vstřiky se takto chovají. Největší problém je při startu, a často se jedná o dobu, pokud je venku okolo 0 stupňů.

Ale jak píšu chce to diagnostiku, a kdo se vyzná.

2014-03-02 23:42:17

Budu moudřejší, ale byl by to paradox, když při 0 stupňů to chytlo hned a večer při 9 už ne...

2014-03-02 23:44:08

monty83: Běžná věc... Vstřiky takhle zlobí

2014-03-02 23:56:33

monty83:

Ono je to různý. Vstřiky respektive Comonnrail spolehlivě funguje celé léto, pokud je teplo. Je to klasika. Na zimu je konečnå.

Chce se o to celoročně starat.

2014-03-03 00:12:26

Asi hloupá otázka: Jak starat? Pravidelně měním olej a filtry, naftu beru u benziny, většinou Vervu. Podotýkám, že toto je můj první trabl po 5 letech, co auto mám, resp. po 100.000 km najetých mnou a 250 celkově... No a kdyby to byly střiky, jak je nejlépe pročistit?

2014-03-03 00:32:59

monty83:

Vstřiky, Které začnou v techto km blbnout, jedině nové orig, a nebo repas. Samozřejmě i s čerpadlem. Ale jak píšu. Jen tomu kdo se tim zabývá. Na netu je toho mraky, ne každý to ale umí.

2014-03-03 08:32:45

tomenzino: Předpokládám, že nové vstřiky bude asi pecka... Vyplatí se repas? Nebo spíš, vyplatí se funglovky, když je auto 10 let staré a má 250.000 najeto?

2014-03-03 08:48:36

monty83:

No takhle, pokud to Dáš někam, kde se opravdu tímto zabývají, a chceš repas, nechají většinou jen pouzdro vstřiku, pokud je dobrý, a vymění komplet vnitřek. To je pravý repas. Jeden vstřik takto ze stolice s kódem cca3500-4000kč. Záleží jaký? Ale tohle je cena dána. Nový stoji cca 7200kč taky jak který.

Repas čerpadla orig z Fordu 21000kč.ale už je dělánē na naší naftu. Takže záleží jak si auto chceš nechat? Je to na tobě.

Ale ne tomu kdo nerozumī, nebo nějaký ultrazvukem čištění, vyhozené peníze

2014-03-03 08:55:59

tomenzino: Určitě půjdu na jistotu. Pokud to budou vstřiky, mění se všechny? Nebo je to otázka jednotlivého vstřiku?

2014-03-05 09:40:21

Ahoj mám TDCI 2004 96 kw. a už nevím. Mám problém se startem startuju při studeném motoru tak na 2x a při zahřátém motoru start trvá cca5vteřin. Do nouzáku auto neskáče, (jenom když auto podtočím a potřbuji prudce zrychlit tak to do nouzáku skočí, ale to je vyjímka a ve vysokých otáčkách naprosto v pohodě). egr je odpojen, diagnostika mlčí. Zdá se mi že spadává nafta, ale netuším příčinu protože celej palivovej systém je suchej. Gumičky na přepadech u vstřiků jsem vyměnil a zdá se mi to ještě horší. Prosím o pomoc.

2014-03-05 15:37:27

monty83:

Tak samozřejmě pokud je čerpadlo cv pořádku, můžeš vyměnit pouze vstřik, který je špatný. Ale musíš vědět, že je čerpadlo ok. Jinak ti ty vstřiky zničí. Standardně se to dělá komplet, když už se to dělá, ale nevadí to.

2014-03-09 12:54:15

tomenzino: Tak před včírem jsem se objednal na diagnostiku přes známého u fordu, tak tam v týdnu zajedu, hurá. Jinak včera jsem po 2 dnech jel autem do prace, ráno naskočilo napoprvé hned, potom jsem v poledne musel odjet někam pryč a nastartoval jsem napodruhé. Pak jsem ten den startoval ještě 2x, pokaždé s vychladlým motorem a vše ok. Dnes jsem nakoupit a ráno při skoro 0 stupních motor naskočil prakticky na prvních pár otočení motoru...

Ale stejně tu diagnostiku udělám...


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 11