Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-kolísání otáček


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-kolísání otáček

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 14

2015-11-24 17:02:58

burky: Zkus při nastartovaném motoru voltmetrem změřit napětí na baterii při zapnutých a pak vypnutých světlech. Také zkus změřit jestli není nějaké napětí mezi (-) pólem baterie a kostrou motoru. Elektronika Fordů je citlivá na pokles napětí při startování pod cca 10,5V.

2015-11-24 17:57:34

petrdepo: Díky...změřím a pak napíši

petrdepo: Takže na volnoběh mám napětí na baterce bez světel 14,8 V....když zapnu světla také 14,8V....když přidám na 2000 ot/min tak je stále 14,8 V při vypnutém motoru mám 13,8V na baterce.......mezi (-) polem baterky a kostrou auta je 0,6V....

2015-11-26 08:17:06

burky: Zřejmě bude třeba očistit ta ukostření (mezi baterií a kostrou auta a mezi kostrou auta a motorem). Při startování motoru má startér velký odběr proudu a proto se toto napětí mezi kostrami (0,6V) značně zvětší.

2015-11-26 16:43:29

petrdepo: Díky...o víkendu se na to mrknu....a dám vědět...

petrdepo: Takže kostry vyčištěny....mezi (-)polem baterie a kostrou auta je 0V. Ale problém přetrvává...mám podezření jestli to nedělá ten napínák...protože jinak vše je mněněné.

2015-12-01 21:42:03

Zdravím, pred par dňami som si kupil Mondeo 2005, 2,2TDCi 114kw a pri jazdení som zistil, ze pri vyradeni rychlosti mi otacky padnu na cca 1200-1500ot/min celkom rychlo, no na tejto hodnote zotrvaju asi 2 sekundy a az potom padnu na normalnu volnobeznu hodnotu. pokial v momente ked sa drzia na tych 1200ot zoslapnem spojku, tak padnu hned dole. otacky nekolisaju, tah je normalny, spotreba tiez, diagnostika nic neodhalila. ked stojim na mieste s vyradnou rychlostou a pridam a nasledne pustim plyn, otacky padnu na normalnu hodnotu hned - proste deje sa to len pri jazde. cital som, ze na niektorych autach je to tak narocky nastavene od vyroby kvoli emisiam. preto sa pytam, ci mate s tym niekto podobnu skusenost, ci to je normalne, alebo je to nejaka chyba a ak ano, co by to mohlo byt. dakujem.

2015-12-02 16:15:02

hyperon: ahoj,tohle je úplně normální a dělají to skoro všechny auta,na spojkovém pedálu je spínač a až na něj šlápneš tak sepne a otáčky spadnou,stejnéje to i u brzdového pedálu,prý podle jednoho technika je to kvůli tomu,že auto jede,řídící jednotka zaznamenává pohyb vozidla a neví co má dělat a až po chvíly otáčky spadnou,jiný říka,že je to kvůli šetření dvouhmoty,když začneš brzdit motorem,ať nedostavá nárazy a otáčky pozvolna spadnou,ale při zatížení to tak nejde pozat,tak nevím.Ale na mém Mondeu to tak dělá co to mám již cca 5 let.

2015-12-02 18:54:30

hyperon: Také řada Fordů má o cca 200 otáček zvýšený volnoběh dokud auto úplně nezastaví. Řada lidí zmiňuje, že by to mělo být kvůli tomu, aby posilovač brzd měl zvýšenou účinnost. Je-li to pravda, nevím.

2015-12-02 19:04:51

dakujem za odpovede, uz som trochu kludnejsi , no pre istotu pri najblizsej navsteve u mechanika to necham poriadne pomerat a preverit, nech mam dusu na mieste

2015-12-20 21:45:41

Mondeo 2.0tdic 96 kw nove trysky nove čerpadlo v boschi jsem nechal 41tis kč. Otačky kolisaji a auto zrychluje jako na tempomat. Takže pal. soustavou to neni ;)

2015-12-20 21:49:53

design: A vstřiky taky v Bosch servisu?

2015-12-20 22:16:02

design: Ahoj,mohu se zeptat co máš za ročník?Byl jsi předtím na diagnostice?

2015-12-20 23:15:21

Ano všecko v Pasu v Zábřehu. Diagnostika psala trysku na druhem valci a nizky tlak čerpadla. Rv. 2002

2015-12-20 23:17:54

design: a jsme doma...

2015-12-20 23:20:06

To jo ale pred opravou a to zacalo delat az po oprave. Nebo neco jineho na mysli?

2015-12-21 05:22:59

design: sup-sup opat na diagnostiku... bez toho sa asi neodrazis ziadnym smerom.

2015-12-21 06:59:22

design: A kdy byl naposledy měněn palivový filtr ? Při jeho zanešení pak má motor málo paliva a chová se všelijak.

2015-12-21 07:52:50

Jezdím s odmontovaným spínačem na spojkovém pedále už druhý rok a otáčky jsou v pohodě. Sice je to parodie na opravu, jak tady někdo vtipně okomentoval, ale aspoň se auto chová, jak má. A investice byla jen jen bindr, kterým jsme ten snímač přichytil k rámu pod volantem. Přečti si mé příspěvky, co jsem pro to vše udělal. I ve Ford servisu jsem byl. Teď jsem spokojen. Vyhodnocuji, že auto už má něco za sebou a nechci do něj moc investovat.

2015-12-23 00:18:22

Pal filtr byl menen minuly tyden kdyz se vse delalo a je origo delphy. Ja uz do toho taky nedam ani korunu akorad se udelaji napravy ad nemlati a hotovo.Jeste stim zajedu na diagnostiku a uvidim co nam to rekne ale myslim si že nic :)

Ted jsem dostal info o spatnem cidle otacek na prevodovce co si otom myslite?

2015-12-24 16:49:49

kaja_momo: Zdarec jen dotaz ten spínač jsi jen vymontoval a nechal ho připojenej nebo uplne vycvaknul a nechal jen konektor bez čidla. Dělá mě to taky tak to vyzkouším.

2015-12-25 11:30:04

design: Ahoj čidlo otáček na převodovce .... přesněji snímač polohy klikové hřídele - podle něj řídící jednotka určuje kdy má vstřikovat palivo pokud by bylo špatné motor by vůbec nenaskočil , ale jelikož se jedná o elektromagnetický spínač mohli by nanesené nečistoty trochu klamat to se stávalo u škody felicie. Jeho nefunkčnost ti poví diagnostika, ale jelikož ti motor běží bude v pořádku. Pak je správné že používáš origo palivový filtr čistota paliva je pro tento model nejdůležitější i já používám pouze originál ale ve fordu jsem dostal vždycky filtr BOSCH za 1470kč to že kupuješ DELPHI protože vstřikovací systém vyrábí stejná firma nebo spíš má stejnou značku neznamená že je originál a má správnou jemnost filtrace. Osobně mám na autě od delphi brzdové destičky a ty jsou slušný


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 14