Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-kolísání otáček


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-kolísání otáček

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 14

2015-09-30 12:00:05

povadi: Jen jsem upřesňoval, co by s řemenicí mohlo být. O tlumiči rázů jsi nepsal. Já jsem novou řemenici od FEBI po roce reklamoval a uznali mi to. Stejně se mi nelíbí, jak je vymyšlené uchycení. Chybí mi tam přesné vystředění. Já jsem to řešil jen tím, že jsem ji "natočil" na šrouby a přitáhl. Kdyby tam byl nějaké osazení nebo trn, tak by to bylo asi přesnější.

2015-10-04 00:21:08

Ahoj fordaci mel bych na vas jeden dotaz. Pred 2 tydny jsem dostal ford mondeo 2.0 TDCi rok vyroby 2007 a ma najeto 314xxx km. Nez jsem ho dostal, tak se udajne vymenila ridici jednotka( asi nejaka ta hlavni). Pred dvemi dny pri jizde jsem spozoroval pri prerazovani, ze mi neklesaji otacky na 900 otacek, pouze na 1600. Deje se to pouze pri razeni. Ale nekdy ty otacky klesnou na 900. A k tomu v 10 stupnich se mi zapina ventilator. To mi prikdr komicke! A nekdy, kdyz auto nastartuji, tak slysim neco jako by vrzani. Vsem moc dekuji za odpoved

2015-10-17 11:12:42

Zdarec lidičky!!Prosím o radu...v únoru 2015 jsem si koupil mondeo 2001,1,8 benzín.Bohužel zatím každý měsíc počátkem února bylo auto v servisu. Teď k věci:problém je vtom,že při zahřátí motoru se motor jako kdyby dusí a cuká,při 2000 otáčkách a prudkém sešlápnutí plynu není výkon a škube to a když zařadím neutrál otáčky spadnou až na 500 ot. a připadá mi to jako kdyby mötor chtěl chípnout a při zastavení opět otáčky skočí na 1100 a ustálí se na 900 ot.Zatím v servise si s tím nikdo neporadil a já už si nevím rady.Už jsem do toho nasypal 20000 a stále ten stejný problém.Jen pro informaci,tlaky ve válcích jsou O.K.,Egr v pořádku,škrtící klapka čištěná,lambda sonda v pořádku,palivový i vzduchový filtr nový,sání motoru nové,nový katalyzátor,cívka nová,svíčky,kable ke svíčkám,....a teď celkem důležitá věc,žere mi to olej na 700km celá nádrž,což je celkem dost,údajně jsou asi gufera v p....,k čemuž se i přikláním,tůroval jsem to a černý dým z výfuku .Myslíte si,že ten únik oleje má spojitost s tím mým problémem co jsem uváděl na začátku?Zatím díky.

2015-10-18 09:10:54

stepek13: Asi by to chtělo forďáckou diagnostiku. Ale hodně může napovědět pročíst si témata o kolísání otáček. O tom, že by Mondeo mělo mimo motor ještě nádrž na olej nic nevím. Natolik ho neznám. Kolik má najeto km ?

2015-10-18 14:38:52

stepek13: pokiaľ je to benzín a žerie olej tak z výfuku pojde namodralí dym a smrdí po oleji.Vytiahni sviečky a pozri či niesú od oleja.Čierny dym ide z nafty a nie z benzínu.

2015-10-19 08:18:58

Zdarec,bylo to napíchlé přímo ve fordu v Opavě a na nic se nepřišlo.Svíčky tam mám nové,najeto 165000,ale kdo ví.Je to dovezené z Německa.A teď v chladnějším počasí jde z výfuku silný až takový mléčný namodralý dým,ale když tomu pořádně dám,tak je ten dým tmavý.A stále stejný problém,auto se po zahřátí motoru dusí a cuká

2015-10-19 08:41:54

stepek13: Jsou tady specialisté, kteří by tě měli poradit. Já mám na to takovýto názor. Kdybys měl turbo, tak by se olej mohl do motoru dostávat přes něj. Ale s tímto motorem je asi jediná cesta, kdy se tě olej dostává do spalovaní, jen přes netěsnící kroužky nebo propálený píst. Ale když píšeš, že jsou tlaky OK, tak to bude asi záhada. Bohužel se může stát, že ani v autorizovaném servisu na závadu nepřijdou. Mám s tím vlastní zkušenosti. Jedině, když jim to tam necháš, tak začnou postupně měnit všechny díly motoru a to by ses nedoplatil. Takže jen ti můžu držet palce. Zkus ještě nějakého zkušeného fachmana, který má trochu lepší diagnostiku. Kdybys byl na plzeňsku, tak bych ti poradil na koho se obrátit. Možná se ti ozve i sám a poradí po telefonu.

2015-10-19 08:44:57

kaja_momo: Díky moc.Slyšel jsem,že na Opavsku je nějakej Dudík a ten prej je dobrej,tak to zksím ještě tam.Zatím díky.

2015-10-21 21:57:57

Mohl by mi nekdo ze skusenych doporucit nekoho, kdo se vyzna ve Ford Mondeo 2.0 TDCi 2007. A byl z Plzne, nebo okoli Plzne. Mam problem s otackami. Diky

2015-10-21 22:06:45

fellixxx: Ahoj, co potřebuješ? Jaký je problém?

2015-10-22 12:16:12

Povadi: uz jsen to tu psal, ale nikdo mi neodpovedel. Hlavne se mi jedna o to, ze kdyz radim, tak mi otacky klesaji jen na 1600. Diky

2015-10-22 14:39:52

fellixxx: Chtelo by to diagnostiku k pripadnemu potvrzeni me domenky. Muze to bejt spousta veci. Neco jsem Ti poslal uz prve do vzkazu. Tak se na to mrkni.

2015-10-23 10:12:05

stepek13: Ahoj, to že to žere olej je špatné, ale na 700km když říkáš celou nádrž tak předpokládám že ti zmizí olej jen z měrky, což bude zpravidla cca 1 litr, celá náplň bude asi 4-5l (neznám tento motor) při takové spotřebě oleje by byl motor po smrti. Se spotřebou oleje v takové míře jsem se setkal na jiném benzínovém autě sice opel 1.6l 8ventil r.v. 2004, ale žádné cukání a kolísání otáček jsem nepozoroval, jen při studeném motoru byl kouř z výfuku lehce do modra a byl citit pach spáleného oleje, ale jakmile se motor zahřál tak bylo vše OK - dokonce jsem prošel na STK emisema a bez podmazávání. Osobně jsem to řešil tankováním za 1000kč což stačilo zhruba na 400-450km a vždy jsem po tankování zvrhnul do motoru litřík oleje. Ale tvůj problém bude nejspíš jinde to že ti jde z výfuku tmavý kouř bude problém se směsí paliva což nedokážeš ovlivnit muže být problém s řídící jednotkou nebo nějákými čidly. jen tak pro info jakou máš spotřebu paliva??? A nebo ti vynechává nějáký válec nespálené palivo hoří ve výfuku - tím za čas zničíš katalyzátor, ale těžko říct pořádná diagnostika něco odhalí a když ne tak bych zkusil někde zapůjčit řídící jednotku na vyzkoušení, ale vůbec netuším jestli se to nemusí nějak kódovat. A ještě mě napadá jednou mi někdo říkal že ford je háklivej na svíčky že je nejlepší do nej dávat originál MotorCrafty že se setkal stím že se do eskortu dali neoriginál svíčky a ikdyž tam mohly podle označení být tak to s nima nejelo po vrácení starých to zase jezdilo, ale to se týkalo starého Escortu a tu informaci mám v hlavě víc jak 10let.

2015-10-23 20:15:48

popeye: Ahoj,no je pravda,že ta spotřeba toho oleje je podle měrky,prostě naliju olej po max a po ujetí těch 700km je měrka na minimum.A spotřeba je ve městě 12 až 13 a když jedu dál tak se dostanu na 10 ,svíčky jsem tam měl originál Bosch přímo na Ford a měl jsem je tam tak měsíc a šly do kytek teď už tam mám od února třetí svíčky .No známej mi říkal ,že mám ještě zkusit palivové čerpadlo a nebo právě tu řídící jednotku.Katalyzátor jsem zkusil vyhodit,ale bylo to horší a jezdil jsem jak na tuning párty,tak jsem tam dal nový.Dneska jsem měnil palivové čerpadlo a tajně jsem doufal,ale zase nic,akorát jsem zase o nějakou kačku lehčí .Záhadou mi je ale to,že motor se zahřeje a otáčky spadnou na 900 ot. a já jezdím bez problémů,po 10 -15 min a po ujetí nějakých 20km,to začne,při 2000 otáčkách sešlápnu prudce plyn a motor se dusí a škube a nejde do výkonu a u zařazení 1 mám problém se dostat z křižovatky,prostě to netáhne.Už jsem z toho fakt nešťastný,v servise si už klepou na čelo jestli jsem v pořádku,nebo se nenudím a nejezdím tam schválně .

2015-10-23 21:58:06

stepek13: Hele za 13 litrů jsem nejezdil ani z 2.5l V6 a to to mělo 165koní sice to nebyl Ford ale Mazda ikdyž stejný motor dávaly do Ford Probe spotřebu paliva ti zvedá zacpaný vzduchový filtr, vadná nebo nefunční váha vzduchu a nebo špatná či nefunkční lambda sonda a nevím jak je to s tvým modelem ale asi by ti tady mohl poradit někdo kdo tomu rozumí trošičku víc. to škubání - kabely, svíčky, cívka, vadné snímače poloh kliky a vačky nebo špatná jednotka. taky mě napadají rozvody některé motory se nepotkají mohlo ti to přeskočit ????? když to beží špatně nezdá se ti že by to třeba jelo na tři válce. V servisu kam jezdíš jsou asi profíci (měniči) jsi pro ně zdroj obživy až ti vymění celej motor a elektroinstalaci začnou ti měnit karosérii. To že ti to studené běží v pohodě a po zahřátí to začne blbnout je záhada snímače většinou buď fungují na 100% nebo nefungují vůbec na druhou stranu už jsem se setkal osobně že něco fungovalo, ale ne správně konkrétně se jednalo o snímač vačky na principu hallova snímače u toho bych nečekal že bude fungovat jen částečně, ale to by ti auto pravděpodobně v určitých otáčkách chcíplo stejně jako mě 14 dní jsem mohl jezdit pouze do 2500ot a jednoho dne jsem to nenatočil. další součástka kterou si ještě nevyměnil jsou vstřikovače a ikdyž je to benzín i toto může pěkně potrápit umí nedovírat - prokapávat nebo spatně otvírat - naštěstí to nebude raketa jako u TDCI, ale vařím z vody diagnostika ti všechno musí vypsat sežeň pořádnýho opraváře který tomu rozumí i to že ti to žere svíčky je divný to jedině že by to pálilo ve špatnou dobu kdyby to byla Š120 tak seřídit předstih to bych si ještě vzpoměl jak na to ale tady to zavisí na čidlech a řídící jednotce a jestli jsou čidla OK tak rozvod, ale to by mělo být taky vidět na diagnostice kolik stupňů před úvratí to pálí a zase otázka studený to beží v poho fakt zaháda. Taky mám zkušenost s kabely ke svíčkám na volnoběh OK jízda z volnoběhu do cca 2200ot bez problémů mezi 2200 až 3500 z autem se nedalo vůbec jet škubání cukání ztráta výkonu běh na tak 4 válce ze 6 a od 3500ot zase ok až do 7300ot proště jak jsem překonal 3500 bylo to jak kdyby mě někdo za zadu naboural v mém případě to bylo jednoduchý když jsem otevřel kapotu a viděl blesky které střílely od kabelů do ventilového víka měl jsem jasno a závadu jsem vyřešil za 4500kč napoprvé jako Pája

2015-10-24 09:24:19

popeye: Čau,dostal jsem kontakt na nějakého machra v Opavě co dělal ve Fordu,má prej dobrou diagnostiku,tak to je poslední šance,pak už nevím.Jo jinak rozvody tam nejsou,je tam rozvodový řemen,kable ke svíčkám taky nový,možná ještě ty vstřiky a jak jsem se teď dozvěděl,tak možná jsem tam dal moc oleje a tím pádem to vycákalo ven do filtru a ten může být ucpaný a proto ty problémy.Každopádně díky za rady a potom dám vědět jak jsem dopadl.

2015-10-24 09:59:17

stepek13: rozvody jsou napr. retezove, remenove. Ale jsou tam. Kazdy motor ma rozvody.

2015-10-24 12:51:34

povadi: Máš pravdu špatně jsem to napsal

2015-10-25 10:30:43

stepek13: Uvidíš dej pak vědět bude to pro ostatní kdyby se jim stalo něco podobného. S těma rozvodama jsem fakt nevěděl já mám diesela tdci s řetězem tddi to má údajně nějak namíchaný řetěz + řemen - benzínový motor 1.8 u mondea jsem viděl pouze na fotkách . Držím palce ať je ten nový mechanik minimálně dobrý čož je za 3 a nestojí tě to ještě raketu já tu mám autoelektrikáře co dříve dělal fordy v autorizovaným servisu a to že nejsem uplný lajk když jsem ho viděl při práci připadal jsem si jak úplnej amatér a na závadu kterou jsem nebyl schopný odhalit vyřešil včetně opravy za pár minut, ale má to chybku sem to máš trošičku z ruky dobrý 4.5h cesty když by ti to jelo

2015-11-24 13:12:27

Zdravím....mám takovou zajímavou závadu.....mondeo 2.0 96kw TDCI..r.v.2002....když auto stojí na volnoběh,zahřáte na provozní teplotu, světla zapnuty, otáčky jsou v normě....ale jakmile vypnu světla....začne se auto chovat, jakoby jelo na 3 válce...nevíte náhodou, čím by to mohlo být?...podotýkám že alternátor je cca tyden po repasy a dobíjí jak má....ovšem s temi světli bych to chápal spíše naopak... jsem z toho zmaten.....baterka už má něco za sebou cca 5 roku...nabíjel jsem před tydnem(kvuli nedobíjení) vím že tyto auta jsou citlivé na nabití baterie...ale nějak si to nedovedu vysvětlit...


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 14